Scriu despre evenimentul Urban Seekers organizat de Societe Generale European Business Services (SG EBS) pentru că cei din #EchipaLuiChinezu care au participat la această ispravă (și care – aflu din surse sigure! – m-au reprezentat cu onoare, căci din păcate eu nu am putut fi prezent…) mi-au spus că a fost fain și că s-au distrat la modul corespunzător.
Hai să vă las cu filmul făcut de colegul meu de Kooperativa 2.0 Cosmin Sipoș și după aia mai povestim.
Yeap, s-au cam distrat :D Doar că distracția asta a lor a făcut parte dintr-un concept mai amplu, anume una din cele mai faine campanii de brand de angajator pe care le-am văzut.
Căci Urban Seekers a fost, de fapt, un treasure hunt. Prin care participanții își dovedeau aptitudinile (și se pare că le-au cam fost solicitate în timpul evenimentului… :D). Și prin care Societe Generale European Business Services (SG EBS) anunța că are disponibile mai multe poziții în companie din domeniile IT, Compliance, Finance și HR.
Daniela Vercellino, HR Director SG EBS, zice despre campanie că ”ne dorim să îi găsim pe acei colegi potriviți, cu o gândire analitică și spirit de echipă, care așteaptă cu nerăbdare noi provocări, dar și pe aceia care vor să se simtă bine alături de prieteni, sau care vor să își facă unii noi”.
Premiile puse în joc sau fost 10 trotinete electrice pentru locul întâi, 100 de călătorii cu trotineta electrică pentru locul al doilea și 50 de călătorii pentru al treilea loc.
I-am recrutat, la rândul meu, pe cei din #EchipaLuiChinezu în cadrul unui proces de selecție organizat în social media. Cumva ca să replic stilul jucăuș al campaniei Urban Seekers, care mi-a plăcut și m-a inspirat :)
S-au clasat pe penultimul loc. Dar nu asta a contat neapărat. Ci faptul că s-au distrat la modul corespunzător. Și că au participat la – yeap, o zic din nou – una din cele mai faine campanii de brand de angajator.