De ce nu v-am mai spus nimic despre Grandi.ro

Preambul: Grandi.ro are pagină de FaceBook. O zic aici pentru că unii dintre voi nu o să citească această postare până la capăt şi e păcat să nu aflaţi asta din prima :D

Păi ce să vă mai spun dacă totul funcţionează la Grandi.ro excelent? :)) M-au mai întrebat nişte tovarăşi dacă mai colaborez cu băieţii sau care e faza de nu mai zic nimic. Şi cum, mai nou, m-au întrebat din ce în ce mai mulţi asta, hai să răspund public, încercând să vă dau un pic din „casă” despre cum gândesc eu în anumite circumstanţe.

Campania de promovare a Grandi.ro (un fel de IPO de imagine, cum ar veni :D)  a fost un succes. O zic eu, o zic cei de la Grandi.ro, o mai zic şi alţii, iar alţii doar o gândesc fără să o spună. Şi lucrurile au intrat pe făgaşul normal (ehe, de când îmi doream să folosesc expresia asta :D), obiectivele au fost atinse, de fapt chiar depăşite, totul e în super grafic.

Moment al oricărei campanii în care am văzut că multă lume abordează o strategie diferită faţă de cea abordată de mine, adică unii plusează, forţează lucrurile, deşi, repet, totul merge mai mult decât ok. Ceea ce mie mi se pare o greşeală. Mai ales dacă, aşa cum e şi în cazul Grandi.ro, campania se desfăşoară în mare parte în new media, zonă extrem de sensibilă la „şforţări” de astea şi care poate arunca proiectul/brandul într-o nemiloasă şi nedorită gaură neagră de over exposure, pe care e foarte greu după aia să o mai întorci din condei.

Hai să o luăm mai pe româneşte. Să ridice mâna sus câţi dintre voi aţi fi spus la un moment dat, public sau doar în sinea voastră, „haide, băi chinezu, las-o-n nemurire cu Grandi.ro ăsta al tău că ne-ai terminat psihic deja” dacă eu aş fi zis câte ceva tot la două zile despre acest proiect? Exact, cam toţi :) Inclusiv eu :))

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

6 thoughts on “De ce nu v-am mai spus nimic despre Grandi.ro”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.