Nu îmi plac pisicile. Punct. Nu îmi plac de nici o culoare. Nu sunt pisicar nici dacă mă plătiți să fiu. Cred că e ceva cu mine dintr-o viață anterioară, poate mi-am furat-o de la cineva din Egiptul antic sau ceva. Deși, e drept, Candice a reușit să îmi bage niște dubii, când am făcut interviul cu ea. Dar mi-am revenit repede… :))
În ultimii ani, pe măsură ce facebookul își continua neîntrerupt expansiunea în calculatoarele noastre (ca să nu zic mai rău…), am înțeles că pisica, de multe ori, este unitatea de măsură a succesului pe facebook. Dar am refuza principial să fac acest joc. Căci am crezut cu tărie că va trece această modă.
Și chiar părea că a trecut. Dar a fost o părere. Căci atunci când și cei de la Zelist (acești Brutus 2.0…) lansează un produs special – KittyMonitor.net – pentru monitorizarea pisicilor (pe care,vai mie, îl și numesc cel mai relevant serviciu de monitorizare în social media) din online se cheamă că ne-ați înfrânt, măh, iubitori de pisici, ne-ați înfrânt!
Evident, textul de mai sus trebuie luat ca un fel de pamflet. Sau nu…? :D
PS La mulți ani, stimabililor de la Zelist! Și mulțumim pentru serviciile pe care le folosim cu o deșănțare de-a dreptul nonșalantă. Sau cu o nonșalanță de-a dreptul deșănțată, că nici io nu mai știu… :D