Ce au vrut să spună autorii cu reclamele astea?

Primul episod, cum ar veni, din seria asta cu „ce a vrut să spună autorul” unor campanii sau al unor reclame l-am livrat zilele trecute. Nu prea aţi vrut să vă băgaţi să comentaţi, deşi de citit l-aţi citit, pişicherilor strategici care sunteţi :D Nu reiau motivaţia pentru care am ales să scriu de astea pe blog, ci vă dau direct reclamele de mai jos. Sec, neutru, fără comentarii, vă aştept pe voi să îmi ziceţi cum vi se par.

Spitalul Ponderas

Leica (via Sorin Tudor)

The Most Boring Ad Ever Made? from Leica Camera on Vimeo.

Bere Bucegi

Bonus :D (via Yoncy)

2 comentarii la “Ce au vrut să spună autorii cu reclamele astea?

  1. catalin Răspunde

    Ultima e haioasa. Restul nu le comentez! Oricum, cert e ca reclamele se gandesc clar pe intelesul publicului tinta, cei care nu intra in categoria respectiva, s-ar putea sa nu le inteleaga (mai frumos nu o pot spune).

    • Cristian China Birta Răspunde

      Ultima e doar o reclamă indirectă, ca să zic aşa. Şi neintenţionată. Dar tocmai de aceea e belea :)) Despre restul poţi să zici ce vrei. Cu menţiunea că, uneori, e tare greu să marketezi un produs pentru că produs, dacă înţelegi ce vreau să zic :D

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: