Neseriozitatea chinezească la onorarea de lepşuri

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Da, sunt un neserios. Şi nu mă aburiţi cu sunt ocupat, am multă treabă, vai de capul meu, că nu ţine. Ca principiu trebuie să răspunzi la lepşuri. Aşa că, scuzându-mă respectuos faţă de debitorii mei, răspund cu întârziere.

Comanescu zice de clişeele de presă. Care sunt fără număr, fără număr. Pe mine personal cel mai tare mă seacă cele din sport. Cu voia dumneavoastră: şi-au dorit mai mult victoria, sperăm să facem o figură frumoasă, echipele sunt în perioada de tatonare, dacă mingea nu ar fi lovit bara ar fi fost gol etc., etc., etc…

Teo mă întreabă de filmele care mi-au schimbat viaţa. Nu am aşa ceva. Nici un film nu mi-a schimbat viaţa. Dar enorm de multe mi-au înfrumuseţat-o. Printre ele, conştient fiind că scap enorm de multe şi de aceea mă rezum doar la cele româneşti: Operaţiunea Monstrul, Pistruiatul, Noi cei din linia I, Columna, Balanţa, A fost sau nu a fost, seria cu Ardelenii, Fapt divers, seria comisarul Moldovan, Haiducii lui 7 cai, Pintea, Titanic Vals, Racheta Albastră. Mai sunt încă zeci. Dar doar pe astea mi le aduc aminte acum.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Neseriozitatea chinezească la onorarea de lepşuri”

  1. @Chinezule- pai nici mie nu mi-au schimbat viata…E nevoie de mult mai mult decat de un simplu film pentru asta.
    Dar tot ca si tie, m-au facut sa ma gandesc la ea ::))))))
    Uitasem de Titanic Vals…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)