Titlul este de un relativ penibil, cu referire pseudo-criptică dar deloc fortuită la modul care pe mine nu mă coafează de nici o culoare cum Voiculeasca rules the business la Intact, de un vocativ care este menit doar pentru a vă atrage atenţia asupra unei întrebări pe care ori v-aţi pus-o singuri ori nu v-a pus-o nimeni (mda, aşa a ieşit construcţia stilistică, ce să mai fac acuma…).
Adică, în ceea ce priveşte presa noastră românească pe vreme de criză, întrebarea vine firesc: ce e cu freamătul ăsta prin redacţii? Criza este folosită de patronat ca să mai scape de unii jurnalişti cam enervanţi pentru siesta profito-patronială? Sau e invers, adică jurnalişti (unii) găsesc motive de criză ca să o uşchească spre zări mai calde? Sau e doar un prilej reţiproka de a-şi arăta muşchii?
Oricât s-ar înfoia în şi între pene unii jurnalişti, tot la o intreprindere lucrează. Şi tot pe la casierie trebe să treci să dai cu pixul ca să iei banu. Diferenţa dintre o sculărie-matriţerie şi, să zicem total aletoriu, Antena 3 este… şi aici mai interveniţi şi voi că aşa îi uşor numai să te uiţi la altul în gură ce zice…