Știați că există benzi desenate cu Căpitanul Aquafresh și cu Sparge-Smalț? :D

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Ei bine, dacă nu știați, vă spun eu: există :)) Și puteți să descărcați isprăvile personajelor de pe zambesteromania.ro.

Ultimul episod al poveștii prezintă aventurile Căpitanului Aquafresh și ale ajutoarelor lui de nădejde împotriva lui Sparge-Smalț, episod din care copiii pot învăța într-un mod distractiv regulile de bază ale unei bune igiene orale.

Construită sub conceptul de edutainment, campania Zâmbește România din 2016 și-a propus să transforme procesul educativ clasic într-unul implicat, dinamic și distractiv, punând accent pe interacțiunea directă cu cât mai mulți consumatori de toate vârstele. Astfel, am dezvoltat pentru cei mici revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, care prezintă aventurile Căpitanului Aquafresh în lupta împotriva lui Sparge-Smalț, a Lordului Halenă și a lui Rău Gingilă (personificarea celor mai frecvent întâlnite trei probleme1 de igienă orală din România), a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, campania Zâmbește România are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.
Un studiu realizat anul acesta în rândul consumatorilor arată că 72% dintre români au probleme dentare. Deși alarmantă, această valoare arată o îmbunătățire substanțială față de 2012, anul lansării campaniei Zâmbește România, când 80% dintre respondenți au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012 șapte din zece consumatori aveau carii, astăzi numai cinci din zece mai au această problemă.

banner_new_21_12_16

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)