Later edit: Of, dacă ați ști cât mi-e de greu să jurizez comentariile voastre… Îmi fac tot felul de sisteme. Încep prin a elimina comentariile care chiar mi se pare că nu mă conving de nici o culoare. Mare brânză am realizat, ce să îți spun… Adică din cele 20, spre exemplu, de la acest concurs, am eliminat în prima etapă fix… 2. Bun, Trec apoi la sistem de meci eliminator. Adică pun să se ”bată” între ele comentariile consecutive. Așa dau la o parte jumătate. Dar tot mai rămân 9. Vaaaaai, cât îmi este de greu să aleg dintre ele… Pentru că sunteți niște minunați. Pentru că v-aș trimite pe aproape toți la eveniment, atât de mult mi-au plăcut motivațiile voastre. Dar, pentru că este un concurs și trebuie să fie doar un singur câștigător (din păcate…), Liliana este cea care va merge la GPeC Summit :) Felicitări câștigătoarei și mii de mulțumiri tuturor participanților!
Unul din lucrurile care mi se par oarecum amuzante în ceea ce mă privește este că multă lume îmi zice ”măh, ție ți-e ușor să faci lucruri, doar tu ești chinezu, toată lumea te știe!”. Zic amuzante pentru că, deși este construită ca o laudă, cum ar veni, respectiva zicere conține două erori masive (dar simpatice, oarecum): 1. nu toată lumea mă știe (doar cei care vreau ei să mă știe – asta este o adevărată artă, știu!) 2. acum îmi este ușor, desigur, dar la începuturile mele nu mi-a fost ușor deloc.
Apropo de începuturi, în primii doi ani de blogging (am deja 10 ani de când fac asta, #hainoroc, merci, sunteți simpatici :D) nu am făcut nici un leuț din blog. Ba, dimpotrivă, am băgat bani la greu în ceea ce făceam ca blogger. Și vă spun doar despre banii pe bilete la tot felul de evenimente la care mergeam (bag și acum când cred că mă ajută). Pentru că am fost în draci la evenimente atunci, în primii ani. Și plăteam bilet fără nici o greață. Ca să ajung acolo. Ca să învăț de la cei pe care îi vedeam pe scenă. Ca să învăț de la cei cu care mă întâlneam acolo (nici nu cred că i se zicea networking atunci…). Ca să mă bag în seamă cu lumea, spus pe șleau, să îi fac pe cât mai mulți să audă despre mine.
Îmi aduc aminte, spre exemplu (bine, asta nu înseamnă că vă recomand să faceți la fel…), când am întârziat la un eveniment făcut de Manafu (nu mai țin minte care…), eram cu biletul plătit (pe vremea aia nu cred că Manafu știa că exist! :D), am intrat în sală exact când MCul evenimentului întreba dacă există întrebări pentru speaker, eu am ridicat mâna, deși habar nu aveam despre ce s-a discutat (nici nu mă interesa, sincer, eu doar am vrut să mă bage lumea în seamă), am zis ”bună, eu sunt chinezu bloggerul și vreau să întreb…” nu știu ce am zis eu. Vreo 200 de oameni au auzit atunci de ”chinezu bloggerul”. Cumva, #AsteaAșaSeFac :D
Acum, desigur, primesc în medie cam 3 invitații pe zi la tot felul de evenimente. Doar că ajung extrem de rar la ele. Adică, mai pe șleau spus, aproape că nu mai ajung. Pentru că – simplu spus – nu mai am ”sloturi” disponibile pentru ele, timpul meu de lucru fiind împărțit între blog și Kooperativa 2.0 – Agenție iscusită de social media. Dar, repet, la începuturi a trebuit să dau masiv din coate ca să fiu băgat în seamă.
Buuuun. Revenind în actualitate. În lumina celor de mai sus, cum ar spune un inginer cu veleități de poet care lucrează la Electrica, vă provoc să îmi spuneți în comentarii de ce credeți că ar trebui să profitați de oferta mea și să îmi luați biletul la GPeC Summit (14-15 noiembrie, acces la toate evenimentele, timp de două zile, baștani sunteți).
Practic, voi desemna câștigătorul dintre cei care o să îmi spuneți în comentarii măcar trei motive pentru care vreți să mergeți la GPeC Summit, dar pe sistem de ”eu vreau să obțin de acolo niște beneficii”. Căci, vă jur, dacă nu mergeți acolo cu acest mindset de obținut beneficii mai bine nu mergeți, mai bine stați acasă că rupeți o Candy Crush sau alte d-astea de nu le știu io, dar am auzit că alții le știu în draci :D
Aștept comentarii voastre până miercuri, 8 noiembrie, ora 23.59. Succes!
Așa, ca material ajutător, interviul cu mine (vezi și varianta transcrisă) în care vă povestesc despre cum cred eu că ar trebui să se pupe social media cu ecommerce. Atâta cât mă pricep, firește…
21 thoughts on “Cum să te bagi în seamă cu folos când ești la început pe neți. Cu premiu: o invitație full la GPeC Summit”
Deși sunt blogger de 8 ani, din multe puncte de vedere mă consider încă la început de drum.
În primul rând, aș vrea să particip la Gpec Summit pentru a face o comparație cu celelalte evenimente de gen la care am participat.
2, fiecare nou eveniment e o sursă în plus de informații care m-ar putea ajuta în activitatea mea.
Un alt motiv este cel de a încerca să leg noi prietenii/colaborări.
Salutare. Eu voi avea ceva mai mult de 3 motive pentru care îmi doresc să particip. Sper să le citești pe toate :))
1.Am participat la GPeC Trainings acum 2 saptamani, la Cluj. Am rămas plăcut impresionat de calitatea informațiilor pe care le-am aflat și sunt sigur că și la GPeC Summit informațiile vor fi de acceași calitate, dacă nu chiar mai bune decât înainte.
2. Am un blog de ceva timp și sunt tot timpul în căutare de evenimente de acest gen, care m-ar ajuta la promovare și la SEO. Vreau să cresc.
3. Studiez Marketingul la master și abia aștept să aflu mai multe lucruri din domeniu, de la cei mai buni specialiști la nivel mondial.
4. Când am văzut că vine Neil Patel aproape nu credeam că au reușit să-l aducă în România. Omul ăla e foarte bun. Poate am ocazia să-l întreb ceva și chiar să-l trag în cadru pentru o poză :))
5.Vreau să-mi lărgesc cunoștințele despre E-Commerce. Dacă la Marketing și pe SEO mai știu câte ceva, când vine vorba de E-Commerce nu pot să spun același lucru.
Cam astea au fost. Bine, dacă mă mai gândesc, mi-ar mai veni în minte câteva.
O zi faină, Cristi!
1. Ca să îmi conturez opinia despre Neil Patel (momentan aș zice că se încadrează într-un spectru neutru).
2. Ca să îl văd pe Oli Gardner pentru că este unul din oamenii din CRO pe care nu am reușit să îi văd până acum.
3. Ca să îi văd prezentarea lui Oli Gardner pentru că da, trebuie să știm să ne bazăm mai mult pe date.
Cheers!
Iti multumesc pentru intentie.
Iata ce promit eu sa fac:
Sa imi refac businessul cu ajutorul exemplelor de acolo, pentru ca am un model focusat pe offline, singura mea prezenta in online fiind vreo 160 articole in 7 ani.
Tu mi ai confirmat ca in actualul model imi va fi greu asa ca doresc sa pivotez spre online.
Ah, si e si ziua mea…Sf.Gabriel, multam Chinezu
Mi-ar face mare placere sa merg, as avea enorm de multe de invatat si milioane de motive pentru care as vrea sa fiu vazuta, clar. Dar momentan nu pot, inca nu sunt in tara. Din martie-aprilie, da, voi participa cu mare bucurie.
Te citesc, si da, inceputul este extrem de greu: e nevoie de enorm de multa munca, suflet, investitie financiara, studiu….Nimic nu cade din cer.
Eu vreau să câștig și cred că această oportunitate e din cauza universului. De fiecare dată când solicit ceva, se pare că îmi deschide o oportunitate.
Activez în zona de e-commerce, intersectată cu PR, comunicare, content marketing, branding. Am inclusiv un site de produs, pe care vând o păpușă cu proporții realiste.
Altfel spus, fac multe, sper că și binișor. De ce binișor? Pentru că sunt conștientă că poți fi extrem de bun doar pe un anumit segment. Și cu cât citesc mai mult ce spun cei din vest, cărți/ site-uri, și specialiștii de la noi, îmi vine în minte ce spunea Socrate: *Știu că nu știu nimic*. Altfel spus, mereu pun sub întrebare: Știu destul, am toate cunoștințele pe care le au cei mai buni? Evident, nu. De aceea sunt în continuu proces de învățare, documentare și da, mi-aș dori să ajung la evenimentul Gpec.
3 motive clare:
1. Vreau să economisesc, este evident, dacă nu am achiziționat bilet până acum. Da, e greu, statul a mărit taxele mult.
2. Vreau knowledge, ceva fresh și insight-uri, informații aplicate, studii de caz.
3. Vreau să cunosc cât mai multă lume în această sferă.
Sunt mereu curioasă, clar o să adresez întrebări.
Atât. Mulțumesc.
Vreau sa particip la eveniment pentru ca mi-ar aduce urmatoarele beneficii:
1) voi afla o groaza de lucruri despre Marketingul Online si despre cum as putea sa-mi dezvolt business-ul pornind de la sfaturile profesionistilor participanti. Acest lucru ma va ajuta sa-mi conturez mai bine strategia de marketing online si de dezvoltare a produselor si servicilor mele, fiind totodata si o oportunitate de a intelege mai bine cat de mult actionez din ceea ce stiu. Triggerul cu siguranta va fi o mai buna intelegere a actiunii in „universul” lucrurilor pe care le poti gasi pe net despre marketing online. O astfel de conferinta iti structureaza informatiile si te duce in starea de a actiona pornind de la o strategie bine pusa la punct si la o executie pe masura.
2) Il voi vedea in persoana pe Neil Patel – pe care-l urmaresc pe blog & social media plus voi cunoaste multi alti speakeri & participanti ce au dezvoltat nu doar un business din marketingul online dar au ajuns sa fie top experts in zona lor de interes
3) Voi contribui cu intrebari la sesiunile de Q&A si voi beneficia de raspunsuri custom, nu „generalizari” la probleme de marketing online cu care ma confrunt si sunt convins ca voi pleca de acolo cu tone de notite dar si cu noi intrebari la care nici nu ma gandisem.
4) Intrucat scriu despre productivitate voi avea acces la profesionisti ce au rezultate remarcabile pe care pot sa-i intreb despre care sunt provocarile de productivitate si ce solutii aplica zilnic. Acest lucru va contribui la dezvoltarea universului de cunoastere in productivitate. Daca nu iesi din „mintea ta”, din „ideile tale” si nu ai o atitudine out of the box, vei ramane blocat si neadaptat la conditiile de business schimbatoare. Asadar, conferinta va fi un mega beneficiu pentru dezvoltarea mea dar si intelegerea faptului ca zilnic trebuie sa depui efortul necesar pentru a invata de la cei mai buni, a participa la cele mai bune evenimente si a contribui dincolo de tine
5) Voi beneficia de networking cu alti participanti ce au poate aceleeasi provocari de marketing online ca si mine si cu siguranta voi lega parteneriate pe proiecte ce tin de dezvoltarea, masurarea si cresterea productivitatii.
6) Voi beneficia de idei & continut pentru blog: ma gandesc la postari speciale cu privire la acest eveniment si de ce voi invata despre productivitate din cadrul conferintei, la video & live-uri de la eveniment si o editie speciala a podcastului meu „10 minute pentru productivitate” despre ce s-a discutat la eveniment cu target pe productivitate. Mai mult, voi utiliza networkingul setat pentru interviuri despre productivitate ale speakerilor de top de la eveniment si profesionistilor care pot contribui la calitatea informatiilor de pe site-ul meu.
7) Voi invata despre cele mai noi tool-uri de marketing online, strategii si tactici despre care sincer, sunt convins ca voi zice a) A-H-A! si b) WOW, nici nu stiam ca exista.
Asadar, mai sus sunt 7 motive cu beneficii clare pe care le vad pentru mine pentru participarea la GPeC Summit.
Eu sunt aia cu invatatul despre chestii care nu au legatura (directa) cu ceea ce fac. De ce? Pentru ca au legatura indirecta si pentru ca, in momentul in care te prinzi ca e asa, incep sa ti se infatiseze lucrurile mult mai… altfel. Mai exact, e cam ca diferenta dintre 2D si 3D: merge si in 2D, dar nu mai fain e in 3D? Asadar, deci si prin urmare, primul motiv pentru care vreau la GPEC Summit e ca sa imi iau „a treia dimensiune” pentru activitatea pe care o desfasor.
Al doilea motiv pentru care vreau sa merg e pentru ca taman astazi am inceput cursurile la Udacity din cadrul Google Developer Challenge Scholarship: Front-End Web Developer track. Eu am terminat limbi straine, ca sa ne intelegem… :)) Ideea e ca am eu asa o senzatie ca o sa mearga mana in mana informatiile de la GPEC cu cele de la Udacity, chiar daca poate nu te loveste asemanarea fix de la inceput.
Al treilea motiv e de obicei primul la mine, dar am zis sa nu crezi ca ti-am furat ideea: oamenii. Nu e eveniment de la care sa nu plec cu niste contacte si nu mi s-a intamplat pana acum sa ma duc undeva si sa nu ma sune cineva apoi (de bine, nu de rau, da?). Unii zic ca am noroc, altii ca ma pricep la oameni. Oricum ar fi, eu zic ca… a doua. :D
Multam’ fain ca ai citit, sper sa rezonezi. Spor!
Bună Cristi,
Acum câțiva ani în urmă la Școala Flanco am învățat de la tine cum este și ce este mindset-ul de business.
Mi-a prins bine. Foarte bine.
Mi-a plăcut introducerea din articol, punctează foarte bine faptul că la evenimente ar trebui să mergem cu un scop bine definit și orientat către un rezultat/rezultate.
Dacă mă alegi pe mine drept câștigătoarea biletului, planul ar fi acesta:
– luat notițe
– networking la greu cu toată lumea (și cu ai noștri și cu invitații de onoare)
– SAM MALLIKARJUNAN (luat notițe, făcut cunoștință, întrebat despre cartea sa |pe care am citit-o|
– postat în social media că sunt la summit, împărtășit idei de la summit (să vadă și alții ce informații pierd) ( a se traduce în ” creștere brand personal”)
Cu alte cuvinte: voi încerca să maximizez această oportunitate astfel încât să am de câștigat ca și cunoștințe noi, oameni și brand personal.
Mindset de business. Așa cum l-am învățat de la tine.
Mulțumesc.
Eu aș merge din mai multe motive:
1. E un eveniment la care mă concentrez asupra a ce se întâmplă acolo și mintea mea este disponibilă doar pentru ce spun oamenii aceia, în acel moment. Evident că îi urmăresc și în restul timpului, dar mai apare un e-mail, mai ai un task, mai întâlnește-te cu un client, mai pregătește un news – printre picături e diferit față de un eveniment la care ești 100% disponibil pentru a asculta speakerii.
2. Știu că e cel mai mare eveniment de acest fel și mi se pare cel mai bine structurat din punct de vedere profesional.
3. Am fost acum 2 ani, pe când eram angajată, dar aveam șefă. Care, în prima zi, la început de GPeC, a anunțat că facem urgent ședință pe Skype (care a durat aproape o zi!) despre nu știu ce vizită a echipei de vânzări la un congres. Lasă că marketingul nu e așa important. Afli tu alea mai târziu și de pe net. ? Acum nu mai am șefă și pot să stau cât vreau, să învăț ceva, fără să mă tragă cineva de mânecă.
4. Pentru că mă interesează promovarea B-2-B și vreau să aud și eu de la niște oameni profesioniști dacă am vreo șansă în online. Că offline deja sunt depășită și vreau să cresc și online.
5. Pentru că am dat search pe google să aflu ce e aia Candy crush. ?♀️
1. Vreau sa-l intreb pe Lucian Aldescu cum au putu sa o dea in bara in asa hal in aceste zile, cu schimbarea sistemului informatic
2. Vreau sa-i pun o intrebare surpriza lui Neil Patel
3. Vreau sa stiu ce planuri are Iulian Staicu cu eMAG-ul lui, ca sa stiu ce directie lasa neacoperita, pentru a-mi putea si eu dezvolta magazinul online
Cele trei magazine online la care lucrez. Simplu.
Unul e live de 3 ani si are mare nevoie de insighturile de la această conferința, chiar daca am participat cu el si la competiția GPeC. Totul se schimba atat de rapid În ecommerce si in online!! La unul lucram de 2 ani si inca nu am reusit sa-l punem live, iar al 3lea e in stadiu de brief. Domeniul e B2B, iar produsele sunt atipice pentru ecommerce (ex: aragaze&cuptoare profesionale, vitrine frigorifice, si altele asemenea).
1. Vreau sa-l vad pe Neil.
2. Vreau sa invat cum sa-mi cresc business-ul.
3. Am mai fost, mi-a placut si mai vreau! :)
Hello, mi-ar placea sa particip la Gpec pentru infuzia de energie pe care mi-o dau oamenii astia faini care vorbesc acolo, pentru ca lucrez in marketing online si-mi place sa aflu noutati si pentru ca e o ocazie de ma intalni si povesti cu oameni pasionati ca si mine de mediul online.
Si pentru ca e fain sa simti in noiembire ca-i Craciunul marketingului :). O zi faina!
Pentru ca trebuie sa fie si viitori clienti acolo.
Consultanta fără marketing e mai grea, iar social media este măcar o optiune, dar ar fi bine sa știu pe ce sa dau banii, si ce obțin. Ok, mai citesc si io articole, bloguri ca asta, ca să mă luminez, da’ parca nu e de ajuns.
Plus ca cred ca pot vedea oameni interesanți pe acolo (cum ar fi autorul- asta-i carte de chinta la 2 capete)… si nu ma refer la speakeri. Serios.
Da’ am fost asa convingător ca m-am convins singur sa-mi iau bilet ?
Vreau sa scap de munca pe care o fac acum: sunt bugerat intr-o institutie. Imi doresc sa fac pasul cel mare si sa am propria mea afacere. Deocamdata e la inceput, dar simt ca are potential si ca pot progresa.
Bună Chinezu,
Bănuiesc că nu îți amintești, dar ne-am cunoscut acum 2 ani la Digital Marketing Forum, unde am discutat un pic despre o strategie de campanie. Mi-ai dat niște sfaturi pe care le-am pus în practică și de atunci, mi-am înființat propria afacere, o mini-agenție de online marketing pe plan local, în Târgu-Mureș. Iată de ce vreau eu să particip la GPeC:
1. Am un business card inedit (în forma unui inel) pe care vreau să-l testez la sesiunile de networking.
2. Lucrez acum la o mini cercetare de piață, motiv pentru care aș vrea să discut cu reprezentanții a minim 10 fime din domeniul furnizării de servicii e-commerce.
3. Insight legat de digital marketing.
Buna, Cristi,
Alaturi de prietenul meu am pornit anul trecut https://hainecuspirit.ro/, un magazinul online unde comercializam geci produse in Romania, sub marca HCS.
Noi cream designul produselor, alegem materialele, iar parintii lui le produc in fabrica de confectii pe care o detin la Targu Jiu. Ne-am propus sa fim prima marca de geci romanesti pentru oameni care se simt valorosi prin ei insisi si nu simt nevoia sa se defineasca printr-un brand. Hainele noastre au un design curat, de cele mai mute ori multifunctional, si sunt lucrate cu multa grija. Amandoi avem background in comunicare si ne-am dorit sa cream un start-up corect, care sa fie in conformitate cu principiile si valorile noastre.
Ne dorim sa mergem la GPeC Summit pentru ca:
1. Avem nevoie de cat mai mute resurse si informatii despre ecommerce ca sa crestem sustenabil si corect. Numai noi stim cat de greu am gasit solutiile optime pentru site si cat research am facut avand in vedere ca nu aveam experienta deloc in retail online :). Si mai sunt multe de facut si imbunatatit. Totul evolueaza rapid si nu vrem sa ramanem in urma. Sa nu mai zic de GDPR…
2. Este plin de provocari sa incepi un business din banii proprii munciti si economisiti in 10 ani, fara sa fi mostenit vreo avere sau sa ai surse de finantare. In contextul unui buget foarte mic orice oportunitate ca cea oferita de tine este foarte valoroasa.
3. Promitem sa implementam tot ce invatam in businessul nostru si sa fim pe piata inca multi ani de acum incolo.
Multumim ca ai citit acest comentariu destul de lung :).
Ana & Alex
Buna! Multumim frumos pentru oferta si pentru felul in care ai prezentat care sa fie mindset-ul potrivit pentru participarea la acest eveniment. De ce imi doresc acest bilet? Eu sunt om de marketing cu peste 7 ani experienta, iar de curand am lansat un proiect personal pe redesign interior (amenajari interioare cu piesele de mobilier deja existente, un nou vibe dat casei printr-o re-amenajare estetica si functionala + organizare si decluttering), pe care vreau sa il cresc frumos. Gpec m-ar ajuta foarte mult, atat pentru networking-ul pe care il voi face, cat si prin informatiile pe care le voi afla in cadrul evenimentului. Sunt foarte interesata de e-commerce, pentru ca voi integra in site-ul meu de prezentare si un magazin online ce va cuprinde obiecte de designeri romani, care vor putea fi achizitionate de catre beneficiari si integrate in amenajare.
K.i.s.s:
1. Vreau sa stiu. Know- how, studii de caz, dezbateri- ecommerce, marketing, SEO si nu numai
2. Vreau sa cunosc. Identifici surse noi de inspiratie, consultanta, furnizori si/sau colaboratori
3. Vreau sa implementez. Lucrez la un plan de afacere pt un magazin online. Productie + vanzare online.
Mulțumesc tare mult! Promit să fiu ochi și urechi și să valorific la maxim această oportunitate! ?