Woogie este extraterestrul inteligent pentru copii curioși. Asta este descrierea oficială, dacă vreți, a proiectului. Eu, ca mândru tătic al trei copii, aș zice că este una din cele mai faine metode prin care să îi îndemnă pe copiii noștri să pună mâna pe învățat, cum ar veni. Bine, o zic la nivel teoretic, desigur, căci nu am testat produsul. Dar am mare încredere în echipa care l-a conceput, așa că pun pariu că o să iasă bine :)
Așa, mai tehnic, Woogie este un robot educațional în forma unui extraterestru, creat pentru a interacționa vocal cu copiii în timpul activităților de după școală. El își folosește microfoanele, vocea simpatică și inteligența artificială să răspundă la tot soiul de întrebări într-un mod interactiv și personalizat. Woogie folosește doar conținut selecționat, module de învățare create de educatori și creativitatea unei scriitoare și a unui comediant.
Scopul lui este de a face procesul de învățare cât mai interactiv, iar descoperirea informațiilor cât mai simplă. E proactiv, îi face pe copii să râdă și … nu folosește ecrane LCD (deja sunt studii masive care ne arată că ne cam dă cu virgulă să îi lăsăm pe copii prea mult să se uite la ecranele astea…). Woogie e construit pentru a interacționa cel mai bine cu copii de vârsta de 6 ani sau mai mari.
Există și o campanie de crowdfunding, la care vă invit să luați parte, pentru că vorbim despre alte prețuri, firește, decât cât o să coste produsul final în retail. Și, în plus (de fapt, asta este mai important, zic, decât economia pe care o faceți), îi ajutați pe românii noștri să scoată acest produs pe piața internațională. Pentru că, repet, eu pariez că va fi un succes. Și cred că o să vă simțiți corespunzător dacă o să știți că ați pus umărul, chiar de la început, la această reușită :)
Pre-comenzile sunt disponibile pe site-ul Indiegogo până pe 30 iunie. Produsul va trece prin trei niveluri de cost: 79$ primele 100 de bucăți, 99$ următoarele 500 și 109$ până la sfârșitul campaniei. În plus, există disponibile în pagina campaniei și pachete speciale, de la „Cumperi un Woogie, pe celălalt îl oferi”, până la pachetele pentru doi frați. Livrarea produsului se va face în luna Februarie, 2018.
Prețul de retail al lui Woogie, după încheierea campaniei, va fi de 139 de dolari.
În spatele lui Woogie stă o echipă de români. Proiectul a prins viață în toamna lui 2015, iar de atunci, echipa și Woogie au absolvit două acceleratoare: MVP Academy în București (Mai 2016) și StartupBootcamp – IoT Connected Devices în Londra (Ianuarie 2017) .
Echipa de bază este formată din: Bogdan Coman (fondator, CEO), Oana Korda (co-fondatoare, Director de produs), Andrei Voinescu (CTO), Mădălina Ștefu (CMO), Cristina Popov (scriitoare), Cosmin Rudeanu (Specialist LX) și Andreea Achim (Community Manager).