Trei motive pentru care să participi la un webinar gratuit despre cum să vinzi pe Amazon

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Pe scurt: am scris o carte despre influencer marketing. Și vreau să o vând pe Amazon. Așa că m-am înscris la webinarul acesta gratuit, organiza de AMZ Academy.

Pe lung: Iată și declarație mea de intenție în sistem video, dacă ți-e mai ușor așa. Sau ai mai jos în scris ce și cum.

Așadar, am, scris cartea despre influencer marketing. În limba română, desigur. Și, dacă tot am scris-o, mi-am zis în barba-mi: ”Cum ar fi dacă aș traduce-o în engleză și aș vinde-o internațional?”. Păi, cum să fie, grozav! Sau nu?

Sigur că, în teorie, ideea este bună. Dar când stai oleacă și cugeți, mai este mult până departe. Căci provocarea nu este să o traduc și să o pun undeva pe interneți, ci să o și vând. Moment în care vine altă întrebare: unde să o vând?

Răspunsul absolut firesc (pentru mine, dar și pentru mulți alți) vine ca o briză ușoară de primăvară peste creștetul blajin al celor care stau pe o terasă și sorb o bere: Amazon.

Adică, sigur, sunt și alte variante. Că doar de aia este internetul ăsta atât de mare și de diversificat. Doar că eu m-am gândit așa: decât să mă împart în 98786 de direcții, mai bine mă focusez pe cel mai mare loc (ca să îi zic așa) din lume unde poți vinde lucruri. Multe lucruri. Cartea mea printre ele. Sper…

Bun, următorul pas a fost să decid cum să învăț despre cum să vând pe Amazon. Căci, în ciuda unor păreri greșite (și, din păcate, mult prea des întâlnite…) faptul că încarci un produs pe Amazon nu înseamnă că gata, aia e, o să se vândă singur. Nici pe departe.

Căci Amazon este un marketplace. Adică o piață. Una imensă. În care faptul că ai urcat produsul tău pe site înseamnă DOAR că ai prins și tu un colțuleț mic de tot în piața aia. Ca să te și vadă lumea, trebuie să dai din coate, pardon my French. Altfel o să rămâi în colțulețul tău și o să începi să te enervezi că vând doar cei de la tarabele alea care-s mai vizibile, în timp ce tu nu vinzi nimic. Pentru că lumea nu știe de tine. Deși – nu-i așa – ai convingerea fermă că tu ai marfă mai bună decât cei de la celelalte tarabe, alea la care se înghesuie lumea.

Și s-ar putea să ai perfectă dreptate: și marfa ta chiar să fie mai bună decât a lor. Doar că, iată, ei se marketează mai bine. Ei știu mai bine regulile de funcționare a pieței. Ei ”strigă” mai tare și atrag atenția cumpărătorilor. De aceea, iată, ei vând mai bine decât tine.

Și de aceea eu am decis să particip la webinarul gratuit organizat de cei de la AMZ Academy. Ceea ce îți recomand și ție, dacă vrei să înveți. La urma urmei, maximum ce ai de pierdut este un pic de timp. Dar nici pe ăla nu îl pierzi de tot. Căci sigur tot rămâi cu ceva de acolo. Măcar pentru cultura generală :D

Aia zic.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Trei motive pentru care să participi la un webinar gratuit despre cum să vinzi pe Amazon”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)