Oana Chele, marketing manager HARTMANN Romania, la #LaivuLuChinezu

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Am discutat la #LaivuLuChinezu cu Oana Chele, marketing manager HARTMANN Romania.

Câteva subiecte pe care le-am discutat. Foarte multe informații din zona medicală. Care sunt sigur că o să vă ajute.

– excelenta campanie #200defaptemici. Adică, pe scurt (deși este teribil de mult de povestit despre așa ceva…), în fiecare lună compania face 200 de ”ceva”-uri. Mici. Pentru oameni care au nevoie.

– despre istoricul de 200 de ani al companiei

– despre ce înseamnă rănile cronice

– despre anumite mituri legate de tratarea plăgilor (gen ”lasă rana la aer, să se vindece).

– despre sănătate în general și despre pericolul ”tratamentului de pe net”.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)