05.12.2016

La mulți ani, Marks & Spencer!

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Nu cu mult timp în urmă, vă informam că britanicii de la  Marks & Spencer deschid primul magazin alimentar din România în București.

Recent, brandul Marks & Spencer  împlinit 15 ani de când se află pe piața românească, iar eu îi urez, bineînțeles, „La mulți ani!” :)

Cu ocazia aniversării a 15 ani, Marks & Spencer prezintă 15 lucruri interesante despre afacerile companiei în România: 

  1. Primul magazin Marks & Spencer din România a fost inaugurat în data de 31 martie 2000, în București Mall.
  2. În 2013 M&S inaugura primul său magazin concept store din România, în City Park Mall Constanța, cu un design modern și captivant, menit să inspire și să încânte clienții.
  3. De-a lungul celor 15 ani de activitate în România, angajații M&S au oferit clienților un total de 12 milioane de ore de servicii de calitate.
  4. În 2015, M&S relochează două dintre magazinele sale din București pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături mai bună în spații moderne și mai mari. În urma acestor relocari, numărul de angajați a crescut cu 20%.
  5. Peste 2 milioane de clienți au cumpărat produse din magazinele M&S din România în ultimiii 15 ani.
  1. Pentru a satisface mai bine preferințele individuale de stil ale clienților săi, M&S a introdus în România sub-brandurile sale recunoscute la nivel internațional: în anul 2000 a introdus colecția per una care include ținute cu texturi și culori încrezătoare în stiluri contemporane; în 2004 a introdus colecția Autograph care include haine de designer la prețuri accesibile, confecționate din materiale rafinate, de o eleganță minimalistă, iar în 2009 clienții s-au bucurat de colecția Indigo cu produse autentice denim și piese vestimentare ideale pentru un look casual.
  2. Cele mai vândute produse M&S din colecția pentru femei sunt tricourile din colectiile de primăvară-vară – M&S vinde peste 31.000 de tricouri în fiecare an în România.
  3. În toamna anului 2014, M&S România era una dintre puținele piețe internaționale care a lansat în magazine colecția exclusivă Best of British. Colecția este realizată în parteneriat cu Consiliul de Modă Britanic și exemplifică moștenirea britanică în design și manufactură.
  4. Cel mai popular articol vestimentar din colecția pentru copii este body-ul din bumbac natural – M&S a vândut anul trecut peste 7.000 de body-uri în România.
  5. În septembrie 2014, M&S a lansat colecția de lenjerie intimă pentru bărbați David Gandy for Autograph, realizată în colaborare cu modelul David Gandy – lenjeria intimă de tip pantalon scurt a fost cel mai vândut articol în acel an.
  6. M&S oferă o gamă extinsă de lenjerie intimă, în variate mărimi, stiluri și forme. Anul trecut M&S a vândut peste 7000 de sutiene în magazinele sale din România.
  7. M&S a inclus o serie de inovații în colecțiile sale de costume de baie pentru femei și bărbați pentru a oferi clienților un confort maxim pe plajă sau la piscină. Costumele de baie ‘Tummy Control’ sunt concepute cu o întăritură ascunsă care ajută la modelarea subtilă a abdomenului, oferind mult-visata siluetă în formă de clepsidră. Costumele de baie cu inovația Quick Dry Swim sunt realizate dintr-un material inovator care se usucă foarte repede. M&S a vândut anul trecut în România, peste 11.000 de piese din gama de costume de baie. 
  8. În 2014, M&S România a lansat tehnologia sa inovatoare Insolia® în colecția sa de încălțăminte, o inovație care permite femeilor să rămână confortabile pe tocuri pe toată durata zilei.
  9. În 2013, M&S România și-a adaptat colecția de jeanși prin inovația Sculpt & LiftTM oferind femeilor un look demn de invidiat. Cusăturile curbate și pensele croite atent pun în valoare forma corpului, iar materialul rezistent și de calitate păstrează forma jeanșilor timp îndelungat.  
  10. Pentru a ajuta clienții să câștige timp, M&S a introdus în anul 2006 cămășile pentru bărbați Quick Dry No Iron, o inovație inteligentă prin care materialul nu formează cute, iar datorită unui finisaj special al țesăturii, cămășile nu necesită să fie călcate.

 

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Uite ce cadouri faine găsiți pe kdo.ro

„Târgul pregătirilor de vacanță” pentru familiile cu copii mici și foarte mici

2 comentarii

  1. Alin
    sâmbătă, 30 mai 2015, 10:27

    M&S oferă o gamă extinsă de lenjerie intimă, în variate mărimi, stiluri și forme. Anul trecut M&S a vândut peste 000 de sutiene în magazinele sale din România.
    M&S a inclus o serie de inovații în colecțiile sale de costume de baie pentru femei și bărbați pentru a oferi clienților un confort maxim pe plajă sau la piscină. Costumele de baie ‘Tummy Control’ sunt concepute cu o întăritură ascunsă care ajută la modelarea subtilă a abdomenului, oferind mult-visata siluetă în formă de clepsidră. Costumele de baie cu inovația Quick Dry Swim sunt realizate dintr-un material inovator care se usucă foarte repede. M&S a vândut anul trecut în România, peste 000 de piese din gama de costume de baie.
    M&S oferă o gamă extinsă de lenjerie intimă, în variate mărimi, stiluri și forme. Anul trecut M&S a vândut peste 000 de sutiene în magazinele sale din România.

    A vandut, adica nu a vandut, nu? Ca nu mai inteleg nimic. Anul trecut M&S a vandut peste 000 de x produse. Interesant.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • Bianca Ceică
      marți, 2 iunie 2015, 14:14

      Salut, Alin! Mulțumesc că mi-ai atras atenția! S-a strecurat o eroare în cifrele din articol. Îmi cer scuze pentru confuzia creată! Zi faină! :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *