Dap, aţi auzit bine, vorbim despre un brand care are 1 milion de fani. Brand din România. Şi nu este vorbă de ceva vedetă (înţelegeţi voi ce zic acilea…), nu este vorba despre ceva brand media (aici povestim altă poveste, cum ar veni), ci despre un brand comercial sau, mai exact, un brand de companie. Care a ajuns la performanţa această în vreo doi ani şi un pic de când a intrat pe piaţă la noi.
Vorbim despre Lidl România. Aţi putea ridica sprânceana, desigur. Caci un hypermarket care ajunge la o astfel de performanţă este motiv de ridicat sprânceana. Şi de salutat. De salutat managementul deschis la cap şi la vremurile în care trăim şi de salutat echipa care bobinează la greu acolo cu rezultatele pe care le vedeţi.
Cu ceva vreme în urmă vă raportam despre năstruşnicia Social Grill, o ispravă prin care Lidl îţi… prăjea micii în direct pe facebook, după care îi primeai acasă :)) Zeci de mii de oameni au folost aplicaţia cu pricina, măcar de curiozitate să vadă şmecherie, dacă nu pentru premiile puse la bătaie. Adicătelea, un succes pe linia 2.0.
Acum cei de la Lidl vin cu încă una. Foarte faină. Intitulată Mix Music Evo. Care, în esenţă, înseamnă că poţi participa la un concert de mare angajament, indiferent din ce parte a internetului butonezi. Şi când spun „participat”, mă refer fix la două lucruri, pe care le detaliez mai jos, ca să nu avem discuţii.
1. Poţi participa live, cu fizicul, cum ar veni :)), în parcarea Salii Sporturilor din Cluj-Napoca, unde are loc concertul cu pricina.
2. Poţi participa live, ca fiinţă 2.0, ca să zic aşa :)), dacă intri pe pagina de facebook Lidl, de unde apari direct pe scenă (o să vedeţi voi ce şi cum :D).
Când: 11 august, ora 17.00
Cine cântă: Andra, Connect-R, Smiley, Proconsul, DeepCentral, DJ Rynno & Sylvia, What’s Up, Andreea Balan, Laurentiu Duta, Keo & Skizzo Skillz, Crush & Alexandra, Alin Calinescu, Marius Gavrila & DJ Jungle
Cine poate apărea pe ecran: fix matale dacă intri pe pagina de facebook şi prestezi cum se cuvine :D
Dap, cam aşa se sărbătoreşte împlinirea a frumoasei vârste de 1 milion de fani.
6 thoughts on “Cum sărbătoreşte un brand 1 milion de fani”
misto ideile. nu-s de acord cu o singura chestie la lidl.
faptul ca induc cumparatorii in eroare.
au chestii d-astea pe care e pret mare 16,99.
lumea ia bucuroasa
insa nu vad ca la 16.99 de fapt e 850 de grame, nu un kil…
si iau mai scump ca-n altă parte.
stii c3e zic.
dar despre ce-ai zis tu aici, da, sunt de laudat. pacat ca n-au avut asa spectacol la rammstein, pe care l-am ratat si anul asta…
Pentru mine, Lidl si-a cam pierdut din valoare atunci cand s-a asociat cu Maruta si Andra. Hamesitii de bani. Care nu aduc nici macar o farama de valoare brandului, ba chiar il trag in jos. Si cum si-a facut Lidl 1 milion de fani? Momindu-i cu mici si gratare, cam cum fac bisericile and co. pe la noi prin tara.
Cei de la LIDL is prea tari deja, au realizat multe chestii faine cu pagina lor de facebook asta pentru cei care stiu ceva de baza din social media marketing. Iar in offline, in magazin… pff, arata-mi alt magazin care are produse proprii asa de ieftine si de calitate!
Mie imi plac reclamele lor de la radio … acela cu postasul care tot descopera preturi extraordinare la diverse produse.
O singura nelamurire am … cand mai imparte respectivul postas corespondenta si pensiile ? pentru ca e toata ziua la Lidl ca sa vada preturile la banane :)
Pai e mai simplu sa duca pensiile la Lidl, ca acolo sunt multi pensionari atrasi de preturile de la radio :) Si decat sa-i caute pe fiecare in parte, se duce unde ii gaseste pe toti :)) Spor!
Mie-mi place Lidl. Ca magazin si ca entitate 2.0, ca sa zic asa. Se misca foarte bine, are produse interesante pe care nu prea le gasesti prin alte magazine si au niste campanii cel putin interesante.
Forte: are saptamanal produse din diferite culturi gastronomice. Asta este din punctul meu de vedere cea mai tare gaselnita.