Cum am avut reacții foarte bune (mă rog, nu chiar toate, dar procentajul e bun…) după ce v-am dat din casă cu postarea asta, am zis că trebe să vă mai spun una. Care s-a întâmplat tot zilele astea. Eu vă spun doar cum a fost, restul ziceți voi :)
Mă sună Magda de la The Practice. După ”bună, ai două minute?” mă întreabă direct*: ”asta este adresa ta (îmi cere să confirm adresa)? Că vrem să îți trimitem un abonament de sănătate”. Rămân blocat câteva secunde, după care zic ”știi ce, cum îmi sunteți tare simpatice și știu că nu sunteți cu toate șindrilele pe casă, mă las pe mâna voastră și aștept să văd ce abonament îmi trimiteți, fără să mai întreb nimic în plus”. La care Magda râde, ne salutăm și gata.
Și îmi vine ”abonamentul” de sănătate. Care era… un superb coș plin cu fructe proaspete :)) Din partea Centrului Medical Medas, unul din clienții agenției. Și cu o poveste faină despre sloganul Centrului ”Sănătatea așa cum trebuie să fie”, pe care nu o detaliez aici pentru că știu că fetele nu mi-ar ierta dacă aș transforma aceasta postare în ceva comercial :))
Bun. Acestea fiind spuse, aș vrea să vă mai rețin doar cu câteva gânduri despre cum se transferă simpatia pentru un brand către un alt brand, datorită primul brand :)) Pe concret, dacă auzeam din alte părți despre Centrul Medical Medas (hai că v-a, dat si link către contul de twitter :D) probabil că mi-ar fi trecut pe lângă urechi. Dar așa, ”din cauza” faptului că, o zic iar, fetele de la The Practice sunt într-un mare fel și pun problema într-un și mai mare fel :)), uite că brusc mi-e simpatic, cel puțin pe termen scurt, și brandul Medas :)
Ia, ziceți ceva, mă puteți învinui că gândesc așa? :)
*Îmi place tare mult de fetele de la The Practice că îmi respectă timpul și și-l respectă și pe al lor și discutăm extrem de operativ la telefon, fără de alea gen ”și, altfel?” :D
2 thoughts on “Transfer de simpatie de la un brand către un alt brand”
O chestie similara a facut si o fosta ptiserie frantuzeasca din Cluj, Delice de France. A trimis un cos cu bunataturi si cafea pt mic dejun la cativa bloggeri autohtoni :) era si un biletel pe care scria o urare personalizata pe fiecare persoana in parte. Pacat totusi ca s-a inchis…
Pai, da. Chestia cu transferul de simpatie functioneaza… si inca foarte bine. Asa a inceput si zibo.ro sa castige simpatie in blogosfera; dupa ce ai inceput tu sa scrii despre noi… Si cine nu-l place pe Chinezu?