Știrea de la care am plecat în scrierea acestui articol (și care m-a bucurat din rațiunile pe care vi le raportez mai jos) sună așa:
Camelia Potec și Robert Glință au devenit parteneri de imagine ai Tinmar Energy.
Pe Camelia o știți, nu aveți cum să nu o știți. Una din stelele înotului românesc. Campioană olimpică, deținătoare a 16 medalii europene, din care 4 de aur, peste 200 de titluri naționale și, din 2013, președinte al Federației Române de Natație și Pentatlon Modern (FRNPM).
Camelia Potec este, pe scurt, cea care a scris o poveste de succes extraordinară pentru noi. Din care ne inspirăm, de care ne bucurăm, pe care o apreciem. Și la care ne întoarcem mereu atunci când avem nevoie, măcar pentru puțin timp, de motive de mândrie națională…
Robert este unul din cei mai buni înotători români. Calificat la Jocurile Olimpice de la Tokyo, deținător al recordul mondial pentru juniori și al recordul național pentru seniori la 100 m spate, în bazin olimpic.
Robert Glință este, pe scurt, un model pentru actuala generație de tineri, care ar vrea să devină ca el, unul din modelele pozitive, ca să le zic așa, de care cei tineri au atât de mare nevoie și de care noi, ca națiune avem atât de multă nevoie…
Tinmar Energy este lider în furnizare de energie electrică și gaze naturale cu capital 100% românesc. Cu o experiență de peste 18 ani în energie, Tinmar este și producător de energie regenerabilă prin investiții susținute în parcurile fotovoltaice. În prezent, compania deține 8 parcuri fotovoltaice, cu o capacitate de producție de 60 MWp în cele mai însorite zone ale României.
Tinmar Energy este, pe scurt, genul de companie care înțelege succesul, care îl practică și care îl apreciază.
Da, știu, sună a laudă. Și chiar este. Pentru că, dacă aveți puțintică răbdare vă și explic de ce salut cu bucurie acest ”triumvirat” Camelia Potec – Robert Glință – Tinmar Energy.
Motivul 1. Mă bucur de fiecare dată când văd că o companie puternică decide să se implice în susținerea sportului.
Pentru că sportul românesc are teribil de mare nevoie ca brandurile să facă acel pas necesar și să vină înspre sportivi și să îi ajute.
Motivul 2. Mă bucur de fiecare dată când văd că niște sportivi devin vectori de imagine pentru anumite branduri.
Pentru că, dintre toți cei care au făcut sau fac performanță în anumite domenii de activitate, spotivii mi se par că se potrivesc cel mai bine pentru a transmite ideea de muncă, dăruire, încăpățânare pozitivă și încredere în propriile forțe.
Iar aceste calități, tocmai prin faptul că sportivii sunt ”scoși în față” de asocierea cu brandurile, sunt transmise către cei care chiar au nevoie să modele care să întrupeze aceste valori. Și de la care să se inspire.
Motivul 3. Mă bucur de fiecare dată când văd o asociere dintre un sportiv și un brand puternic pentru că așa câștigăm noi toți.
Și mă refer aici la fanii sportivului cu pricina, care, prin asocierea cu brandul, primesc recunoașterea că favoritul lor este ceea ce trebuie (ca să o zic direct, de la peluza vieții, unde îmi place mie să stau căci se vede ”jocul” mai bine…).
Dar mă refer și la piața în general. Pentru că astfel de asocieri de multe ori dau idei și altor branduri. Și, uneori, se întâmplă să am din nou bucuriile despre care am zis mai sus, la motivele 1 și 2 :)
Acestea sunt motivele pentru care salut parteneriatul dintre Camelia Potec – Robert Glință și Tinmar Energy. Cărora le urez mult succes. Din toată inima. Și cu toată energia, dacă înțelegeți ce vreau să zic :D