Ei bine, dacă nu știați, vă spun eu: există :)) Și puteți să descărcați isprăvile personajelor de pe zambesteromania.ro.
Ultimul episod al poveștii prezintă aventurile Căpitanului Aquafresh și ale ajutoarelor lui de nădejde împotriva lui Sparge-Smalț, episod din care copiii pot învăța într-un mod distractiv regulile de bază ale unei bune igiene orale.
Construită sub conceptul de edutainment, campania Zâmbește România din 2016 și-a propus să transforme procesul educativ clasic într-unul implicat, dinamic și distractiv, punând accent pe interacțiunea directă cu cât mai mulți consumatori de toate vârstele. Astfel, am dezvoltat pentru cei mici revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, care prezintă aventurile Căpitanului Aquafresh în lupta împotriva lui Sparge-Smalț, a Lordului Halenă și a lui Rău Gingilă (personificarea celor mai frecvent întâlnite trei probleme1 de igienă orală din România), a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.
Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, campania Zâmbește România are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.
Un studiu realizat anul acesta în rândul consumatorilor arată că 72% dintre români au probleme dentare. Deși alarmantă, această valoare arată o îmbunătățire substanțială față de 2012, anul lansării campaniei Zâmbește România, când 80% dintre respondenți au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012 șapte din zece consumatori aveau carii, astăzi numai cinci din zece mai au această problemă.