Am avut onoarea să fiu invitat la CSR12. Unde, spre încruntarea din sprânceana a multora din sală, am dat un pic de pământ cu stilul unora de a comunica actiunile lor de CSR sau (în cazul agenţiilor) ale clienţilor lor. Le-am zis aşa, în mare:
Bloggerii scriu cu suflet şi din suflet. CSR este (sau ar trebui sa fie) mult suflet. Aşa că aici ar putea intra celebra replică din Casablanca, aia cu the beginning of a beautiful friendship. Numai că de enorm de multe ori activitatea de CSR este comunicata de parcă ar fi manualul unei maşini de spălat. Şi am tot ţinut-o aşa. Cu menţiunea că unii chiar au înţeles ce am vrut să zic şi am avut nişte discuţii interesante după eveniment.
Mai jos prezentarea. Desigur, am greşit ceva. Când am zis că sunt 500.000 de conturi facebook în România. Câţi credeţi că s-au prins că e o greşeală?
Încă ceva, pentru că tot suntem pe subiect: mi se pare excelentă ideea cu harta CSR din România şi o felcit pe Lăcrămioara pentru iniţiativă.
2 thoughts on “Despre posibila relaţie amoroasă dintre bloggeri şi CSR”
Interesanta harta…Ajuta…
Am dat azi peste un infografic despre CSR și Social Media: http://soshable.com/social-medias-influence-on-giving-back-infographic/ Poate ajută/interesează pe cineva. :)