Ce au vrut să spună autorii cu reclamele astea?

Primul episod, cum ar veni, din seria asta cu „ce a vrut să spună autorul” unor campanii sau al unor reclame l-am livrat zilele trecute. Nu prea aţi vrut să vă băgaţi să comentaţi, deşi de citit l-aţi citit, pişicherilor strategici care sunteţi :D Nu reiau motivaţia pentru care am ales să scriu de astea pe blog, ci vă dau direct reclamele de mai jos. Sec, neutru, fără comentarii, vă aştept pe voi să îmi ziceţi cum vi se par.

Spitalul Ponderas

Leica (via Sorin Tudor)

The Most Boring Ad Ever Made? from Leica Camera on Vimeo.

Bere Bucegi

Bonus :D (via Yoncy)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Ce au vrut să spună autorii cu reclamele astea?”

  1. Ultima e haioasa. Restul nu le comentez! Oricum, cert e ca reclamele se gandesc clar pe intelesul publicului tinta, cei care nu intra in categoria respectiva, s-ar putea sa nu le inteleaga (mai frumos nu o pot spune).

    1. Ultima e doar o reclamă indirectă, ca să zic aşa. Şi neintenţionată. Dar tocmai de aceea e belea :)) Despre restul poţi să zici ce vrei. Cu menţiunea că, uneori, e tare greu să marketezi un produs pentru că produs, dacă înţelegi ce vreau să zic :D

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)