Cum s-a lipit un cont de twitter de mine. Da’ și io de el

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Sunt mulți care descoperă brusc twitterul (ca să nu mai vorbim de alte rețele, că doar la ciripeli vreau să mă refer acum) și care își zic ”buuuun, am dat lovitura”. Își fac rapid un cont, dau follow la greu si la super twitteriști, și la pornoșaguri, și la conturi care în afară că sunt terminal pentru un plug in care scuipă postările direct pe twitter altceva nu fac. Și după ceva vreme, cam 1 săptămână, maxim 2, devin brusc dezamăgiți și spun ”ce de căcat e twitteru…”. Nu, nu twitteru e de rahat, ci, ca să mă exprim elegant, vacuumul de înțelegere a acestui intrument de comunicare de care dă dovadă exemplu nostru fictiv (fictiv pe dracu, dar, v-am spus, sunt elegant).

Dar sunt și alții care au înțeles foarte bine cât de mișto poate fi twitterul atunci când îl respecți, ca tool, și, mai ales, când îi respecți pe cei cu care interacționezi acolo. Așa a făcut și Ciprian de la Green Tea (zic de el fără să am dovadă clară că el e, dar ma duc pe o banuială :D). În câteva luni, contul de twitter al acestei minunate ceainării (e de ajuns să mergi o dată măcar acolo ca să îți placă instant) și-a făcut o gașcă mică, dar grozavă de prieteni, printre care, cu modestia care mă caracterizează, mă enumăr și eu :D

Recunosc, poate că nu scriam acest post dacă nu aș fi aflat că Green Tea a împlinit zilele aceastea 3 ani. Că așa e în viață uneori, trebuie să ne tragă calendarul de mânecă pentru a ne aminti lucrurile care ne plac… Le urez un maxim la mulți ani și trag nădejde că o să fie la fel de deschiși la minte ca și până acuma :)

B. După cum vedeți nu am anunțat nicăieri că acesta este un material publicitar. Pentru că nu este :) Pentru că relația mea cu Green Tea este una perfect sănătoasă: ce consum, plătesc. Punct. Și îmi place a dracului :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Cum s-a lipit un cont de twitter de mine. Da’ și io de el”

  1. Da, eu sunt nou pe twitter, ideea este ca daca ai oameni interesanti pe care sa ii urmaresti, Twitter ti se pare tare, daca nu … ai ce iti alegi. Eu sunt inca in cautare :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)