Despre posibila relaţie amoroasă dintre bloggeri şi CSR

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Am avut onoarea să fiu invitat la CSR12. Unde, spre încruntarea din sprânceana a multora din sală, am dat un pic de pământ cu stilul unora de a comunica actiunile lor de CSR sau (în cazul agenţiilor) ale clienţilor lor. Le-am zis aşa, în mare:

Bloggerii scriu cu suflet şi din suflet. CSR este (sau ar trebui sa fie) mult suflet. Aşa că aici ar putea intra celebra replică din Casablanca, aia cu the beginning of a beautiful friendship. Numai că de enorm de multe ori activitatea de CSR este comunicata de parcă ar fi manualul unei maşini de spălat. Şi am tot ţinut-o aşa. Cu menţiunea că unii chiar au înţeles ce am vrut să zic şi am avut nişte  discuţii interesante după eveniment.

Mai jos prezentarea. Desigur, am greşit ceva. Când am zis că sunt 500.000 de conturi facebook în România. Câţi credeţi că s-au prins că e o greşeală?

Încă ceva, pentru că tot suntem pe subiect: mi se pare excelentă ideea cu harta CSR din România şi o felcit pe Lăcrămioara pentru iniţiativă.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Despre posibila relaţie amoroasă dintre bloggeri şi CSR”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)