Cum m-a convins Ciuc Premium să intru într-o campanie

Când am primit mailul de la Premium Ciuc (de fapt, ca să respect adevărul adevărat, de la McCann :D) în care mi se propunea o campanie, prima reacție a fost, în capul meu, ”măh, nu cred că mă bag, că atâtea am pe cap și nu m-aș putea ocupa cum trebe”. Dar asta până am cerut detalii. Și când am văzut ce faina e campania și că, foarte important pentru mine când mă decid să accept ceva sau nu, câștigătorii mei vor avea de câștigat, am zis că mă bag.

Mi-a plăcut foarte mult deschiderea lor către propunerile mele. Căci la faza cu biletele duble pentru concertul Bon Jovi au acceptat trăznaia pe care le-am propus-o și uite ce chestii faine au ieșit :) Iar faptul că am reușit prin această campanie să facem măcar pe câțiva dacă nu fericiți măcar mulțumiți, este unul din motivele pentru care fac campanii aici pe blogul meu :)

Un alt motiv pentru care am acceptat campanie este pentru că Ciuc Premium este berea ”vinovată” pentru niște concerte tare mișto de anul acesta din România: Roxette, Scorpions, Bon Jovi, Shakira, BestFest.

Apoi mi s-a părut excelentă ideea de a aduce trupe și cântăreți în stradă, la propriu, după cum puteți vedea în filmul de mai jos, care să facă niște cover-uri. Lasă că sunt fan declarat de muzică live, dar după mintea mea ăsta e liveul cel mai live, adică direct în mijlocul oamenilor, ca o scoatere din context doar pentru a pune iar în context muzica adevărată :)

Plus că mai urmează ceva tare fain în campania asta, așa că stați pe fază :D

Am zis să fac mărturisirea asta (dacă îmi permiteți să îi spun așa :D) pentru a mai da câte un pic din bucătăria acestui blog minunat care se intitulează chinezu.eu :D

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

6 thoughts on “Cum m-a convins Ciuc Premium să intru într-o campanie”

  1. Pingback: Despre rușinici | Laurentiu Horubet

  2. Pingback: Cine se bagă să câștige o chitara a lui Jon Bon Jovi? | Chinezu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)