07.12.2016

Cu ce te ajută când primeşti un link de la un blog cu PR 5?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Later edit: Bogdan îmi dă un link către straightseo.ro de unde am luat filmul de mai jos. În care Matt Cutts, șeful echipei de anti-spam de la Google, zice că e cam gata de Google PR. Sau nu asta zice? Îmi traduceţi voi, cei care vă pricepeţi mai bine? Hai merci, ajutaţi şi pe alţii dacă faceţi asta.

———————————

Înainte de a scrie aceste rânduri, l-am întrebat pe Cristi Florea, colegul de cameră şi de suferinţă pe perioada minunatei deplasări pe plaiuri bucovinene, „măh, ia vezi ce PR are chinezu.eu, că tu te ştii cu astea„. La care el zice „păi io am un add on care îmi arată de astea„, dându-se şmecher că el are ce io nu am şi vede ce pe mine nu mă interesează să văd :)) Aşa am aflat că am PR 5.

Ce înseamnă asta? Aş putea să vă spun cam aşa: PR (A) = (1-d) + d (PR(T1)/C(T1) + … + PR(Tn)/C(Tn)). Dar presupun că nu aţi înţelege mai nimic din asta. Adică, mă rog, or fi vreo 0,45% dintre voi care înţeleg aşa ceva :)) Mai bine vă dau un link către primul site pe care l-am găsit în google când dat căutare după „ce înseamnă google PR?” adică googlepr.ro, unde vă puteţi dumiri, dacă vreţi, ce şi cum.

Înţeleg că faptul că am PR5 este de bine. La ce mă ajută asta? Teoretic, cică dacă ai PR mare apari mai sus în căutările de pe google decât un blog sau site cu PR mai mic, chiar dacă respectivul ăla mai mic este mai bine optimizat. Ceva de genul, nu mă întrebaţi detalii pentru că nu numai că nu le ştiu, dar nici măcar nu am resursele necesare pentru a-mi găsi resursele necesare să înţeleg aşa ceva. De aia există specialiştii în de astea, ca să nu le ştim noi pe toate :D

La ce îi ajută pe alţii ca eu, cu PR 5, să le dau un link acilea la mine? Ei bine, aici vă rog pe voi să interveniţi. Căci tot ce aş putea face eu ar fi să caut pe google informaţii despre chestiunea în cauză şi să vi le dau aici. Adică o operaţiune de centralizare pe sistem copy/peste care nu mă prea coafează la ora asta şi din care oricum nu aş înţelege mare lucru. Plus că – simt asta acut în tastatură :D – am şansa să am onoarea de a fi citit de cititori muuuuuuult mai deştepţi decât mine în astfel de chestiuni, aşa că, stimabililor, care sunteţi pricepuţi în de astea, aveţi cuvântul :)

PS Menţionez că ideea acestei postări mi-a venit de la două mailuri primite la câteva minute unul de altul. Primul de la Şerban, care mă ruga să îl ajut, dacă pot, să îşi prmoveze siteul, iar al doilea de la Alexandru, care mă anunţa că are blog. Le dau link amândorura. Cu ce îi ajută? Păi asta trebuie să îmi spuneţi voi :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Chintesenţa zilei: De ce sunt atât de puţine bloggeriţe?

Blogosfera este formată din bloggeri, iar bloggerii sunt oameni

94 comentarii

  1. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:16

    Un link de la tine…face cat o tona de adwords :)
    Multumesc pentru promovare, Cristi !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:19

      De cele mai multe ori, pentru a creste impactul, in momentul in care observi ca primesti un link pe un blog cu PR 5, trebuie sa te gandesti automat la modul in care poti face acele mii de vizitatori noi sa mai revina! De exemplu, in ziua in care Zoso a scris un articol cu link catre mine, am publicat mai mult decat as fi scris intr-o zi normala. La fel am facut si atunci cand Arhi a prestat asemeni lui Zoso.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:32

        Pai daca ti-a pus Zoso mana in cap, te-ai scos.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • sâmbătă, 2 februarie 2013, 23:29

          In termen de trei, patru zile, cate or fi fost, da! Acum, insa, totul a revenit la normal.

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
          • sâmbătă, 2 februarie 2013, 23:32

            Totusi nici un mic procent nu au mai revenit?

            Thumb up 0 Thumb down 0

            Răspunde
            • duminică, 3 februarie 2013, 00:52

              Ba da. Insa n-am cum sa le determin numarul exact. Cu siguranta intra din reader sau bookmark, iar alea nu au categorii speciale in serviciile de monitorizare trafic…

              Thumb up 0 Thumb down 0

              Răspunde
  2. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:17

    Heil Wikipedia: „A page that is linked to by many pages with high PageRank receives a high rank itself.” Sa inteleg ca, pe langa traficul pe care ni-l aduci noua, astora mai mici, ne ajuti sa si crestem in page rank. :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:19

    Linkurile de la un site cu PR mai mare ii ajuta sa creasca in cautarile de Google. Depinde si pe ce cuvant cheie le dai linkul, daca dai link do sau nofollow (tu vad ca ai pus dofollow). Nu o sa le sara site-ul la cer, insa e un ajutor binevenit.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 7 februarie 2013, 12:12

      „dofollow” în articol, altfel, comentariile sunt „nofollow”. Păcat…

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  4. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:20

    In primul rand trafic, iar apoi pagerank-ul lor creste prin schimbul de link-uri.
    Deci cu cat mai mult link exchange cu un site cu pagerank mare, cu atat mai bine pentru cel care are rank-ul mai mic.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 19:45

      Din cate am citit si eu, link exchange e penalizabil. Adica noi doi ne intelegem. Daca imi pui tu ca asa vrei, atunci e natural. Cea mai buna solutie ar fi un 3way.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  5. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:24

    Google analizeaza site-urile dupa notorietate si optimizare. Notorietatea unui site tine de PR si link-urile pe care le primeste de la alte site-uri.

    Prin link-urile date de tine, ii ajuti atat pentru notorietatea directa, tu avand un blog foarte bine vazut de google (banuiesc), dar si notorietate indirecta prin PR pe care-l ai.

    Asa va capata si el PR mare si va ajunge mai bine in cautarile Google!

    Asta e o explica de ora 10 dimineata! Sper ca s-a inteles;)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:26

    @Chinezu, uite ce zice mai sus @Florin..ca nu ai dat link corespunzator (vorbeste pasareasca prntru mine) :) Te rog sa rectifici corespunzator :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 19:47

      Intocmai, l-a pus perfect dofollow. Daca pune nofollow nu mai are nici un efect.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • ghita
        miercuri, 14 octombrie 2015, 18:50

        bestutil.info

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  7. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:27

    Joia viitoare vor avea o pozitie mai buna in ZeList decat saptamana asta. Bineinteles daca sunt inscrisi in ZeList.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:29

    E de bine ! 118 vizualizari de la postarea acestui articol :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. sâmbătă, 2 februarie 2013, 10:35

    Si pe googlepr.ro ii ajuti cu link-ul :) Incercai si eu sa verifc PR la ei, dar nu-mi afiseaza. Si credeam ca au PR 7 dupa graficele de acolo :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. sâmbătă, 2 februarie 2013, 11:09

    Mai sunt si alte beneficii. Nu neaparat ca ai pr 5 ci faptul ca esti A-lister. Faptul ca un blogger e citat la Chinezu ii da curaj. Ii da notorietate. Probabil ar fi aceeasi notorietate si daca ai avea pr 4. Primeste si vizitatori directi (Veniti de la tine), dar si relevanta aia google de care se tot pomeneste.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 20:15

      Nu e la fel daca primesti e la PR4 sau PR5. Sunt doua nivele de autoritate diferite.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  11. sâmbătă, 2 februarie 2013, 11:47

    De fapt, cred ca pe cei de la googlepr.ro ii ajuti mai mult decat pe ceilalti doi, in pofida faptului ca form-ul lor nu functioneaza. Nu iti poti vedea PR-ul pe site-ul lor. Calitate, nene.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. Mihai
    sâmbătă, 2 februarie 2013, 12:02

    ….dar, din cate stiu eu, prin adaugarea unui link cu PR mic pe un site cu PR mare face ca site-ul din urma sa piarda un pic in indexarea Google…repet, din ce stiu eu

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 19:50

      Nu e adevarat. Nu ai cum sa pierzi indexare :D si nici pozitie in serp. Pur si simplu, dai din energia ta si celuilalt. Acum,depinde ce nisa are blogul celalalt. Una e sa dai de pe un blog de IT catre alt blog de IT, si una e sa dai de la IT catre blog de animale. Nu are nici o relevanta si risti penalizare. Daca dai link corespunzator, cel mic o sa capete si el putina autoritate.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  13. sâmbătă, 2 februarie 2013, 12:03

    Nu-s sigur dar din cate stiu eu Page Rank-ul nu influenteaza cautarile in SERP (adica pozitia pe un cuvand cheie in cautarile google)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 20:17

      exact asa stiam si eu, iti ofera o incredere si cam atat. sunt multe site-uri cu pr0 dar care apar primele in google pe diferite cautari.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  14. sâmbătă, 2 februarie 2013, 12:59

    Nu te va ajuta deloc daca obtii multe linkuri intr-un timp foarte scurt si pe urma te opresti… … pai si daca acel link are no follow, in afara de trafic, nu te ajuta …parerea mea, fireste!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. sâmbătă, 2 februarie 2013, 13:42

    Nu pot sa spun mai multe decat cei de mai sus, ce stiu stiu din auzite sau din supozitii personale. Totusi, de capatai ramane calitatea postarilor, zic si eu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  16. sâmbătă, 2 februarie 2013, 14:38

    Pacat ca tool-ul de verificare PR al celor de la googlepr nu vrea sa functioneze.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  17. sâmbătă, 2 februarie 2013, 15:15

    In primul rand ecuatia pe care ai pomenit-o este ecuatia initiala, lansata la inceputurile Google, de atunci insa ecuatia a suferit modificari majore, devenind si mai complexa, insa ce-i drept nu e disponibila oricui o cauta!
    Am explicat intr-un articol, relativ recent, cum sta treaba cu calculul Pr-ului :-http://www.mostwantedblog.org/2012/07/18/blogging-1-0-1-pagerank/
    Nu fac seo-spam, oricum ai linkurile din comentarii nofollow!
    Pagerankul conteaza enorm pentru SERP, pentru ca la alcatuirea lui intra cativa indici precum :-flux de citare(adica ce ai facut tu in articol dand link spre altcineva, insa in ambele sensuri, intrare-iesire), flux de incredere(adica exact nota de incredere sau autoritatea pe care site-urile care linkeaza spre tine ti-o transfera(viceversa valabila si aplicabila in acelasi timp), autoritatea paginii spre si dinspre care se face backlinkul, autoritatea efectiva a domeniului, numarul de backlinkuri(dofollow, nofollow) care la randul lor sunt analizate automat s.a.m.d!
    Sunt multe de zis, daca as zice tot ce ar fi de zis as mai scrie un articol chiar aici in comentariu! :)))
    Valoarea SEO transferata, trafic, popularizare, cam astea cred ar fi avantajele unui link primit!
    Trebuie mentionat si un fapt destul de vag cunoscut de multi, linkul dofollow in articol e bun(foarte bun in special pentru popularizare), insa linkul dofollow intr-un sidebar ce este afisat pe toate paginile este ”mana cereasca” pentru ca in sistemul de indexare al Google acel link va fi indexat pe toate paginile publicate incepand cu data afisarii lui! Spre exemplu, ai pus in sidebar un link dofollow catre wwww.com acum 2 luni de zile, timp in care tu ai publicat 100 de articole, azi insa wwww.com nu are doar un singur link de la tine ci mai exact 101, adica 100 din paginile publicate de tine in acest interval plus 1 de la homepage!
    Si uite asa calculul pagerankului se complica extrem de mult, fiind nevoie de automatisme pentru a-l efectua!
    De asta am tot repetat, e cam greu sa fentezi algoritmii Google de calcul ai pagerankului, de fapt o poti face 3-4 luni de zile, prin diverse optimizari seo si backlinking, insa dupa aceasta perioada te trezesti cu siguranta penalizat sau chiar banat, si spun asta pentru ca facand backlinking intens nu mai verifici evolutia site-urilor unde ai lasat backlinkurile, acestea avand cu siguranta fluctuatii sau chiar penalizari, ceea ce la randu-ti te va afecta, fiind legat direct de respectivele site-uri!
    Cel mai usor este sa optimizezi pe cuvinte cheie sau pe expresii cheie, putand astfel sa ai sanse de afisare in primele pagini SERP!
    In final iata un mic raport creat instant de o jucarie a mea:
    -blogul tau are pagerank 5 (5.05 mai exact)
    -autoritatea domeniului este 60(din 100)
    -pagerank-ul homepage-ului este 6 (nu 5 cum ai putea crede)
    -autoritatea homepage-ului este 66(din 100)
    -flux de citare 43(din 100)
    -flux de incredere 30(din 100)
    Unealta folosita de mine este de fapt o extensie Chrome, construita de cei de la Google, se numeaste SEO Site Tools si spune cam tot ce trebuie sa stii despre nivelul de optimizare SEO, backlinking etc al unui site!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 16:20

      Ms pt informatiile detaliate.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 19:52

      Hi man, chiar vroiam eu sa-ti postez link-ul cu acel tabel :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • sâmbătă, 2 februarie 2013, 21:46

        Salut! :)
        O poti face, nu ma deranjeaza! Numai ca in comentarii la Chinezu’ (vorbim de el cand nu-i acasa :D ) linkurile apar ca text normal, deci cine va dori ceva info suplimentar va trebui sa faca un pic copy/paste sa-l deschida!

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  18. sâmbătă, 2 februarie 2013, 16:32

    Trebuie ori să fii foarte bine poziţionat pe piaţa românească ori să omori pe cineva :) ca să apari cu link la tine!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  19. Adrian -aka alexandru din P.S.-ul tau
    sâmbătă, 2 februarie 2013, 16:49

    Recunosc ca m-am „urzicat” putin cand la finalul lecturii am dat evident click pe cele doua link-uri si am constatat ca linkul de pe Alexandru duce catre blog-ul meu. M-am urzicat deoarece mesajul meu cred ca a fost de cu totul alta natura,in mesajul in private iti ceream acordul sa pun chinezu.eu in recomandarile „de citit” de pe blogul meu astfel ca cei 3,14 cititori ai mei sa ajunga,daca vor simti nevoia,sa citeasca la tine lucrurile pe care le citesc si eu in calitate de follower zilnic. Multam’pentru link oricum… ce pacat ca nu am nimic la vanzare pe blog,poate faceam un leu astazi.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  20. sâmbătă, 2 februarie 2013, 17:30

    Cred ca PR nu ii ajuta prea mult, mai degraba ca au fost recomandati de un blogger important s-ar putea sa le aduca cititori noi :-)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  21. sâmbătă, 2 februarie 2013, 17:56

    […] Questioare Cabral Groparu Chinezu This entry was posted in Blogging in Romania, Social Media Romania and tagged klout, marketing […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  22. sâmbătă, 2 februarie 2013, 18:28

    Ca si tine nici eu nu stiu cu ce ajuta un link de PR5 … dar m-am gandit ca putem testa chestia asta.
    Tu imi dai un link dofollow in sidebar si eu iti spun peste vreo 6 luni cu ce m-a ajutat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 19:55

      D-Petre, din cate stiu eu, parca aveati pr2. Corect? De cateva zile tin sa va intreb, ati fost penalizat? In cazul in care asa este, nu e recomandat ca cineva sa trimita link catre dvs. In primul rand trebuie sa aflati unde aveti scaparea. Pbbil ati facut advertoriale sau ati vandut link-uri catre ceva irelevant din afara nisei dvs iar google a vazut asta.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • duminică, 3 februarie 2013, 09:54

        Am avut PR3 si in vara am fost penalizat … am si scris atunci despre asta. De atunci am corectat tot ce am crezut ca trebuie, am eliminat multe linkuri … dar nu am mai trimis instintare pentru reevaluare pentru ca PR nu reprezinta pentru mine telul suprem.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  23. sâmbătă, 2 februarie 2013, 20:15

    blogul lui d-petre a fost penalizat in vara, probabil de la optimizare proasta sau de la prea multe linkuri de la site-uri „suspecte”. De atunci s-a cam schimbat tot ce inseamna optimizare, chiar si toata discutia despre PR si alte nebunii. Multe tehnici nu mai functioneaza…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 20:20

      Corect. Pana la urma, poti sa ai PR4 si trafic 40, si sa ai PR1 si trafic 400. Conteaza doar optimizarea onpage. Chestia e ca unele bloguri cu PR mare atrag de la sine si vizitatori, in sensul ca se poate forma o comunitate. Ai autoritate, ai respect. Asa ca lumea va afla (poate nu prin google) de tine, si va sta sa comenteze sa atraga tafic. Cum am zis mai sus, un pr mare poate atrage trafic printr-un mod indirect, nu prin pozitia in serp.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • sâmbătă, 2 februarie 2013, 20:23

        e cu dus si intors ceea ce zici, eu zic ca in primul rand conteaza continutul, mai ales cel constant si de buna calitate.
        eu urmaresc un blogger, pato, are pr3 nofollow peste tot, dar este destul de citit si are feedback. ce poate sa ofere comunitatii?

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • sâmbătă, 2 februarie 2013, 20:28

          M-ai incuiat. Nu stiu blogul, nu l-am citit. M-am uitat acum putin dar nu stiu ce sa zic.

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
  24. sâmbătă, 2 februarie 2013, 21:22

    Dacă îmi aduc eu bine aminte, totul începe aşa: odată ce Google îţi indexează pagina, ai un Google PR de 0.15, dar o să-ţi arate 0 (ştiţi voi, rotunjire prin adaos/pierdere).
    Cum influenţează PR-ul ăsta PR-ul celorlalte pagini/site-uri către care dai link?
    Chinezu.eu –> Blog1 –> Blog2 –> Chinezu.eu (adică Chinezu dă link către Blog1, Blog1 dă link către Blog2 şi Blog2 îl are pe Chinezu în blogroll sau într-un articol. :)

    Dacă Chinezu.eu ar avea PR1, iar Blog1 şi Blog2 ar fi proaspăt indexate, atunci ele ar primi automat PR1 la următoarea indexare. De ce? Pentru că pentru orice link pe care îl primeşte Chinezu (de la alte Blog „n”-uri, să zicem, care nu au mai mult de 3-4 link-uri către alte site-uri), el creşte PR 1.5 (aproximat ca PR2). Atunci Chinezu are PR2, iar Blog1 şi Blog2 au PR 0.57 (adică PR1).
    Cum chinezu.eu ajunge la PR5 pt că primeşte link de la blog „n”-uri (care nu au mai mult de 3-4 link-uri în blogroll, să zicem), atunci tu ca Blog1, Blog2 (la fel, tu ca blog nu ai mai mult de 3-4 link-uri către alte bloguri) creşti. Poţi creşte până la PR3 sau PR4.

    Google Page Rank-ul îţi creşte vizibilitatea în căutări dacă linkurile de pe un blog cu PR mare sunt „index, do-follow”, asta e condiţia. Dacă e „no index, no-follow” din codul HTML, atunci nu te ajută cu absolut nimic să „urci” în Google SERP (search engine results page). :)

    „No index” şi „No-follow” sunt acele link-uri pe care un Google bot nu le ia în considerare în algoritmul search-ului.
    Oricum, Page Rank-ul e irelevant, la ora actuală se ţin cont de alte SEO metrics. De exemplu, eu nu mă ghidez niciodată după PR în campaniile white hat SEO. :)

    p.s. Eu am PR4 pe blog. În primii 2 ani a crescut până la 4, de 2 ani încoace stagnează. :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 21:42

      Pagerankul nu e irelevant si niciodata nu a fost doar ca el serveste sau mai bine zis face diferenta intre cuvintele(expresiile) cautate ce sunt identice!
      Spre exemplu cauti ”ana are mere”, pagerankul intra in actiune si decide ca din toate siturile ce au in continut expresia asta prioritatea in afisarea pe SERP o vor avea siturile cu Pr-ul cel mai mare!
      Optimizarile SEO de care zici(si zici bine) sunt cele contextuale si care forteaza intrarea in actiune a functiei de predictie a motorului de cautare! Iarasi exemplu, cauti ”ana are o punga cu mere” iar motorul iti va afisa expresia cea mai apropiata de forma asta, ceea ce poate fi ”ana are mere”, ”ana are un sac cu mere” etc…., iar aici e clar ca Pr-ul are rol secundar, dar tot are rol important pentru ca rezultatele vor fi deasemenea afisate in acelasi sistem, siturile cu Pr mare avand prioritate!
      Tehnicile whitehat nu sunt pentru altceva decat pentru a spori frecventa anumitor elemente cheie(ce sunt la moda in cautari, de exemplu) pe siteul tau sau pentru a decide tu ca webmaster care este continutul ce-l servesti relevant motorului(meta-keywords, meta-description)!
      E logic pana la urma!
      In alta ordine de idei, Pr4 pe subdomeniu wordpress e relativ usor de obtinut pentru ca beneficiezi de o nota de incredere destul de mare datorita domeniului root, adica wordpress, care acum are 99 din 100 puncte!
      De la Pr4 in sus intervin si niste factori metrici de genul vechime domeniu, trafic lunar, linkuri share-uite pe retele de socializare, tocmai pentru a pastra relevanta Pr-ului, altfel ne-am putea trezi cu wwww.com ca are pr8(doar pentru ca are backlinking facut ca la carte) si cu youtube ca are doar pr5! :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:40

        Adevărat.
        Dar vezi tu, mulţi se iau doar după PR şi ignoră caracteristicile SEO care te diferenţiază de restul. De exemplu, un blog poate avea PR4, dar să fie spammy, iar atunci link-ul pe care îl primeşti e oarecum fals. Atunci când Google depistează, adio site-ul tău.

        De asta, dacă vrei să „creşti” un blog/site, nu te rezumi doar la anumite SEO metrics. Te interesezi, pe lângă PR, şi de CR, DA, PA, MozRank, Alexa, nr. de backlinks.

        Dacă îi fac o analiză lui Cristi (sper să nu se supere), pot zice următoarele despre blogul chinezu.eu:
        1) Google PR = 5
        2) Custom Rank = 70 (e de bine)
        3) MozTrust = 5.93
        4) MozRank = 6
        5) Page Authority = 67, iar Domain Authority = 60
        6) Alexa Rank = 100,184; Load Time = 1064.798ms
        7) e in Yahoo Directory; 117 Inbound Link şi 16 Outbound Link.

        Are 97% Trustworthiness, 100% Child safety. Dacă ar fi să-l vândă vreodată, ar valora ~ $23,300 USD.

        Stă bine, zic eu. :))

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:55

          Cum ai aflat toate astea? Mi-ar interesa sa stiu si eu despre al meu. mystreet7.com (daca nu te superi). Multumesc anticipat

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
          • sâmbătă, 2 februarie 2013, 23:00

            Dă-mi un email (adresa e la Contact pe blog) şi îţi fac un mic „SEO audit”, free of charge. Bani nu le iau decât clienţilor. :)))

            Thumb up 0 Thumb down 0

            Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 21:46

      Foarte frumos ai explicat. Se vede ca ai vechime si experienta in domeniu.
      PS: de asemenea, si blogul tau e pe masura cunostiintelor tale. Mult succes in continuare.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
    • luni, 4 februarie 2013, 15:28

      Sunt in ceata totala. Nici nu-i de mirare, numai dupa ce am citit comentariile de aci, m-am prins si io cum pot sa aflu ce PR am.
      Dupa ceea ce am vazut cat de important sunt detaliile de aici, m-am hotarat sa iau mai in serios unele lucruri despre blogul meu.
      Intr-un cuvant, cat de repede un specialist o sa puna mana pe el.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  25. sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:08

    ai PR bun. ciudat mi se pare ca nu stiai. eu de exemplu auzisem pe cineva care vrea un articol la tine pentru ca ai PR bun.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:35

      Da, e putin amuzanta chestia asta. Dar uite ca omul a scris si are pr5 fara sa-l intereseze. Asa se procedeaza.. dar na.. noi cei intrati de curand in blogosfera, avem alta mentalitate..din pacate.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
    • duminică, 3 februarie 2013, 08:53

      Pasiunea (de a scrie) nu cunoaste termenul de pr. ;)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • duminică, 3 februarie 2013, 17:11

        Corect. Dar totusi trebuie sa existe si o motivare.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  26. sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:14

    Observ ca s-au adunat pe aici cunoscatori. Cineva zicea la un moment dat ca ALEXA RANK e mai important decat PR… Ca ala ar masura traficul si ca PR masoara linkurile…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:27

      Fiecare e cu treaba lui si amandoua sunt la fel de importante, insa strict referindu-ne la SERP atunci Pr-ul e mai important!

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • sâmbătă, 2 februarie 2013, 22:38

        La ce e bun alexa? Doar statistici? Pana acum vreo 2 luni, muream dupa alexa..acum nu ma mai intereseaza. Sunt in top 160 000 pe international. Stau prost pe ro. Ma refer aici pe blogul de it, mystreet7. (com) – ca sa nu iasa link spam.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • duminică, 3 februarie 2013, 10:02

          Am 214701 Alexa Traffic Rank si 1365 Traffic Rank in RO zic eu ca nu e chiar rau … si de la Google … fara numar, fara numar … adica zero :)

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
          • duminică, 3 februarie 2013, 17:11

            Pe Ro, e destul de bun.

            Thumb up 0 Thumb down 0

            Răspunde
          • luni, 4 februarie 2013, 15:30

            Unde se pot face masuratorile astea ?
            Sau mai bine spus ce ii necesar sa stii despre blogul tau ?

            Thumb up 0 Thumb down 0

            Răspunde
            • duminică, 2 martie 2014, 16:43

              Trebuie sa iti inscrii site-ul in Alexa si sa-l validezi ca fiind proprietarul site-ului.

              Thumb up 0 Thumb down 0

              Răspunde
  27. duminică, 3 februarie 2013, 01:54

    Dumnezeule, @Roxana ! Esti mamica tuturor ! :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  28. duminică, 3 februarie 2013, 06:38

    Definitia google PR (dupa mine) = definitia notiunii de A-lister sau influencer in orice domeniu
    Celelalte beneficii pe care acest PR le detine nu au nicio relevanta, ceea ce este important si de tinut minte (pr-ul pe care il ai si ajutorul pe care il oferi unui blogger cu PR mai mic)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  29. duminică, 3 februarie 2013, 22:59

    Un anumit gen de oameni crede ca PRu e „magic” si cu asta am spus tot ce era de spus fara sa jignesc pe nimeni .

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  30. luni, 4 februarie 2013, 14:13

    Aici ar mai fi o chestiune. Page Rank-ul este calculat pentru fiecare pagină în parte. Adică PR5 are doar prima pagină a siteului, în cazul tău http://chinezu.eu. Fiecare pagina de pe site are propriul ei Page Rank. De exemplu, fiecare articol pe care îl publici pleacă de la PR 0 şi probabil creşte în funcţie de câte link-uri primeşti.

    Aşadar, în cazul tău un link are autoritate de PR5 doar dacă îl pui pe prima pagină.

    E posibil să mă înşel aşa că nu mă supăr dacă o să fiu contrazis ;)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • luni, 4 februarie 2013, 17:36

      Ce zici tu aici e Page Authority (autoritatea paginii).
      Indiferent de pe ce pagină primeşti link, dacă blogul e PR5, asta nu se modifică.
      Însă cum am mai zis, ca să aibă efect şi să ajute la indexare mai bună şi să crească în SERP, link-ul trebuie să fie „index, do-follow”. Şi asta se face printr-un simplu cod HTML. :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  31. luni, 4 februarie 2013, 14:24

    O să spun doar ce înseamnă pentru mine, un link de la un PR mai mare ca al meu:
    Autorul m-a citit şi are o părere bună. Un vot de încredere.
    Cât priveşte povestea cu SEO, cred că am mai scris despre asta pe blogul meu. It’s a dirty game for people that want to make some use of their time. ;)
    Argumente pot aduce cu carul. Unul singur ajunge:
    Google face regulile. Tot Google le desface, când e sigur că rechinul cel mare s-a conformat.
    Cine are urechi de auzit, să audă!
    Există o singură regulă imposibil de încălcat de către orice motor de căutare.
    Cine o ştie, o aplică şi creşte zilnic.
    Restul, sunt poveşti şi exerciţii pentru matematicieni al căror orizont se rezumă la dezvoltări în serie Fourier şi Taylor. ;)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  32. luni, 4 februarie 2013, 14:25

    Daca tot te-ai apucat de o treaba nu iti faci un obicei de a publicat gen saptamanal sau la ce perioada doresti o lista cu bloggeri „incepatori” in cadrul unui articol.
    Conteaza mult sa ai un link pe un blog cu pagerank mare.
    Automat iti creste numarul de vizitatori cat timp articolul respectiv are actualitate si daca ai grija sa publici un continut de calitate in perioada respectiva atunci normal ca o parte dintre redirectionati o sa revina si un plus este ca la urmatorul update de pagerank are sansa sa sara si el 1-2 pozitii.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  33. luni, 4 februarie 2013, 23:24

    Am aflat lucruri interesante, mai ales ca sunt incepatoare. Multumesc tuturor! Acum am noi motive pentru a dormi si mai putin :)))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  34. joi, 7 februarie 2013, 10:58

    Se pare că mai nou nu îi ajută cu nimic: http://www.straightseo.ro/blog/google-page-rank-uitati-de-el/. Adică nu PR-ul. Îi ajută doar traficul de la tine. :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 7 februarie 2013, 11:19

      Stai putin, Bogdan. :) Il ajuta linkul de la un blog ca al lui Chinezu. Pentru ca e un site cu autoritate (fie ca e aratata de Page Rank sau nu). Blogul lui Chinezu, avand un trafic mare – pana la urma cel mai bun indicator de autoritate – cand da un link unui blog sau unui site, pai conteaza. :) De exemplu, blogul nostru de SEO, care tocmai a primit un link de la el, o sa castige ceva puncte in baza asta. La fel orice blog primeste link de la el, creste putin in ochii lui Google.

      ma rog, discutia era legata de faptul ca Page Rank-ul va disparea la un moment dat din Google Toolbar pentru ca cei de la Google nu mai tin seama de el asa cum o faceau cand l-au lansat. atata tot. autoritatea unui site insa ramane ;)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  35. joi, 7 februarie 2013, 12:34

    Din cate am inteles eu inca nu e „desfiintat” page rank-ul dar se pare ca intr-adevat semnele ar fi ca in viitor e posibil sa nu mai conteze atat de mult si sa fie scos din uz.
    O veste buna pentru mine:)
    Lunile trecute m-am tot agitat in speranta ca voi trece de la PR2 la PR3 dar nu a fost sa fie.
    La inceput am fost necajita pentru ca nu am incercat sa urmez sfaturile pe care le-am tot citit pe net dar se pare ca undeva ceva nu am facut bine.
    Asa ca acum nu ma voi mai gandi la ce am gresit sau ce nu am facut pentru a mai creste un pic :).
    La urma urmei cred ca important e sa scrii continut de calitate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  36. joi, 7 martie 2013, 22:43

    Intr-adevar PR nu mai conteaza asa de mult ca inainte, continutul este si el important dar si concurenta mai ales daca este mare.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  37. vineri, 26 aprilie 2013, 21:45

    Pai in primul rand un link catre o pagina ajuta la indexarea acele pagini. Un link catre un blog nou ajuta la indexarea acelui blog sau site. Eu totusi as pune linkuri de pe un site cu PR mare pentru ca sunt sigur ca google apreciaza acel site si un pic va aprecia site-ul meu pentru cu am un link pe un site apreciat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  38. joi, 16 mai 2013, 23:37

    Am amflat cate ceva din acest articol,mai ales ca sunt la inceput.Multumesc si Respect!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  39. luni, 20 mai 2013, 13:33

    Am citit cu mare atentie comentariile dvs. si nu am vazut nici o discutie referitoare l o promovare optima. Am citit cateva articole pe diverse bloguri dar sunt un pic mai greu de cap si nu mi-am dat seama, inca. Intrebarea este: Daca adaug site-ul in Directoare Web, mi-l penalizeaza google-ul?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  40. luni, 20 mai 2013, 17:28

    Desi pr ar spune unii nu conteaza in pozitia google el la unii se acorda foarte usor…ce ti e si cu algoritmul asta.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  41. miercuri, 15 ianuarie 2014, 03:33

    Test verificat pe pielea mea de curand … grija foarte mare cu back-linkurile platite !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  42. vineri, 18 iulie 2014, 21:03

    Vreau si eu un ajutor ca si al tau de la cineva……. Se poate?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  43. vineri, 3 octombrie 2014, 23:55

    Impactul este unul foarte mare. Diferenta de la 4 la 5 este mai mare ca cea de la 1 la 3. Valoarea PR-ului de 5 este foarte mare, iar pagina care primeste un link de la o asemenea sursa trebuie sa fie receptiva si sa raspunda cu un efort pe masura.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  44. luni, 31 august 2015, 06:14

    Un backlink pe pagina principala dofolow este de foarte mare ajutor !!!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  45. sâmbătă, 3 octombrie 2015, 16:42

    Multumesc pentru sfaturi, voi incerca si eu

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  46. sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 05:06

    Si eu si eu
    Multumesc pentru sfaturi, voi incerca si eu

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  47. sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 05:08

    Si eu si eu
    Multumesc pentru sfaturi, voi incerca si eu …..

    PS: cred ca astia de mai sus isi fac backlinkuri la tine …. sa nu mai spui la nimeni ,,,,,

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  48. miercuri, 9 martie 2016, 21:04

    Page rankul a ramas in continuare foarte important pentru calitatea linkului. Un singur link de la un site cu pr 5 valoareaza cat o suta de la cele cu pr 0.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  49. sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:45

    Salutare! In primul rand felicit adminul acestui site pentru aceste articole minunate ! Iar legat de acest articol cu siguranta daca primesti de la un blog cu pagerank 5 creste calitatea linc-ului dar parerea mea e ca ar fi mai bine ar fi sa ai un articol pe un blog cu pagerank 5 . Multumim admin !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  50. marți, 3 mai 2016, 12:08

    f important este page rank-ul

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  51. duminică, 7 august 2016, 23:46

    Nu ajuta si pe termen lung ? Inteleg ca foarte multi au intrat initial, ti-a generat trafic cand ai primit backlinkul dar nu creste si reputia siteului si sansa de a aparea mai sus in cautari ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  52. marți, 29 noiembrie 2016, 16:20

    Foarte util aricolul,acu’ m-am prins si eu despre ce e vorba cu dofollow ;))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *