Cum ar fi ca designul tău să apară pe 20.000 de cutii de cafea illy?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

illycaffè anunță organizarea celei de-a doua ediții a concursului „Design the illy can”, concurs prin care un tânăr artist are posibilitatea să realizeze designul pentru 20.000 de cutii de cafea illy care vor fi distribuite în România anul viitor.

illy-collection„Design the illy can”, ediția a II-a, este organizată în România de către Pro Brands Distribution, unic importator și distribuitor al cafelei illy în România, în perioada 21 octombrie – 11 decembrie 2016.

Participanții își pot înscrie ideile în concurs prin trimiterea unui e-mail la adresa designtheillycan@probrands.ro în acest interval de timp, iar câștigătorul va fi anunțat la finalul lunii ianuarie 2017.

În plus, câștigătorul premiului I va putea participa la cursul Disruptive Market Innovation through Design, organizat de Royal College of Arts UK în vara anului 2017, iar premiile II și III constau în produse illycaffè. Lucrările premiate vor fi expuse, de asemenea, într-o expoziție organizată la finalul proiectului și dedicată celor mai bune compoziții înscrise în concurs.

„Am fost plăcut impresionat de cum s-a desfășurat prima ediție Design the illy can în România, motiv pentru care invităm în continuare talentele locale să se afirme. Prin acest concurs, ne-am propus să încurajăm tinerii să își exprime originalitatea și să îi răsplătim pe măsură. Totodată, ne dorim să contribuim la procesul de educare a unui tânăr artist, oferind câștigătorului acces la un curs de vară relevant pentru activitatea sa profesională, la una dintre cele mai apreciate universități din Marea Britanie.”, a declarat Carlo Bach, art & creative director illycaffè.

Competiția îi provoacă pe participanți să exploreze numeroase posibilități de exprimare a imaginației, având libertate în alegerea temei și compunerea lucrărilor. Juriul concursului din acest an este format din Carlo Bach, art & creative director illycaffè, Mihnea Ghilduș, designer de produs și fondator Dizainăr, Eugen Erhan, asist. univ. drd. al Universității Naționale de Arte din București, Magda Sficlea, prof. univ. dr. la Universitatea de Arte „George Enescu” din Iași, și Ciprian Mihnea, lector univ. dr. al Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca.

Câștigătorul primei ediții „Design the illy can” este Andrei Măceșanu, student al Universității Naționale de Arte București, iar tema lucrării sale a făcut referire la curiozitatea asupra felului în care oamenii relaționează și se raportează la cafea. Cutia având designul creat de Andrei va fi expusă în cadrul proiectului Diploma 2016, organizat la Palatul Știrbei între 21 și 30 octombrie 2016, alături de celelalte cutii illy art collection, semnate de nume celebre ale artei contemporane. Printre personalitățile cu care illycaffè a colaborat până acum pentru realizarea edițiilor speciale illy art collection, se numără: James Rosenquist, Michael Lin, Michelangelo Pistoletto, Tobias Rehberger, Kiki Smith, Liu Wei, Sebastião Salgado, Robert Wilson și Gillo Dorfles.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Cum ar fi ca designul tău să apară pe 20.000 de cutii de cafea illy?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)