Cele mai vizibile branduri de bere în social media din România

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Îmi place din ce în ce mai mult cum colegii de la Zelist bagă cărbuni cu analizele lor. Iar când mă lovesc cu una despre bere, mă înțelegeți, devin de-a dreptul sentimental… :))

– In total, cele 24 de branduri au generat 35.494 de mentionari, dintre care 39,6% au fost inregistrate pe Facebook.

– Daca am dori sa publicam toate aceste postari, am avea nevoie de peste 300 carti, a cate 300 de pagini fiecare.

– Viewership-ul total al brandurilor monitorizate depaseste 109.000.000 de impresii estimate.

– Dupa Facebook, cea mai populara retea de socializare in randul iubitorilor de bere este Instagram, unde s-au inregistrat 3.943 de mentionari (de 3 ori mai putine decat pe Facebook).

Infografic Berea in Social Media (ian - aug 2015)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)