Salut orice nouă campanie mai serioasă pe online

Zilele trecute am fost într-o scurtă vizită la Dentestet. Aveam o zi teribilă, de aceea am stat doar câteva minute. Dar am simțit că minutele alea sunt importante, că reprezintă modalitate prin care apreciez faptul că o companie lansează o campanie pe online. Și nu orice campanie, ci una la care se poate câștiga 8000 de euro. Am mai avut un motiv: faptul că Doru m-a invitat și, cum se știe îndeobște, e greu să îl refuzi pe Doru la cât e de simpatic :))

Menționez doar (dacă tot fac publicitate pe linie de stomatologie :D) ca eu m-am apucat de șantier dințistic la Clinica Liren (nu dați click, pentru că nu e gata încă siteul :D), unde Laura Săvoiu se ocupă de mine ca și cum aș fi sănătos la cap :))

Poate că par patetic (dar îmi asum asta, because I can :D), dar io chiar cred că merită măcar să salutăm orice intrare mai serioasă a unei companii cu campanii pe online. Pentru că, gândesc io cu mintea mea, suntem la începutul formării unei piețe, care piață, oricât de solizi ne credem noi, bloggerii, nu prea funcționează fără clienții ăia care să bage banul în ea și de unde, firește, să îl scoatem noi :D

Știu, știu, sunt un grobian materialist. Asta este, love me or leave me :D Dar deep down știți că am dreptate… :D

PS. Mă scuzați că precizez că aceasta nu este o postare plătită, dar simt că sunt fix 4 oameni care cred asta :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Salut orice nouă campanie mai serioasă pe online”

  1. Cat il mai tii pe Cabral acolo? Nu poti vorbi cu cineva sa photoshopeze bannerul si sa te puna pe tine in locul lui? Pentru carcotasi: Cabral mi-e simpatic dar asta e blogu’ lu’ Chinezu’.

  2. Ce inseamna „mai serioasa”? Mai valoroasa (premiu de 8000 euro!!)? Asta inseamna ca cei care ofera un premiu simbolic sau in valoare de mult mai putini bani nu sunt seriosi? Mai degraba as inclina sa spun ca cine isi permite sa ofere un premiu de o asa valoare… in vremuri de criza?!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)