19.06.2017

Kühne a lansat campania „Din dragoste pentru mâncarea ta”

Kühne este un brand german cu o tradiție de peste 300 de ani și lansează în România campania „Din dragoste pentru mâncarea ta”. Deoarece se apropie sărbătorile, iar în această perioadă românii devin din ce în ce mai interesați de produsele pe care le pun pe masă. Kühne le sârnește creativitatea consumatorilor și îi provoacă să asocieze produsele Kühne cu preparatele de sărbători.

kuhne-pickled„Cu o activitate de peste 300 de ani Kühne a devenit, în timp, una dintre cele mai vechi companii de familie din industria alimentară din Germania. Experiența și creativitatea fac din Kühne un maestru al gustului fin, care știe cum să desăvârșească produse de cea mai bună calitate. Brand-ul Kühne se diferențiază în piață prin standardele de înaltă calitate, fiind o gamă de produse gourmet. Kühne știe care sunt micile bucurii ale iubitorilor de mâncare și drept dovadă, în fiecare zi, milioane de oameni aleg produsele Kühne atunci când cumpără produse alimentare”, a declarat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.

Se spune că tot ceea ce facem trebuie să facem cu dragoste. Iar pentru că dragostea este un ingredient care nu trebuie să lipsească din nicio farfurie, Kühne a lansat campania „Din dragoste pentru mâncarea ta”. Având o gamă variată de produse, Kühne oferă posibilitatea oricărui gurmand să își găsească produsul preferat Kühne și lansează provocarea în rândul consumatorilor de a asocia mâncărurile cu murăturile și muștarul Kühne.

Kühne este un brand german cu o poveste de peste 300 de ani, a cărui istorie începe încă din anul 1722, în Berlin, când Johannn Daniel Epinius pune bazele unele mici distilerii de oțet, ce avea să devină una dintre cele mai mari companii producătoare de oțet și produse gourmet din Europa. În anul 1762, distileria de oțet ajunge în mâinile lui Friedrich Wilhelm Kühne, moment în care transform afacerea unui artizan într-o adevărată companie de producție. În perioada dintre 1896 și 1905, compania Kühne trece printr-o expansiune, adăugând în portofoliul său de produse muștar (1896), maioneză (1902), varză acră (1903) și castraveți (1905). De-a lungul timpului, produsele Kühne au fost îmbunătățite după rețete inovatoare, au trecut prin noi procese de fabricare și au fost supuse unor metode speciale de rafinare.

Astăzi, brand-ul Kühne are în portofoliu sute de produse, de la o gamă variantă de muștar, sosuri pentru carne și peste, dressinguri pentru salate, murături, conserve de legume și fructe și nu în ultimul rând, o gama specială de oțeturi, in ambalaje diverse.

Produsele Kühne se găsesc în magazinele Kaufland, Auchan, Carrefour.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

IKEA POPAS URBAN, un fel de showroom în centrul Bucureștiului

”Familia rețea”, unul din trendurile anului 2017…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *