Ce le faci, Camelia dragă?

Titlul este de un relativ penibil, cu referire pseudo-criptică dar deloc fortuită la modul care pe mine nu mă coafează de nici o culoare cum Voiculeasca rules the business la Intact, de un vocativ care este menit doar pentru a vă atrage atenţia asupra unei întrebări pe care ori v-aţi pus-o singuri ori nu v-a pus-o nimeni (mda, aşa a ieşit construcţia stilistică, ce să mai fac acuma…).

Adică, în ceea ce priveşte presa noastră românească pe vreme de criză, întrebarea vine firesc: ce e cu freamătul ăsta prin redacţii? Criza este folosită de patronat ca să mai scape de unii jurnalişti cam enervanţi pentru siesta profito-patronială? Sau e invers, adică jurnalişti (unii) găsesc motive de criză ca să o uşchească spre zări mai calde? Sau e doar un prilej reţiproka de a-şi arăta muşchii?

Oricât s-ar înfoia în şi între pene unii jurnalişti, tot la o intreprindere lucrează. Şi tot pe la casierie trebe să treci să dai cu pixul ca să iei banu. Diferenţa dintre o sculărie-matriţerie şi, să zicem total aletoriu, Antena 3 este… şi aici mai interveniţi şi voi că aşa îi uşor numai să te uiţi la altul în gură ce zice…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: