Deci ne vedem la Zilele Biz ca să vedem dacă insuightul e mai mişto decât call to action şi să dezbatem mărimea logo-ului, da? :)) Apropo, ca să introduc şi componenta blogging in discuţie, vă recomand materialul scris de Gabi despre bloguri în era facebook.
Cum văd oamenii reclamele. Sau nu :D
NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.
Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D
Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.
Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.
Contact: cristi@kooperativa.ro
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp
5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Top articole din această secțiune
5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Abonarea este aproape gata!
Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.
Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.
2 thoughts on “Cum văd oamenii reclamele. Sau nu :D”
Cele mai tari sunt babutele :)) A rupt ala gura targului in sat…
Cred ca merita titlul de cea mai amuzanta reclama :D