10.12.2016

Cum vi se pare această modalitate de promovare pe facebook?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Călin Cyfer şi-a făcut afişul (sau poză; cum să îi zicem?) de mai jos, prin care anunţă că oferă lecţii de chiatară. Până la momentul în care vă scriu eu aceste rânduri, are vreo 30 de Likes (inclusiv din partea mea) şi 78 de shares. O să îl întreb dacă a avut ceva efect anunţul său pe face book şi revin cu declaraţia lui. Dacă este de acord să îmi spună, fireşte :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Vine Satriani în Bucureşti pe 20 mai, la Sala Palatului

Mizerabilii, un film de referinţă, după umila mea părere

7 comentarii

  1. marți, 22 ianuarie 2013, 08:33

    S-ar putea sa fie mult mai eficienta pentru ca oamenii reactioneaza mult mai bine la poze decat la text scris, link etc. nu de putine ori, am avut numeroase comentarii la o poza absolut banala. de altfel, se vede si din raportul like/share – oamenii au inteles scopul: nu trebuie sa iti placa, trebuie sa raapandesti vestea

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. marți, 22 ianuarie 2013, 10:07

    Ştiam că este mai veche iniţiativa, vorbea de ea încă de pe vremea când îi eram eu elev :) După aceea am văzut-o pusă în practică şi am zis „da, nene, modern”. Sper să-i iasă planurile aşa cum îşi doreşte, a fost întotdeauna un tip extraordinar :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. marți, 22 ianuarie 2013, 11:33

    Am observat că pe facebook, cel mai bine merg imaginile în detrimentul fișierelor video/audio sau a statusurilor simple. Nu e o idee originală, m-am inspirat și eu de la alții. Feedbackul prietenilor a fost peste așteptări, le mulțumesc foarte mult.
    Despre rezultat, este greu de măsurat. Eu fac activitatea asta din 2004 și am un grup mare de elevi. Grosul vine de pe saitul comunității chitariștilor din România, rgc.ro . Pe facebook, anunțul nu este atât de bine direcționat, dar nu știi niciodată de unde sare iepurele. Un alt motiv pentru care e greu de apreciat succesul campaniei: unii citesc acum și își propun să înceapă lecțiile de chitară peste trei luni :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. marți, 22 ianuarie 2013, 12:52

    e foarte buna initiativa, dar cel putin in Romania inca nu s-a ajuns la exploatarea retelelor de socializare pentru marketing, nu la nivel inalt….in domeniul meu, sportul de contact, multi antrenori de top si-au crescut considerabil finantele vanzand dvdurile cu instructionale prin intermediul facebook/twitter…deci la mai multe astfel de idei:D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 23 ianuarie 2013, 10:16

    Mie mi se pare buna si foarte utila. Si nu sunt de parere ca in Romania inca nu se mizeaza asa de mult ca in strainatate pe online. Am avut placerea sa constat cu uimire ca oameni de tipul parintilor mei s-au adaptat din mers la online. Mai greu, mai reticenti la inceput, dar acum au ajuns sa constientizeze utilitatea online-ului si desi in urma cu cativa ani traiau cu impresia ca trendul online va muri rapid, in prezent nu-si vad viata altfel.

    Ceea ce inseamna ca piata creste, mai repede sau mai incet, insa creste si asta ofera multiple sanse celor care opreaza pentru un astfel de anunt. MIE mi se pare foarte bun.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. luni, 25 februarie 2013, 16:02

    […] PS Poate vi-l aduceţi aminte pe Cyfer cu faza cu anunţul pe facebook.  […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *