Urban Seekers – una din cele mai faine campanii de brand de angajator

Scriu despre evenimentul Urban Seekers organizat de Societe Generale European Business Services (SG EBS) pentru că cei din #EchipaLuiChinezu care au participat la această ispravă (și care – aflu din surse sigure! – m-au reprezentat cu onoare, căci din păcate eu nu am putut fi prezent…) mi-au spus că a fost fain și că s-au distrat la modul corespunzător.

Hai să vă las cu filmul făcut de colegul meu de Kooperativa 2.0 Cosmin Sipoș și după aia mai povestim.

Yeap, s-au cam distrat :D Doar că distracția asta a lor a făcut parte dintr-un concept mai amplu, anume una din cele mai faine campanii de brand de angajator pe care le-am văzut.

Căci Urban Seekers a fost, de fapt, un treasure hunt. Prin care participanții își dovedeau aptitudinile (și se pare că le-au cam fost solicitate în timpul evenimentului… :D). Și prin care Societe Generale European Business Services (SG EBS) anunța că are disponibile mai multe poziții în companie din domeniile IT, Compliance, Finance și HR.

Daniela Vercellino, HR Director SG EBS, zice despre campanie că ”ne dorim să îi găsim pe acei colegi potriviți, cu o gândire analitică și spirit de echipă, care așteaptă cu nerăbdare noi provocări, dar și pe aceia care vor să se simtă bine alături de prieteni, sau care vor să își facă unii noi”.

Premiile puse în joc sau fost 10 trotinete electrice pentru locul întâi, 100 de călătorii cu trotineta electrică pentru locul al doilea și 50 de călătorii pentru al treilea loc.

I-am recrutat, la rândul meu, pe cei din #EchipaLuiChinezu în cadrul unui proces de selecție organizat în social media. Cumva ca să replic stilul jucăuș al campaniei Urban Seekers, care mi-a plăcut și m-a inspirat :)

S-au clasat pe penultimul loc. Dar nu asta a contat neapărat. Ci faptul că s-au distrat la modul corespunzător. Și că au participat la – yeap, o zic din nou – una din cele mai faine campanii de brand de angajator.

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.