Infografic: Româncele cheltuiesc cu 20% mai mult decât bărbații pe gadgeturi

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Conform QuickMobile, femeile se îndreaptă din ce în ce mai des către gadgeturi precum brățări fitness sau smartwatches și alocă pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decât bărbații. Tendințele în modă și accesorii continuă să determine comportamentul de achiziție al femeilor în mediul online, iar noutățile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ținutelor cu cele mai noi gadgeturi. Potrivit QuickMobile, inovația se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activitățile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse să aloce între 500-1.000 lei pentru produse care să le îmbunătățească stilul de viață.

studiu 1studiu 2studiu 3

INFOGRAFIC QuickMobile

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)