Haideți să ne jucăm pentru dreptul la joacă!

Sunt copii din zone ale lumii care nu au parte de joacă. Copiii din comunități sărace, tabere de refugiați și zone de conflict. Copiii cu dizabilități. Pentru ei, magazinele IKEA din toată lumea lansează o nouă campanie: NE JUCĂM pentru dreptul la joacă.

lattjoPentru fiecare jucărie sau carte de povești pentru copii cumpărate din magazinul IKEA în perioada 20 noiembrie – 24 decembrie 2016, IKEA Foundation donează 1 euro pentru a reda copiilor dreptul la joacă.

Partenerii noii campanii sunt organizațiile: Handicap International Federation, Room to Read, Salvați Copiii, Special Olympics, UNICEF și War Child. Programele susținute prin campania NE JUCĂM pentru dreptul la joacă se concentrează asupra copiilor afectați de conflictul din Siria, migrațiile cu riscuri, sărăcie și copiilor cu dizabilități.

Convenția ONU cu privire la Drepturile Copilului afirmă că fiecare copil trebuie să aibă dreptul la joacă. Din păcate, în zonele afectate de sărăcie sau război, acest drept a dispărut. Joaca este o parte esențială din dezvoltarea unui copil, iar cei care se pot juca în medii sigure dezvoltă abilități de comunicare, lucru în echipă și negociere. Sunt mai sănătoși și se adaptează mai repede provocărilor din viață. Joaca face lumea mai bună.

„Nimic nu este mai frumos, amuzant și interesant în același timp decât jocul unui copil. Joaca îi ajută pe copii să învețe, să înțeleagă lumea din jur și să fie fericiți. Așa că misiunea de a-i ajuta să se joace este una dintre cele mai importante misiuni IKEA de până acum. Campania NE JUCĂM pentru dreptul la joacă lansată anul acesta îi va ajuta pe cei mai vulnerabili copii din lume să se joace din nou: copiii din comunități sărace, tabere de refugiați și zone de conflict, dar și copiii cu dizabilități. Credem că avem potențialul de a schimba viețile a mii de copii din întreaga lume,” declară Daniela Stoican, PR Manager, IKEA România.

Noua campanie se bazează pe succesul Campaniei Jucăriilor de Pluș desfășurate de magazinele IKEA în anii anteriori, care a strâns 118,8 milioane de euro, începând cu 2003. Campania de anul acesta este cea mai mare de până acum din punct de vedere al produselor și al partenerilor.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)