Studiu: absența reclamelor ar conduce la scăderea calității programelor TV

Foarte, foarte, foarte interesant studiul (dacă daţi click, îl puteţi vedea integral) realizat de Discovery despre modul în care telespectatorii percep reclamele. Unele rezultate sunt de-a dreptul uluitoare în contextul în care, nu-i aşa, vedem mereu tot felul de analişti (ca să nu zic gurus) şi de experţi care ne explică doct cum că advertisingul este aşa şi pe dincolo şi că oamenii nu mai vor să vadă reclame şi alea, alea.

Ia uitaţi-vă la studiul de mai jos (clipul included) şi minunaţi-vă. Şi, dacă aveţi cu ce, să staţi niţel pe gânduri… Şi, eventual, poate vreţi să participaţi la conferinţa The Future of TV Advertising.

studiu despre reclame 1studiu despre reclame 2studiu despre reclame 3studiu despre reclame 4

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *