De ce să nu mergi la Social Media Summer Camp? Voi întrebaţi, eu răspund

Dacă tot scriu atât de târziu despre Social Media Summer Camp, ia să scriu eu într-un pur stil 2.0. Adică voi îmi daţi arumente pentru care nu ar merita să mergi într-o astfel de tabără, iar eu vă dau contra-argumente. Mi se pare mai fun aşa. Plus că, nu-i aşa, interactivitatea este de bază şi, nu-i aşa, altfel vii cu argumentele de acasă, cum ar veni, dacă răspunzi unor întrebări, nu dacă vorbeşti singur :D

Dau şi un premiu (oh, dear God al Berii, cum sună asta :D): cea sau cel care îmi va da cel mai simpatic argument împotriva taberei va avea ocazia să îmi dea ordin de luptă, adicătelea să mă pună să mă duc la Pârâul Rece cu un tricou pe care va scrie ce vrea ea sau el să scrie. Tricoul îl voi realiza #pebaniimei fireşte.

În limitele decenţei, desigur. Dar aşa va fi: voi purta tricoul cu ce vrea câştigătoarea/câştigătorul să scrie pe el. Şi cu menţiunea că poate fi şi brand pe tricou, dar să nu fie din domeniul de activitate al sponsorilor şi partenerilor Social Media Summer Camp, fireşte. Adică – cu mulţumirile de rigoare că se implică – vorbim despre Staropramen (bere), Cora (hipermarketuri), Avon (produse de înfrumuseţare), Danone (lactate), Don Curcan Campofrio (produse de carne), Renault (auto).

Am şi un mesaj pentru bloggeri: puteţi participa şi aici la mine, fireşte, la această provocare, dar puteţi obţine şi un loc în tabără.

No bun, trageţi tare cu contra-argumente în mine. Ca să trag şi eu tare cu argumente în voi. Sau invers :D

biz-sms-camp

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

25 thoughts on “De ce să nu mergi la Social Media Summer Camp? Voi întrebaţi, eu răspund”

  1. Un fel de argument, daca nu-ti permiti sa achiti pretul acestei ispravi minunate… mai bine stai acasa, dar acesta nu intra la categoria „argumente pentru care nu ar merita să mergi într-o astfel de tabără” ! :)

    1. E bun argumentul tau pentru ca imi permite sa aduc niste cuvenite precizari: tabara asta (ca orice fel de astfel de isprava, de altfel) este doar pentru cei care o considera o investitie. Din care sa scoata networking, know how, tarife mai mici la anumite dealuri (eu am observat in ceea ce ma priveste ca mi-o fur de la cei cu care povstesc acolo, adica sunt mult mai maleabil in dealurile cu ei :D), promovare, ei stiu ce vor. Accentuez „investitie” pentru ca exact asta este.

      1. Eu unu o consider o investitie pe care sunt dispus sa o fac, dar trebuie sa detin si resursele necesare.
        Si probabil ca in aceasi ipostaza/situatie sunt foarte multi bloggeri care ar dori sa participe la o astfel de tabara ! :)

        1. Stiu ca nu e usor sa faci rost de banii astia. Dar fii creativ! Cauta-ti un sponsor. Care sa nu fie din domeniile sponsorilor evenimentului, fireste. Negociaza la sange cu organizatorii. Fa-le ceva propuneri. De astea. Doar nu sta :D

  2. Nu merita sa mergi pentru ca tocmai ai aflat ca ai castigat o cisterna cu bere nefiltrata ce trebuie impartita si savurata cu prietenii, in purul si adorabilul stil al adeptilor Religiei Beroase!

    1. Merita sa mergi, sa te bucuri de beneficiile taberei (este bere si acolo si oameni faini la greu) si dupa aia sa te apuci de cisterna cu pricina, povestind prietenilor tai despre cat de tare esti tu ca ai fost la Social Media Summer Camp :D

  3. Precizare pentru unii mai tristi care au incercat sa comenteze: cand am zis „argumente contra” nu m-am referit la jigniri si injuraturi. Care, desigur, va arata doar neputinta de a fi o persoana cu un minim bun simt. Drept pentru care v-am marcat ca „spam”. Asa sa va ramana numele!

  4. Argument: Pentru că se desfăşoară în acelaşi timp cu B’estfest!
    Păi da’ se poate una ca asta? :D

    Ştiu, ştiu, acum vii şi-mi spui că dacă vreau bumţi-bumţi şi distracţie – să mă duc la B’estfest, iar dacă vreau ceva constructiv – să merg în SMS. Ar fi oarecum destul de corect, dar pe Negrea, Manafu, eCostin şi Chinezu îi pot vedea şi la următorul SMS, dar pe-ăia de vin de peste ocean să cânte la noi, nu ştiu când mai am ocazia să-i văd.

    Păi e corect, dom’le? E corect? :D

    1. Dreaqu de simpatica, ce stii tu sa ma atingi la coarda mea coraconistica, aia muzicala :D

      Contra-argumentul meu: calculeaza comparativ costurile celor doua evenimente si ROI-ul fiecaruia in parte. Si decizi. As mentiona, doar asa in treacat, ca atmosfera de la focul de tabara nu prea ai cum sa o calculezi, asa ca nu o face :D

    1. Cum spuneam, draga Razvan (zici ca sunt midnight caller sau ceva :D), prezenta in tabara reprezinta o investitie. Pe care o faci in tine, in viitorul blogului tau. Daca acest cost de oportunitate numit „sef” este prea mare si ROI-ul iti da cu minus, indiferent de ce as spune eu aici…

      Lasa, mah, ca beau un Staropramen si pentru tine :D

      1. Sunt unele lucruri care nu se pot intampla indiferent de pozitia mea.

        Sincer, am tot citit ca este scump. Cine spune ca este scumpa investitia nu stie ca un curs zapacit de orice costa 200 de lei. Mie imi plac investitile pe termen lung. Iar asta este poate cea mai buna pe care ar putea face-o un blogger, in opinia me. Utila, buna, benefica.

        Dupa program am sa beau si eu una pentru tine, promit :)

  5. Din motive de confuzie :) Sunt atat de multe argumente pro, incat ma simt confuz :) In afara lipsei cronice de zile de concediu (motiv subiectiv) n-am gasit un alt motiv obiectiv. Dar am gasit o mini-solutie. Pot participa la campania de la BlogalInitiative (desi stiu de-acum ca n-am cum sa ajung), iar in caz de castig sa donez locul unui blogger?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)