Unii dintre voi știți de ce vă întreb ce vă întreb. Pentru că de multe ori în discuțiile noastre facem cu ou și oțet unele agenții, fie care am lucrat cu ele sau doar așa, de plaisir, sau le lăudăm pe altele, în funcție de câte campanii au aruncat înspre noi sau în funcție de ce prietenii avem pe la diverse agenții. Dar, deși am participat la ceva evenimente (chiar prea multe…), nu am asistat niciodată la o discuție cu cărțile pe masă între cele două, hai să le zicem în lipsă de altceva, tabere.
Cu jumătăți de gură și așa mai pe ocolite am aflat din partea multor oameni care lucrează prin agenții că nici bloggerii nu sunt niște minunății ale tehnicii ontologice contemporane și că au și bloggeri scăpările lor mega-enervante. Probabil că așa e. Dar aceste reproșuri se spun pe la colțuri, poate dintr-un calcul, pe care eu nu îl aprob, cum că ”să nu enervăm bloggerul”.
Cei cu care am apucat să povestesc mai mult și mai multe mă știți că prefer să cad în extrema spusului pe față, chiar cu înjurături, dacă trebuie, decât în extrema zâmbetului forțat care să salveze aparențele. De aceea, cu toată UE pe care o să oa iau de la unii, vă întreb, dragi bloggeri, exact ce am spus în titlu. După care o să întreb și agențiile ce așteptări au de la bloggeri :) Poate, poate iese ceva și din ce fac eu pe aci…
6 thoughts on “Întrebare pentru bloggeri: ce vreți de la o agenție new media?”
Aaaaa pai ce sa vrem new media!!! :)))….vrem servicii in ton cu profilul, nu servicii care reincalzesc apa calda si o vand ca „The New Shit In The House”.
Raspuns: cashcaval.
Interesantă întrebare. Uite, mie mi-ar plăcea să mă bage în samă, ar fi un început bun:-)). Că dacă m-aș baza în dânsele…
M-as astepta ca in cursul colaborarii cu o agentie new media sa descopar ca sunt ceea ce pretind ca sunt. Nu am nevoie sa aud locuri comune din partea lor de genul „Facebook inseamna interactivitate” sau „Facebook e o platforma de marketing”…
Sa vorbeasca cifrele!
Doresc sa se arate la fata. :)) In rest, ramane cum am stabilit: bani si invitatii date pe prietenii…
N-ar strica sa inceapa sa-si faca meseria. Da’ daca nu se poate in 2011, e bine si-n 2015, sau in fine, cand o fi.
Trupetii care se cred „agentii de new media” la ora actuala sunt un fel de antreprenori de imobiliare cu telefon, pix si mica publicitate : iti „dezvolta” ce proiect doresti, cu conditia sa-l gaseasca de cumparat in ziar. Adaos fix 30%.