Romtelecom – minuscul tratat de reacţie rapidă via Twitter

Scriu io azi pe twitter cum că Romtelecom mi-a luat bani din cont şi apoi mi-a suspendat telefonul. Cum cele 140 de caractere de la twitter sunt cum sunt, nu am apucat să zic că soţia a sunat la ei şi totul s-a rezolvat. Ceva greşire tehnică. Faza dură alta e…

Cam la o oră şi ceva după ce am scris pe twitter, mă sună cineva de la Romtelecom şi îmi zice „am văzut pe twitter că aveţi ceva probleme”… Vă daţi seama că am rămas câteva secunde ca la dentist…

Asta după ce tot pe twitter am bagat zilele trecute că serviciul clicknet merge ca naiba de greu imediat după ploaie în zona Titulescu, informaţie transmisă imedit celor care se ocupă de problemă în zonă.

Şi vine întrebarea: băi, ăştia de la Romtelecom sunt normali???

0 comentarii la “Romtelecom – minuscul tratat de reacţie rapidă via Twitter

  1. Lars Răspunde

    Sunt și ei oameni. Dacă Poliția își trage messenger, de ce nu ar avea și Romtelecom twitter?

  2. laura Răspunde

    mie mi se pare foarte tare! daca ar reactiona toti atat de repede la reclamatii si s-ar mai rezolva tot atat de repede… ce bine ar fi!

  3. Blogtrekker Răspunde

    Sunt cat se poate de normali.

  4. mihnea Răspunde

    sa traiasca :)

  5. Ada Răspunde

    Grozav! Romtelecom rulz:D cand nu ploo!

  6. daurel Răspunde

    S-or fi uitat pe Ze list

  7. lol's Răspunde

    Aşa se naşte invidia intre oamenii. Fericit eşti !. Eu sunt cu arme si bagaje pe cablu TV, NET, TEL fix, la UPC. Acum 3 ani a sunat la uşa mea un individ care a debitat de cum am deschis:
    -Tataie eşti pensionar.
    -Da bre!!
    – UPS pune amplificatori ca va-ţi înmulţit ca şobolanii si nu mai face fata semnalul. Ne trebuie „corent ilectric”.
    -Si??.
    -Tataie, matale dai „corentul” si in schimb nu mai plăteşti abonamentul la TV.
    Am bătut palma si am semnat contractul!
    In decembrie 2008 am primit un plic ca s-a tăiat, trebuie sa fac contract nou ca nu mai sunt inclus in protocol. Tolu pe chiorul si fuga la moara, la UPC.
    Au ras de mine.
    -Tataie a băgat o fufa de la sediul central „destu” greşit in tastatura matale nu ai protocol ai contract !!. Plăteşti ca înainte.
    In luna următoare a venit o factura tripla, am trecut la avansaţi (PROFESIONIŞTI) pe toate fronturile TV, NET,TEL fix,si un plic de la o firma de recuperatori ca sunt râu platnic. Dau sa fug la UPC.Pana mă îmbrac cedează NET-ul Telefonul si TV-ul. Pe net se lafaie un mesaj din care rezulta ca sunt un nemernic care nu îşi achita obligaţiile, mobilul se răsteşte si el la mine tot pe tema asta. Renunţ sa mă schimb mă duc la tabloul de siguranţe si devin „nenea rău de la tablou”. tai „corentul”. In 10 minute se prezintă un junior nervos.
    -tataie ce ai, nu eşti zdravăn!! Il invit in casa si ii pun hârtiile in braţe, aprind TV-ul calculatorul si ridic receptorul telefonului nimic nu functioneaza. Incet, încet rămâne fără aer nu ştiu daca din cauza hârtiilor pe care le ingurgitează sau a buldogului care sa insinuat in camera si îl priveşte fix.
    -Bre da mâine e 1 Mai lumea este acasă, vin si turişti, matale nu ai conştiinţa?

  8. lol's Răspunde

    -Nu am constiinta am rămâne cum am stabilit!!.
    Juniorul pleaca, peste doua ore am TV, NET si telefon. Pentru cei care au citit sa nu va faceţi griji de mine deşi UPS s-a ocupat de nervii mei 6 luni stau cu glicemia si tensiunea bine iar butonul ca si la OBAMA este inca la mine! :)

  9. angel Răspunde

    foarte tare nene asta. oare or face si altii ? de ex, astia de la vodafone, ar fi minunat sa nu mai astepti cu jumatatile de ora la steluta lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: