Călătoresc destul de mult și de ceva vreme cu trenul și pe distanțe lungi. Și de obicei cumpăr bilet la vagonul de dormit, vârful de clasă al CFR. Așa că am putut urmări involuția condițiilor de transport. Doar de 2 ori am avut noroc să nimeresc vagoanele alea noi, despre care mai mult aud că există decât să le văd. În rest CFR pune la bătaie jenantele vagoane cu care au fost transportați brigadierii să construiască Salva-Vișeu.
Mizerabile condițiile de la CFR, mizerabile. Au monopol pe transportul feroviar de călători pe distanțe lungi, așa că își bagă penisul (ca să nu zic pula) în confortul călătorilor, dar banul îl iau într-o nesimțire cumplită (aproape 100 de euro dus-întors București-Baia Mare). De fiecare dată când cobor din tren simt o nevoie de-a dreptul organică să intru direct sub duș.
Am ajuns la punctul în care mă irită foarte tare protestele sindicale ale feroviarilor. Îmi pare rău de ei că sunt dați afară, că au salarii mici, că au condiții nasoale. Dar mai rău îmi pare de mine. Atâta vreme cât eu o să dau o căruță de bani ca să călătoresc în mizerie, nu am nici o simpatie pentru cei care lucrează la compania care mă obligă să călătoresc în mizerie. Când o să văd pe lista de revendicări sindicale un singur punct mare și lat ”Îmbunătățirea condițiile de călătorie pentru pasagerii care plătesc ca fraierii”, atunci mai discutăm. Pentru că altfel tot ce înțeleg eu este că ei fac grevă pentru ca io să continuu să le plătesc o parte din salariu, ceea ce, nu știu cum să vă spun, haidi pa.
Poza de mai jos e fix de azi dimineață, din trenul care mă aducea de la Baia Mare la București.
11 thoughts on “La CFR, mizeria face parte din prețul biletului”
Nu le pasa, atat cat timp noi le dam banii, lor nu le pasa .
Nevoia de a intra in dus o simti si daca parcurgi doar 100 m la pas prin Bucuresti :-( asta daca numai pun la socoteala RATB-ul/metroul…
de aia prefer sa merg cu masina, sau cu avionu’ … un bilet, dus intors te costa 115 euro (la tarom) … gasesti si mai ieftin … da, e adevarat ca apoi ai ceva de mers din Cluj pana in Baia Mare … da’…
Da, sunt oribile conditiile de transport in trenurile cu vagoane mai vechi. Am facut Constanta-Arad de 4 ori intr-un an cu trenul si simteam ca nu se mai termina acel traseu. Am schimbat cred ca de vreo 3 ori colegii de compartiment si toti au lasat cate ceva pe jos… Sa spun si ca singura prinza din vagoanele vechi nu functioneaza?
Poate ca la CFR e invers. Cu cat creste numaru’ clasei cu atat este mai curat. Cand am fost la cuseta a fost acceptabil – fara asternuturi patate/rupte si pareau spalate sau cel putin balacite in apa :)
O amica face zilnic naveta cu trenul pe ruta Campina – Bucuresti. Mizeria incepe inca de cand ai pus piciorul in fata garii Campina. Cladirea arata oribil, mai ales inauntru, toaleta e un focar de infectie in care nu se poate intra, una dintre angajatele de la casele de bilete mai are putin sa te scuipe ca ai tupeul sa cumperi un bilet sau sa ceri o informatie. Si daca tot vorbim de informatii, gara Campina nu mai are birou de informatii asa ca nu ai unde sa suni pentru a afla cat dracu mai intarzie trenurile, iar la Sinaia (acolo inca mai au birou de informatii) dimineata doamnele isi beau cafeaua si poti sa suni pana iti vine rau, ca nu iti raspunde nimeni. Dupa ce iesi din cladire te alearga cainii si daca nu esti bine antrenat, risti sa ajungi la tren putin cam jumulit. In tren..ca dracu. Dupa ce ca e mizerie, mai apare si cate un nenorocit care deranjeaza sau se masturbeaza si pe care un politist TF aflat intamplator in tren il roaga frumos ca altadata sa nu mai faca. WTF?! Si pentru asta trebuie sa mai si platesti. Am sesizat si celor de la CFR aceste lucruri dar cred ca ii doare fix in ….. Sa ma ierte Dumnezeu, dar eu chiar le doresc sa ramana someri!
Sunt foarte slabe conditiile oferite de CFR. Chiar astazi am publicat un fotoreportaj despre acesta. Ore intregi de asteptare in gara ca intarzie trenurile, nervi si conditii proaste. Dar totusi oamenii folosesc pentru ca e ieftin si nu au de ales.
scarbos , ca de obicei
cei de la CFR mai bine ar continua sa vanda, prin agentiile lor, biletele alora de Blueair. uneori is mai ieftine si scapi mai repede :D
Pingback: avemblog.net
Pingback: 5,5 miliarde călători și CFR o suge în continuare » Chinezu - Un chinez ca tot romanu'