Cu ce ne ajută pe noi, clienții, achiziția UPC de către Vodafone

Google nu a reușit să facă o rețea socială. Pentru că ei se pricep la a fi cei mai buni la a face un motor de căutare.

Facebook nu a reușit să își facă propriul motor de căutare decent. Pentru că ei se pricep la a fi cei mai buni la a face o rețea socială.

Ce am vrut să zic cu exemplele de mai sus este că nu ai cum să fii cel mai bun la mai multe lucruri odată, nici măcar la două odată!

Pentru simplul (dar atât de complicatul, de fapt…) motiv că ai nevoie de imense resurse pentru a fi cel mai bun într-un SINGUR domeniu, așa că nu mai ai cum să aloci din aceste resurse pentru a mai încerca să fii bun la încă ceva.

Cam așa interpretez eu achiziția UPC de către Vodafone. În sensul că fiecare dintre cele două entități erau foarte bune pe felia lor. Și că, așa cum Vodafone nu avea cum să presteze la cote înalte pe partea de televiziune prin cablu, UPC nu avea cum să presteze la cote înalte pe partea de telefonie mobilă.

Pentru că pur și simplu fiecare entitate era bună doar pe un segment, nu pe mai multe. Așa că trebuia să primești chestiile bune de la fiecare din două surse, cum ar veni.

Acum, iote că se poate dintr-una singură. Pentru că expertiza celor de la UPC tot pe partea de televiziune și internet prin cablu o să se vadă, iar expertiza celor de la Vodafone tot pe partea de telefonie mobilă o să meargă înainte. Doar că acum o să le avem pe amândouă într-un singur pachet.

Pentru mine, ca abonat Vodafone de vreo 20 de ani (yeap, atât de ”experimentat” sunt :D) o să fie foarte interesant să văd, din perspectiva clientului, cum o să fie integrate serviciile UPC, ce oferte o să primim, cum o să arate pachetele, de astea.

Oricum, una peste alta, o să fie o matematică simplă: o să coste mult mai puțin acum decât atunci când cele două entități erau de sine stătătoare. Bașca faptul că îți vine o singură factură, știți cum zic :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

10 thoughts on “Cu ce ne ajută pe noi, clienții, achiziția UPC de către Vodafone”

  1. Din pacate Vodafon pierde la capitolul telefonie mobila, de cand a inceput transferul clientilor UPC calitatea semnalului a scazut, nu merg abonamentele, etc. Fac aceiasi greseala ca si telekom si rds. Ce e prea mult strica.

  2. Cum sa spui de Vodafone ca e o companie foarte buna pe felia ei? Eu inteleg reclama platita dar asta e deja prea mult (si am avut abonament la Vodafone de cand se numea Conex asa ca din pacate stiu ce spun).

    1. Puteti accepta faptul ca unii chiar primesc servicii ok de la Vodafone chiar daca dumneavoastra ati patit-o cu ei? Nu de alta, dar au niste milioane de abonati si nu cred ca toti sunt cumva de stau in continuare abonati, stiti cum zic…

      Si eu sunt abonat Vodafone din 1999 si, cu exceptia a vreo 3 chestiuni, chiar nu am avut nici o problema in tot acest timp.

    2. Iulian, asta este ca aia cu cei care dau cu Digi de pământ. Digi cu care eu nu am avut nici cea mai mică problemă, inclusiv în orele petrecute pe drum dus-întors până la Budapesta (am mers cu trenul), inclusiv în Budapesta. Dar sunt oameni care au probleme. Vezi tu, unii nu au. Și-atunci își spun părerea. Și asta nu este reclamă. Asta este experiență. Acum, se mai pune o întrebare, pe care trebuia să ți-o pui înainte de a acuza de ceva: dacă omul ăsta stă de atâta vreme la Vodafone, tu crezi că stă degeaba? Zic și eu, nu dau cu parul…

  3. Niciodata nu mi-au placut oamenii falsi.Recunoaste ca ai beneficii din partea Vodafone,ptr acest articol.Solidarul din tine s-a gandit sa faca un articol despre Vodafone/UPC,gratis?
    Sa mai si lauzi companiile.Cred ca esti angajat Vodafone si iti este frica ca vin aia din UPC sa iti ia locul,acum ai devenit un pupincurist,nu sa ajungi un sef mai mare,sa ramai pe functie.
    Cand doua companii mari se unesc sti ce se intampla?locuri de munca mai putine etc

    1. Niciodată nu mi-au plăcut oamenii anonimi. Recunoaste că ti-e frică sa iti asumi cine esti. Ceea ce este mare, mare pacat… Încă ceva: mai atent la greșelile de punctuație. Spune mult despre tine. Chiar dacă ești anonim. Ceeea ce înseamnă că ți-e frică să îți asumi cine ești. Ceea ce este păcat, mare păcat…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)