Cum ar trebui să fie o agenție faină în 2016?

Later edit: Bun, am desemnat câștigătorii. Am ținut cont de niște criterii subiective, pe care aș putea să vi le dezvălui la o bere :D Așadar, câștigătorii sunt Ciprian cu nominalizarea The House PR, Ana Gate cu nominalizarea Free Communication SRL și Vera cu nominalizarea Friends/TBWA Advertising . Cum ziceam, aceste trei agentii o sa primească din partea celei/celui care a făcut nominalizarea o sticlă de vin oferită de rewine.ro. Mulțumesc tuturor pentru participare!

——————–

Aș vrea să înțelegeți provocarea din titlu exact așa cum o zic: este o provocare. În sensul că vă propun să discutăm pe acest subiect, fierbinte pentru unii, cald pentru alții, mai rece decât o scrumbie afumată uitată în frigiderul neconectat pentru alții :)) Dar tocmai de aceea (și din nenumărate alte multe motive…) am zis că merită să arunc în voi cu întrebarea asta.

rewineȘi, ca să facem lucrurile mai picante (pentru că simt intens că unii o să duceți discuția înspre partea negativă, aia care nu îmi prea place mie :D), vin și cu o extra-provocare. Adică trei dintre voi, care au comentariile cele mai faine (o să fiu subiectiv în apreciere, desigur!) și care nominalizează o agenție pentru că – spus generic – le place cum prestează o să primească din partea celor de la rewine.ro un cadou.

Mă rog, un fel de cadou :)) Adică cei de la rewine.ro o să trimită în numele comentatorului o sticlă de vin agenției menționate de respectivul comentator.

Dar ce înseamnă agenție, m-ați putea întreba. Io zic să nu ne formalizăm și să băgăm orice fel de agenție care are legătură cu promovarea. Așa, în general. Pentru că, dacă ne-am apuca să tragem tot felul de delimitări, ne-am prinde urechile :)) Și pentru că în lumea de azi oricum granițele dintre abilitățile agențiilor sunt cam cețoase, ca să nu zic mai mult… Așa că liber, zic, la nominalizat orice fel de agenție.

Sigur, râdem și glumim (căci în momentul când, ca blogger, nu mai faci asta este mare bai!), dar să încercăm să discutăm și serios exact pe subiectul în cauză, adică cum ar trebui să fie o agenție faină în 2016. Cum ați vrea să se comporte, să acționeze, să reacționeze, să arate, tot ce credeți voi să ar trebui spus. Ca să înțelegem mai bine ce și cum.

Ah, încă ceva: pe motiv că sigur am lua cele mai multe ”voturi”, Kooperativa 2.0 nu se pune la această provocare, da? :))

Aștept comentariile voastre până pe 8 noiembrie 2016, ora 23.59. Succes!

tulnic

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

26 thoughts on “Cum ar trebui să fie o agenție faină în 2016?”

  1. In ceea ce ma priveste, o agentie e faina daca ai cu ea o relatie care o depaseste pe cea de vanzator-cumparator. Nu se limiteaza doar la a vinde, ci merge dincolo de aceasta. Il cunoaste mai indeaproape de client, stie de ex, cand e ziua lui de nastere, ce-si doreste in viitor…O agentie e faina daca clientul ei devine prietenul ei.
    Mie mi-au placut cei de la http://www.lunasolai.ro/, pentru ca am vorbit cu ei la telefon, fiind in zona am trecut pe la ei si am cumparat direct de la ei. Am povestit. In fine, ne-a facut placere sa stam cu ei . Ori de cate ori suntem prin zona, trecem pe la ei. ( am primit si mostre-sticlute cu care ai mei copii se joaca nelimitat).

  2. Pentru mine, agentiile care reusesc sa se remarce cu adevarat sunt cele care realizeaza campanii de CSR (corporate social responsibility) extraordinare, cu un impact social foarte mare si care implica cetatenii. Ma preocupa subiectul CSR si de multe ori, poate nu ne gandim cine e in spate.
    Pentru mine, o agentie faina (serioasa, pentru mine fain aici trebuie sa insemne serios) este McCann Bucuresti, care sta in spatele campaniei Brave Cut, realizata pentru Fundatia Renasterea, o campanie actuala, cu multi parteneri.
    Doamnele si domnisoarele sunt indemnate sa doneze 15 cm de par pentru realizarea de peruci naturale pentru femeile afectate de cancerul la san.
    Motivul pentru care agentia reuseste sublim este legat de faptul ca bugetul alocat nu este foarte mare, dar impactul este unul urias, pentru ca se bazeaza pe valori umane si pe solidaritate.
    Nu stiu daca am voie, asa ca nu o sa pun linkuri, dar agentia McCann Bucuresti a fost mentionata si in presa Americana si pentru Brave Cut, dar si pentru campania Pie pentru Paul (pentru egalitatea de sanse si reducerea diferentelor dintre sexe).

  3. Bre, in primul rand ca ocheanu se pune la ochi, nu la gura :) Ca de-aia-i zice ochean :) In al doilea rand eu am pus ochii pe Golin, pentru surprizele faine pe care le fac in lumea 2.0 As vrea ca vinul sa ajunga la Raluca Duta si sa nu desfaca sticla pana cand nu-i povestesc despre Branzeturi cum se… cuVin :) Spor!

  4. Free Communication SRL e cea mai faina agentie pentru ca au cea mai frumoasa echipa. Sunt langa noi cand arde si luptam impreuna pentru rezultate. Au devenit colegii nostri, dintr-un sediu mai indepartat!

  5. Salut!

    Nu e o agentie insa sunt oameni tare faini la http://www.bestautovest.ro
    Sa-i laud un pic :
    1. De regulă sunt percepuţi iar de nu stiu ceva revin cu detalii suplimentare;
    2. dacă e musai ii suni sau le scrii și cu drag iti raspund zilnic de la 9.00 pana la ora 20.00
    3. desi pe la noi un astfel de business – online e in plina dezvoltare imi place la ei ca fac update zilnic pentru a multumi clientii ;

    Cred ca merita multe voturi !

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)