Dacă vrei să știi cât costă o prezență decentă a unui brand în social media, hai la cursul nostru. Dar vezi că early-birdul zboară repede, să știi :D

Cu ce ne ajută pe noi, clienții, achiziția UPC de către Vodafone

Google nu a reușit să facă o rețea socială. Pentru că ei se pricep la a fi cei mai buni la a face un motor de căutare.

Facebook nu a reușit să își facă propriul motor de căutare decent. Pentru că ei se pricep la a fi cei mai buni la a face o rețea socială.

Ce am vrut să zic cu exemplele de mai sus este că nu ai cum să fii cel mai bun la mai multe lucruri odată, nici măcar la două odată!

Pentru simplul (dar atât de complicatul, de fapt…) motiv că ai nevoie de imense resurse pentru a fi cel mai bun într-un SINGUR domeniu, așa că nu mai ai cum să aloci din aceste resurse pentru a mai încerca să fii bun la încă ceva.

Cam așa interpretez eu achiziția UPC de către Vodafone. În sensul că fiecare dintre cele două entități erau foarte bune pe felia lor. Și că, așa cum Vodafone nu avea cum să presteze la cote înalte pe partea de televiziune prin cablu, UPC nu avea cum să presteze la cote înalte pe partea de telefonie mobilă.

Pentru că pur și simplu fiecare entitate era bună doar pe un segment, nu pe mai multe. Așa că trebuia să primești chestiile bune de la fiecare din două surse, cum ar veni.

Acum, iote că se poate dintr-una singură. Pentru că expertiza celor de la UPC tot pe partea de televiziune și internet prin cablu o să se vadă, iar expertiza celor de la Vodafone tot pe partea de telefonie mobilă o să meargă înainte. Doar că acum o să le avem pe amândouă într-un singur pachet.

Pentru mine, ca abonat Vodafone de vreo 20 de ani (yeap, atât de ”experimentat” sunt :D) o să fie foarte interesant să văd, din perspectiva clientului, cum o să fie integrate serviciile UPC, ce oferte o să primim, cum o să arate pachetele, de astea.

Oricum, una peste alta, o să fie o matematică simplă: o să coste mult mai puțin acum decât atunci când cele două entități erau de sine stătătoare. Bașca faptul că îți vine o singură factură, știți cum zic :))

8 comentarii la “Cu ce ne ajută pe noi, clienții, achiziția UPC de către Vodafone

  1. Alex Reply

    Daca costa mai putin, nu am nimic impotriva :)

  2. Nicoleta Reply

    Multumesc mult pentru lamuriri, chiar aveam emotii :)

  3. Alex Reply

    Din pacate Vodafon pierde la capitolul telefonie mobila, de cand a inceput transferul clientilor UPC calitatea semnalului a scazut, nu merg abonamentele, etc. Fac aceiasi greseala ca si telekom si rds. Ce e prea mult strica.

    • Cristian China-Birta Reply

      Mie nu mi s-a parut… Adica la mine functioneaza fix la fel. Da-le feedback, daca tu patesti de astea. Ca daca le dau 1000 de oameni feedback, stii cum zic :D

  4. Iulian Reply

    Cum sa spui de Vodafone ca e o companie foarte buna pe felia ei? Eu inteleg reclama platita dar asta e deja prea mult (si am avut abonament la Vodafone de cand se numea Conex asa ca din pacate stiu ce spun).

    • Cristian China-Birta Reply

      Puteti accepta faptul ca unii chiar primesc servicii ok de la Vodafone chiar daca dumneavoastra ati patit-o cu ei? Nu de alta, dar au niste milioane de abonati si nu cred ca toti sunt cumva de stau in continuare abonati, stiti cum zic…

      Si eu sunt abonat Vodafone din 1999 si, cu exceptia a vreo 3 chestiuni, chiar nu am avut nici o problema in tot acest timp.

    • BogDan Reply

      Iulian, asta este ca aia cu cei care dau cu Digi de pământ. Digi cu care eu nu am avut nici cea mai mică problemă, inclusiv în orele petrecute pe drum dus-întors până la Budapesta (am mers cu trenul), inclusiv în Budapesta. Dar sunt oameni care au probleme. Vezi tu, unii nu au. Și-atunci își spun părerea. Și asta nu este reclamă. Asta este experiență. Acum, se mai pune o întrebare, pe care trebuia să ți-o pui înainte de a acuza de ceva: dacă omul ăsta stă de atâta vreme la Vodafone, tu crezi că stă degeaba? Zic și eu, nu dau cu parul…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.