Prima dată când am văzut reclama de la Vodafone aia cu ciobanul, am zâmbit şi mi-am zis în barbă că e simpatică, dar că nu are cum să fie ăla cioban adevărat. Aşa că am întrebat. Şi am şi primit răspuns: numele lui este Ghiţă Danuleţiu, din comunca Jina, judetul Sibiu. Este cioban de 14 ani şi foloseşte internetul în vârf de munte fără efort. Are şi o pagină de facebook, fireşte :D
Apoi am aflat că Vodafone lansează romaniiauinintiativa.ro, o platformă unde oricine poate să îşi publice poveştile legate de cum te ajută internetul în viaţa de zi cu zi, despre relaţia ta cu comunicaţiile moderne, v-aţi prins, de astea.
Eu am ales să scriu pe platforma cu pricina o poveste emoţionantă. Zău, chiar şi acum, când îmi aduc aminte de bătrânica respectivă, mă ia cu tremurici :) Vă invit să citiţi întâmplarea cu o bătrânică, cu nişte nepoţi pe care nu i-a văzut niciodată până nu am făcut noi ce zic în titlu :)
Şi ca să îl vedeţi pe Ghiţă ce simpatic este, ia să vă dau eu şi clipurile de mai jos.
14 thoughts on “Dacă poţi să faci un bine, de ce să nu îl faci? (P)”
Chiar saptamana trecuta ma gandeam daca ala nu o fi chiar cioban. Parca imi spunea ceva ca nu e un actor. E super tare aceasta postare si de luat in seama pentru toti ce care fac sau vor sa faca promovare pe blog pentru un produs, un serviciu sau pt o firma. Acum sunt curios daca ati fost contactat de compsnie si vi s-a spus cum sa faceti sau chiar ati avut curiozitatea de a afla amanunte despre reclama respectiva.
Sa stii ca a fost ceva de genul „s-a intalnit cererea si oferta” :)) Adică eu chiar eram interesat daca Ghita e cioban cu acte in regula, cum ar veni, caci am vazut clipurile de promovare si mi-am zis ori ca e super actor de a intrat asa de bine in personaj, ori este the real thing. Iar pe fondul acesta de interes a venit si oferta Vodafone de a scrie pe platforma textul cu pricina :)
Eu ma intrebam saptamana trecuta daca ciobanul sau stana sau pagina de Fb or fi reale:))
Toate sunt reale :) Apropo de asta, cam ce nota ai da agentiei si celor de la Vodafone pentru idee si pentru ca l-au gasit pe Ghita? :D
Stii deja ca 10 nu?
Mi-a placut din prima de Ghita, are in el ceva natural. Iar povestea ta este chiar emotionanta. Felicitari pentru idee si pentru bucuria prilejuita acelei bunicute! Spor!
Foarte tare Ghita :)
Si votat si povestea ta de pe RAI, e un exemplu spectaculos de ‘depasit bariera’ si de facut pe cineva fericit, atit de simplu…
Fara sa ma apropii, oricit de putin, de curcubeul tau, indraznesc sa-ti spun ca mi s-a intimplat si mie asta o data – dar n-am dus experienta pina la vorbit prin Skype (din cauza de conexiune, chiar Vodafone, really), i-am identificat rapid pe copii pe Facebook si ne-am uitat la niste fotografii. Sigur ca se putea si mai bine, dar nici Vodafone (sint client Connex/Vodafone, fara intrerupere, chiar din 1997) nu-i perfect…
Bravos, colegu! Cat de frumos e sentimentul ala ca oferi bucurie cuiva :) Dau o bere pentru asta cu prima ocazie :D
PS Si eu sunt client Vodafone din 1999 sau ceva :D
Reclama asta m-a dus cu gândul la reclamele de la Volksbank (cu Magda Săvuică şi ale ei 273 de locuri)… aşa a născocit memoria mea când a vpzut primul spot cu Ghiţă Ciobanul
Eu n-am crezut ca e pe bune asta cu Ghita ciobanul. O fi vreo campanie, o fi unul care joaca rol de cioban.
Sunt curios cate like-uri a strans pentru poza cu ceaunul de mamaliga :)))
Vodafone face reclame istete … ca si cea cu caii din Delta.
Nu prea le-as compara. Adica sunt, din punctul meu de vedere, la capete diferite ale galaxiei advertisingului :D
Idei simple si curate. Asta da creativitate. Fara pui zburatori si vaduve printre rafturile supermarketurilor.
Dap, ideea foarte buna, chiar ma bucur ca a fost acceptata si implementata. Desi, desigur, cand vad tocanita aia la ceaun ma apuca asa o pofta sa ma duc sa il vizitez pe Ghita de foioioioi :))