#PoateVăInteresează Top Social Brands, Virgil Ianțu își arată vârsta, Femei pe Mătăsari și altele

Pe 9 iunie se întâmplă Top Social Brands. Eveniment la care, dacă ai cât de cât treabă cu social media, ar cam trebui să vii. Bine, și dacă nu ai treabă, poate îți faci :))


Vlad Pop este un om cu un suflet imens. Care acum aleargă pentru splendidul proiect MagiCamp. Tare frumos ar fi să puneți și voi un pic umărul… :)


Simabilul Virgil Ianțu s-a apucat să scrie cărți. Nu de metafizică, de pescuit sau de bridge, ci de alea pentru copii. Își arată vârsta, desigur :D

Lansarea cărții ”Copiii spun… emoțiile sunt bune” are loc joi, 1 iunie, începând cu ora 16.00, la Foișorul de lemn, din Parcul Alexandru Ioan Cuza, amenajat de Itsy Bitsy pentru lansări de carte și evenimente speciale. La eveniment vor fi prezente și Irina-Maria Iliescu, ilustratoarea cărții și Virginia Costeschi, din partea Grupului Editorial TREI.


Ajuns la cea de-a 7-a ediție (aiaiaiaiaiaia, când a trecut atâta vreme de când Iulian a început cu nebunia asta frumoasă…), Festivalul Femei pe Mătăsari se va desfășura în perioada 26-28 mai 2017 pe strada cu același nume.


ONG-ul Sănătate pentru Viaţă, în colaborare cu Kaufland România, partener principal al proiectului, şi Colgate România, susţin timp de şase luni 24 de ateliere de artă colaborativă Roxy & Kids Art și educaţie pentru sănătatea orală a micuţilor. Aceste workshop-uri dedicate atât copiilor, cât şi părinţilor, se vor desfăşura în grădiniţe și fundaţii caritabile din București.

Timp de două ore, în cadrul atelierelor “Testează şi Pictează cu Pastă de Dinţi”, copiii cu vârsta între 1,5-8 ani vor utiliza un material cu totul original pentru a crea opere de artă: pastă de dinți colorată. Cei mici vor picta cu ajutorul periuţei şi pastei de dinţi de diferite culori, iar desenele lor vor fi interpretate de către artistul vizual Roxana Ené, sub forma unor minunate lucrări de artă abstractă. Acest proiect artistic reprezintă o experienţă remarcabilă pentru copii, care învață într-un mod cu totul diferit ce înseamnă sănătatea dentară.

În plus, la fiecare atelier, copiii vor participa şi la realizarea unui tablou colectiv, iar la finalul proiectului, lucrările realizate de copii împreună cu artistul vizual Roxana Ené vor fi expuse spre vânzare la o licitaţie caritabilă. Fondurile strânse vor fi destinate susţinerii asociaţiilor şi fundaţiilor implicate în proiect: Help Autism Association, Dăruieşte Viaţa Foundation, Touched România şi Asociaţia Minţi Creative.


În timp ce copiii desenează, părinţii prezenţi participă la un curs de parenting (“Părinţii Ventuză”) la un curs de parenting (“Părinţii Ventuză”) cu un psiholog acreditat din cadrul Centrului de Psihoterapie și Consiliere familială CUORE. La final, va exista o sesiune de interacţiune între copii şi părinţi, sub ghidarea moaşei Vania Limban care va explica părinţilor importanţa unei îngrijiri corecte şi costante a dinţilor micuţilor.

Vă dau integral studiul acesta realizat de eJobs pentru că așa, pe fragmente, parcă nu are farmec :D

Aproape 62% dintre angajați cred că își pot găsi un nou loc de muncă în mai puțin de trei luni dacă ar decide să facă o schimbare în carieră, arată un studiu realizat de eJobs, cea mai mare platformă de recrutare online din România. În același timp, 55% dintre respondenți au spus că-și actualizează constant CV-ul pentru a-și crește șansele să găsească jobul ideal.

22,9% din angajații care au participat la sondajul eJobs se declară foarte optimiști privind perspectivele profesionale, considerând că își pot schimba job-ul în mai puțin de o lună, iar 38,6% spun că le-ar lua între o lună și trei luni să-și găsească un nou job. Alți 19,8% sunt de părere că acest proces ar dura între trei și șase luni, iar 18,7% dintre participații la studiu cred că această schimbare le-ar putea lua peste șase luni.

În condițiile în care tot mai multe companii vânează talente și se întâmplă des să abordeze potențiali candidați care nu sunt în mod neapărat în căutarea unui alt loc de muncă, 55% dintre participanții la studiul eJobs au spus că își actualizează permanent CV-ul cu noile abilități și rezultate profesionale, pentru a fi relevanți în cazul în care o potențială companie angajatoare ajunge să le vadă profilul.

În același timp, 25,4% dintre respondenți își modifică CV-ul doar atunci când caută activ un nou job, iar 18,3% dintre ei își adaptează CV-ul în funcție de jobul pentru care aplică.

88% dintre respondenți spun că folosesc platformele de recrutare atunci când caută un job, iar site-urile companiilor vizate sunt a doua sursă menționată (circa 38% dintre respondenți). Printre cele mai populare surse utilizate de cei care pândesc un job mai bun sunt recomandările (35,5%), târgurile de joburi (19,8%) și grupurile din platformele de socializare (16,8%).

Majoritatea angajaților români participanți la sondajul eJobs consideră important ca un anunț de recrutare să cuprindă responsabilitățile, nivelul de carieră și termenul de valabilitate (80%), să fie și atractiv și specific brandului de companie (65,5%), dar să includă și informații despre beneficiile acordate (58%).

De asemenea, la primul interviu candidații și-ar dori să le afle atribuțiile pentru poziția vizată (88%), programul de lucru și dacă există flexibilitate din partea companiei (79%), salariul și beneficiile extra salariale (77%), dar și care ar fi oportunitățile de promovare din cadrul companiei (62%).

Cei mai mulți dintre participanții la studiu (63%) spun că ar prefera să aibă o discuție cu managerul cu care vor lucra încă de la primul interviu și doar unul din cinci respondenți preferă ca prima întâlnire să se desfășoare cu o persoană din cadrul departamentului de resurse umane.

Totodată, jumătate dintre candidații care aplică pentru un job nou și-ar dori să primească un mesaj de la compania respectivă și atunci când nu sunt selectatați pentru un interviu, și ar aprecia să li se prezinte motivele pentru care au fost refuzați, arată studiul eJobs.

În ceea ce privește procesul de recrutare în ansamblu, 64% dintre respondenții la studiu sunt de părere că, de cele mai multe ori, acesta este prea lung și nepersonalizat, un sfert dintre angajați cred că acesta s-a simplificat și a devenit mai prietenos față de acum 5 ani și doar 10% consideră că a devenit mai dificil decât acum 5 ani.

Odată schimbat jobul, candidații consideră că ar fi foarte util să primească trainingul potrivit pentru noua poziție (73%), să aibă parte de deschidere din partea colegilor (63%), dar și de un program complet de induction (54%). De asemenea, atitudinea șefilor este considerată importantă pentru 48% dintre respondenți, iar întelegerea rutinei unei zile obisnuite ar face adaptarea mai ușoară pentru 26% dintre persoanele participante la studiu.

Sondajul a fost realizat în perioada 15 martie – 30 martie 2017, pe un eșantion de 1.230 de angajați.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)