Azi se împlinesc 30 de ani de Discovery. La foarte mulți ani, tovarăși!

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Dragilor, vă vine să credeți că au trecut trei decenii de când postul Discovery s-a născut? Mie nu, mai ales că timpul mă prinde mereu pe nepregătite. :)) Iată ce au făcut cei de la Discovery în ultimii 30 de ani:

In ultimele trei decenii, Discovery Communications a devenit lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plata, cu o medie de 10 canale in peste 220 de tari, ajungand la aproape trei miliarde de abonati din intreaga lume. Din 1989, cand Discovery Channel a devenit prima televiziune de documentare lansata la nivel international, oferind programe unice telespectatorilor din Europa si nu numai, compania s-a extins constant pe noi piete, prin noi canale, formate si genuri. In prezent, portofoliul Discovery este alcatuit din canale foarte indragite, precum Animal Planet, TLC, IDx si Eurosport – liderul pan-european in continut sportiv. In linie cu obiectivul de a-si pastra pozitia de lider pe segmentul programelor de non-fictiune, prin reconectarea la valorile autentice ale brandului, Discovery va investi in acest an 2 miliarde de dolari in programe de exceptie, precum Racing Extinction, Life of Dogs si Harley Davidson.

De la momentul 17 iunie 1985, cand a transmis primul sau program, Iceberg Alley, pentru cei 156,000 de abonati pe care ii avea pe atunci in Statele Unite, Discovery Channel a strabatut o cale lunga. Astazi, este brandul de televiziune care ajunge la 450 de milioane de abonati din intreaga lume. In materie de canale de documentare, desi numarul optiunilor existente pe piata media actuala este mult mai mare fata de acum 30 de ani, Discovery Channel este in continuare lider absolut pe segmentul sau, in topul preferintelor publicului, nu numai in America, ci si pe majoritatea pietelor internationale.

Și pentru că această aniversare trebuie sărbătorită cum se cuvine, Discovery a lansat o aplicație de Facebook pentru toți fanii din Europa de Sud-Est. Aplicația se numește „Curiosity mApp” și își propune să facă un top al curiozităților telespectatorilor din Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia si Slovenia.

La foarte mulți ani, Discovery!

Untitled

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)