Studiu: absența reclamelor ar conduce la scăderea calității programelor TV

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Foarte, foarte, foarte interesant studiul (dacă daţi click, îl puteţi vedea integral) realizat de Discovery despre modul în care telespectatorii percep reclamele. Unele rezultate sunt de-a dreptul uluitoare în contextul în care, nu-i aşa, vedem mereu tot felul de analişti (ca să nu zic gurus) şi de experţi care ne explică doct cum că advertisingul este aşa şi pe dincolo şi că oamenii nu mai vor să vadă reclame şi alea, alea.

Ia uitaţi-vă la studiul de mai jos (clipul included) şi minunaţi-vă. Şi, dacă aveţi cu ce, să staţi niţel pe gânduri… Şi, eventual, poate vreţi să participaţi la conferinţa The Future of TV Advertising.

studiu despre reclame 1studiu despre reclame 2studiu despre reclame 3studiu despre reclame 4

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)