24.03.2017

Am vorbit cu LifeBOT, dotat cu inteligență artificială. Mi-a zis un banc… :))

Am primit de la Metropolitan Life comunicatul cu LifeBOT, adică primul BOT dotat cu inteligență artificială, din industria financiară din România. Curios, evidamont, am intrat pe site să văd despre ce este vorba. M-am logat cu facebook și am început dialogul cu tovarășul BOT. Să mă fi pus la zid și nu aș fi pariat că o să înceapă cu o glumiță… :D

Mno, ce părere aveți? :)) Hai că vă las cu informația oficială, ca să înțelegeți mai multe despre chestiunea în cauză.

LifeBOT este accesibil de pe orice dispozitiv, desktop sau smartphone, conectat la internet. LifeBOT este menit să le aducă utilizatorilor o experiență cu totul nouă și să le faciliteze accesul la informații financiare, fără a mai fi nevoiți să navigheze pe motoarele de căutare.

LifeBOT-ul lansat de Metropolitan Life face parte din campania România Asigurată și este singurul modul de acest tip deținut de o companie de asigurări de viață din România. Acesta este disponibil sub forma unui chatbox receptiv, cu o interfață prietenoasă, ce salută personalizat utilizatorii atunci când sunt conectați prin intermediul aplicației Facebook. Dotat cu inteligență artificială, BOT-ul se comportă ca un partener de discuție uman, care însoțește utilizatorul oriunde, înțelege când acesta dorește să prelungească dialogul pentru a afla informații noi și este înzestrat chiar și cu umor. Astfel, informații din domeniul financiar, care par mai greu de asimilat de către utilizatori, sunt explicate într-un limbaj prietenos și prezentate într-un formă utilă și ușor de parcurs.

“Ne bucurăm că am reușit să punem la dispoziția românilor un astfel de BOT, care le va aduce beneficii reale, în materie de informații financiare. Este o investiție pe termen lung prin intermediul căreia ne dorim să venim în întâmpinarea utilizatorilor cu informații financiare corecte, din surse profesioniste, verificate, fără ca acesta să mai fie nevoit să navigheze prin motoarele de căutare. LifeBOT vine și în sprijinul consultanților noștri prin informații corecte, actualizate și personalizate nevoilor românilor”, a declarat Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life România.

Conținutul pe care utilizatorii îl vor avea dispoziție pe platfroma LifeBOT va fi tot mai vast, dezvoltat constant în urma interacțiunii cu modulul de inteligență artificială, care va fi un partener de dialog complex. LifeBOT are o memorie ce va fi actualizată în permanență, conținutul fiind îmbogățit de către o echipă de editori, pentru a crește performanțele acestuia.

Totodată, în funcție de modul în care se comportă utilizatorii, în funcție de interesele lor punctuale, BOT-ul va primi și actualizări de tehnologie și uzabilitate, după analiza constantă a echipei care l-a creat. Conținutul existent, din zona financiară, este exhaustiv și este prezentat într-un mod care ține cont de interacțiunea cu utilizatorii, de timpul pe care aceștia îl au la dispoziție, dar și de telefon și chiar de conexiunea la internet.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Spune-mi cât de mult asculți ideile angajaților, ca să îți spun ce manager ești

Trăim în țara care încă își ține aproape 8.000 de copii în instituții de stat. Dap, alea oribile…

2 comentarii

  1. vineri, 10 martie 2017, 15:09

    Incetul cu incetul, vor disparea de tot cei de la „live” support si vor fi inlocuiti cu oameni ce vor face mentenanta acestor BOTI.

    Răspunde
  2. vineri, 10 martie 2017, 15:15

    OFFTOPIC
    Cristi, vezi ca ai un warning in footerul blogului https://www.dropbox.com/s/ol0gpe3s9zxogai/2017-03-10_15-12-53.png?dl=0
    Eventual, poti sterge comentariul dupa.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *