Tehnologia asta nouă tare ne mai ajută, oameni buni. Bine, cu condiția să înțelegem că asta trebuie să facă, să ne ajute. Și cu condiția să ne dăm seama că ne poate ajuta. Să vă explic, caz concret personal, ce vreau să zic.
Alex, fiul meu, este de la început de octombrie la facultate în Londra. Abonamentul lui de Vodafone este gestionat tot de noi (ehe, un fel de reminiscențe de când era ăla micu, de i-am dat telefon să vedem pe unde umblă… :D). La un moment dat, ne-a sunat să ne spună că i s-au terminat minutele (sau netul, nu mai țin minte…). Normal, am sunat în call center la Vodafone să îi mărim limita, să discutăm alte opțiuni de abonament (pe sistem dacă tot e în Londra…), ați înțeles ideea.
Am vorbit, am rezolvat, totul ok, după care, în timp ce l-am sunat pe Alex să îi spun că i-am bifat solicitarea, m-a pălit: bine că am aplicația My Vodafone și io tot în call center sun!
Nu mă întrebați de ce nu m-am prins din prima. Poate pentru că sunt bătrân, gen (unul din puținele beneficii pe care număratul anilor în plus ți-l aduce, poți să dau vina pe bătrânețe pentru te miri ce lucruri…). Sau poate pentru că funcționez pe mindsetul de pus la taskuri ce am de făcut. Nu știu de ce. Dar ce este important este că fac necesarele corecții. Ceea ce vă doresc și dumneavoastră :)
Drept pentru care, ca să nu faceți și voi uitarea asta, ca să zic așa, iote că vin și vă zic direct: folosiți aplicația My Vodafone cu încredere (iOS și Android). Puteți rezolva în ea multe chestiuni, fără să mai sunați în call center și fără să vă mai deplasați la un magazin Vodafone. Tradus, economisiți o grămadă de timp, pe care l-ați putea folosi pentru a face altceva – exemplu ales total la întâmpare: să beți o bere cu prietenii :D
Aplicația a fost de curând luată masiv la pilă, așa că în acest moment se încarcă mult mai repede, iar meniul este mai intuitiv decât versiunea precendentă, tocmai ca să te poți descurca foarte ușor când o folosești.
Puteți folosi aplicația fix la fel (a se citi costuri zero) indiferent că sunteți în țară sau că sunteți în străinătate, căci traficul de date necesar accesării aplicației nu este tarifat.
Și, ca să anticipez o întrebare, vă spun că aplicația My Vodafone funcționează bine merci și pentru cei care aveți abonament, și pentru cei care aveți cartelă preplătită.
Așa, pe scurt, cum am promis în titlu, uitați câteva din lucrurile pe care le puteți face în aplicație:
Vezi câte minute/ mesaje/ MB de net mai ai pe cartelă sau abonament
(probabil cel mai utilizat serviciu, zic…);Vezi factura detaliată – cu numerele cu care ai vorbit, câte minute ai vorbit
(opțiune potrivită când ai mai multe numere pe abonament, zic)Poți plăti factura din aplicație / reîncărca cartela prepay
(aia e, zic :D)Poți activa bonusuri și noi opțiuni
(bine, aici trebuie să și știi ce vrei, ca să zic așa…)Controlezi datele principale pentru mai multe numere
(cum ziceam în exemplul cu Alex)
Bref, dacă folosești toate opțiunile de mai sus, nu prea mai ai nevoie de sunat în call center sau de mers la un magazin Vodafone. Așa că folosiți aplicația My Vodafone. Să nu ziceți că nu v-am zis!
8 thoughts on “Pe scurt despre noua aplicație My Vodafone”
Poate ar fi bine ca data viitoare cand mai scrii de bine despre aplicatia lor, o si verifici sa vezi daca intr-adevar functioneaza. Pe IOS nu mai functioneaza aplicatia de la penultimul update. Pe android probabil ca functioneaza, nu stiu.
Poate ar fi bine ca data viitoare când mai comentezi despre ce scriu, să întrebi dacă am făcut sau nu ce mă cerți :)) Am iPhone 7 și la mine funcționează. Ai dat feedback celor de la Vodafone pe chestiunea asta?
Am Samsung 7 si nu functioneaza. Nici de pe Iphone SE nu functioneaza. Nici pe de desktop cu Windows 7 si 8 nu functioneaza. Si nu ca nu functioneaza, nici macar nu poti sa te loghezi. Nici pe persoana fizica, nici pe juridica. Si nu de ieri, de azi, ci de doua luni. Iar cand ii suni, se lucreaza la aplicatie. Te ajuta ei sa iti resetezi parola din sistem si atunci macar poti sa intri in aplicatie, dar tot de pomana. Deeeeci nu stiu ce sa zic, articolul e la fix daca pui cate un NU la fiecare chestie: „NU folosi aplicatia”, „uite cateva chestii pe care NU poti sa le faci cu aplicatia”, etc.
Nu functioneaza de ceva timp, cu update de astazi, la fel.
Aseara am vrut sa o folosesc la David (Iphone SE), ca sa-i verific cat mai are pe prepay.
O avea instalata de o luna si ieri s-a actualizat.
Am pornit-o si nu mergea. Apoi m-am gandit sa verific daca iOS-ul este actualizat. Nu avea ultima varianta. Dupa actualizarea sistemului, tot nu mergea.
Am dezinstalat-o si am instalat-o din nou si apoi a mers, am reusit sa-mi fac treaba cu ea.
Parerea mea e ca varianta noua raspunde mai bine. Si chiar are un design fain. A fost doar putin de lucru pana am facut-o sa mearga.
La mine functioneaza, ma impac bine cu ea.
este fff greoaie….intri greu pe plati factura…ar trebui o aplicatie…pentru plata factura din doi pasi…
Nimeni nu a mai actualizat postarea de ceva vreme, dar aplicația s-a dezvoltat destul de bine. Este destul de ușor de utilizat și ai chiar și diverse reduceri de la parteneri.