O să vă raportez cât de repede despre cum a fost ziua mea de lucru la FAN Courier, căci multe am a vă spune, încă îmi adun gândurile şi îmi sintetizez impresiile, ca să zic aşa. Pentru că acea zi în care am livrat colete şi în care am ridicat comenzi m-a scos un pic de pe „şina” pe care voiajam lejer când venea vorba despre ce înseamnă curieratul. Vă spun doar, aşa, ca un fel de teasing, că de acum înainte o să mă uit cu muuuult mai mult respect la curierii care îmi trec pragul şi, pe alocuri, cu drag. Căci, stimabililor, e muncă serioasă ce fac oamenii ăştia, chiar dacă, la prima vedere,nu fac mare lucru, adică se plimbă şi ei prin oraş cu nişte plicuri sau ceva. Nope, e mult mai intensă chestiunea, cum ar veni. O să vă raportez io mai încolo ce şi cum, zic.
Astăzi, însă, vreau să adresez o provocare celor din companii şi din agenţii care îmi fac onoarea să îmi citească blogul. Provocare care m-a izbit în plexul mental (scuzaţi expresia, aşa mi-a venit :D) atunci când mă gândeam că una credeam despre ce înseamnă curieratul şi cu alta am rămas după ce am livrat o zi întreagă alături de FAN Courier. Şi mi-am dat seama că multă lume – un suav calcul probabilistic ne spune asta – multă lume gândeşte la fel despre blogging. Şi, pe cale de consecinţă, despre ce fac bloggerii. Căci, aşa cum am păţit eu cu meseria de curier, mulţi dintre voi cred că bloggerul nu face mare lucru el în viaţă şi că o arde lejer şi random, nu că munceşte cu adevărat.
[Tweet „Am decis să lansez isprava „Fii blogger pentru o zi”. „]
Care înseamnă, în mare, cam aşa: caut nişte stimabili din companii şi din agenţii care sunt dispuşi să petreacă o zi alături de bloggeri, să vadă cum este bucătăria internă a unui blogger, câtă muncă presupune activitatea asta de pare aşa de uşoară, dar caut şi bloggeri care ar primi alături de ei pentru o zi pe cei din companii sau din agenţii interesaţi să vadă cum „funcţionează” un blogger.
Vă rog să vă gândiţi serios înainte de a spune că vreţi să vă băgaţi. Pentru că aş vrea să fie o ispravă din care ambele părţi să înveţe câte ceva. Mai multe cei din companii şi agenţii, desigur :)) Dar ideea este că vreau să fie ceva serios. Fun, fireşte, dar serios :)
Şi ca să funcţionăm pe pur stil 2.0, adică transparent, facem înscrierile aici în comentarii. Adică ziceţi cine sunteţi şi de la ce companie sau agenţie şi de ce aţi vrea să participaţi la isprava asta. Iar dacă eşti blogger zici doar că ai vrea să primeşti „duşmanul” în ogradă :))
În funcţie de ce reacţii vor fi, organizăm noi chestiunea. Iar dacă nu o să vrea nimeni eu măcar stau liniştit că am încercat şi că nu o să spun pe tema asta cele vorbe odioase, care mă gată şi mă termină: „ce ar fi fost dacă?” :)
14 thoughts on “Provocare pentru oamenii din agenţii şi din companii: Fii blogger pentru o zi”
Să fie primit! Cum zici tu, în ogradă. :D
Colegu, adică te bagi să primeşti în ogradă un cetăţean din agenţie sau din companie? Ca să o zicem direct, nu metaforizăm sau ceva :))
Fie, si ptr mine! :)
Vreau şi eu să shareuiesc ograda. :D
Când o să mai crească blogul meu şi dacă o să mai fac o astfel de ispravă, aş vrea să „căsăpesc” şi eu un om din agenţie :D
Până atunci urmăresc de pe margine cu interes:D
o provocare interesanta si utila – accept
La editia urmatoare :) mai de sters varu’ prin cateva pagini
Interesanta provocarea pentru oamenii din agentii, dar nu prea cred ca o zi petrecuta in ograda unui blogger le va schimba atitudinea, poate doar daca vor lua foarte in serios provocarea si vor accepta sa fie pusi la munca – sa faca documentarea pentru un articol intr-un domeniu care nu prea are legatura cu activitatile sau pregatirea lor si pana pe la pranz sa-l si redacteze, publice, promoveze.
Daca se va gasi cineva dispus/a sa ma viziteze la Resita, il primesc cu placere … abia astept sa-l pun la munca :)
Păi aia cu munca e ideea, colegu! Să facă munca de blogger, nu să fie arbitru sau ceva :))
@Chinezu @Petre Asta chiar ar fi o provocare, pentru ambele parti (bloggeri si firme) – partea frumoasa este ca munca de blogger nu are limite geografice, deci chiar daca un blogger este din Resita si o firma din Timisoara, tot poate face munca de blogger, documentarea putandu-se realiza foarte bine online; exemplu: un reprezentant al unui restaurant timisorean poate foarte bine sa scrie despre mancarea traditionala din Caras Severin; totusi, cred ca le-ar fi relativ greu daca sunt scosi din domeniul lor de activitate; avem la dispozitie atatea metode de comunicare incat limita geografica nu mai este o bariera.
Cred ca la o bere ar mai usor sa-mi explice un blogger ce se intampla in „ograda” lui – reprezint Merita Citit SRL si as vrea sa particip pentru ca unul din site-urile mele le este dedicat bloggerilor.
Mă bag și io frate, dacă se poate, vorbesc serios. Să vadă că nu e chiar așa ușor să fii Blogger. Multă sănătate
Si eu ma bag :)
Stiu ca si Jane de la the british beauty blogger a facut ceva asemanator anul trecut. A fost o experienta interesanta: http://www.britishbeautyblogger.com/?s=take+blog
Chiar vreau să găzduiesc pe cineva dintr-o agenție, să vadă ce înseamnă să fii blogger de tehnologie. Și cum se face treabă bună. :)