Consumatorul de media are dreptul la emisiuni educative şi la emisiuni de analiză a mecanismelor de funcţionare a mass-media

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Declaratia Drepturilor Consumatorilor de Media

Preambul: Mass-media nu exista decat prin publicul sau diversificat. Consumatorii de media au drepturi care trebuie sa le fie recunoscute. Libertatea de alegere, egalitatea in drepturi fata de comunicarea audiovizuala, dreptul la expresie si participarea publicului sunt principii care fundamenteaza aceste drepturi.

Noi consideram ca recunoasterea acestor principii si a acestor drepturi constituie fundamentul unei media libere, plurale si de calitate

1. INFORMARE CORECTĂ: Orice consumator de media are dreptul să fie informat corect cu privire la evenimentele care fac obiectulactivităţii de presă. Informarea nu trebuie sa lase loc nici uneidiscriminări, să deformeze sau sa prezinte fragmentar realitatea.(…) Sondajele de opinie trebuie sa fie restituite, daca nu este posibil, in integralitate, atunci macar fara omisiuni sau interpretari.

2. LIBERA EXPRIMARE: Orice consumator de media are dreptul la exprimare in audiovizual si în presa scrisă. Trebuie să i se garanteze un drept de răspuns la mesajele care îl agresează. (…) Institutia media trebuie sa aiba un serviciu de dialog direct cu publicul accesibil si transparent. Prin intermediul acestuia consumatorul de media poate sa formuleze orice intrebare sau reclamatie cu privire la fondul sau forma programelor. El are dreptul la un raspuns clar si motivat la reclamatia sa.

Restul acestui document acilea.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)