Îmi place la modul corespunzător consecvența cu care Reprezentanța Comisiei Europene organizează, an de an, concursul Reporter și Blogger European. Și îmi place nu doar pentru că îl organizează, ca să zic așa, ci pentru că le place și pentru că cei de la Reprezentanță cred în acest concurs.
Cred cu tărie că a avea mai mulți jurnaliști și mai mulți bloggeri care să abordeze problematică europeană – ca să îi zic așa, generic – reprezintă o chestiune de importanță fundamentală (ca să nu o bag pe aia cu ”strategică”) pentru feng shuiul european al României. Pentru că, zis direct, în condițiile în care oricum subiectele europene sunt grele și în care sunt extrem de puține instituții care reușesc să le comunice cum trebuie, să audă cât mai multă lume, ei bine, în acest context, cât mai multe voci care să răspândească mesajul european sunt mai mult decât bine-venite.
Găsiți pe site toate detaliile. Vă atrag atenția și asupra unei chestiuni chiar simpatice:
Jurnaliștii și bloggeri pot participa, de asemenea, într-o categorie specială a concursului: „Social media admin”. Concurenții vor avea prilejul să-și aleagă o zi, între 15 martie și 31 octombrie, în care să administreze conturile de Facebook și Twitter ale Reprezentanței Comisiei Europene. Condițiile de înscriere și criteriile de evaluare pentru această categorie sunt detaliate mai jos. Orice concurent care participă la una dintre primele 7 categorii poate participa și la categoria specială, având astfel ocazia să câștige două premii.
Ah, pentru bloggeri avem și o campanie pe tema asta, dați un ochi, poate vă coafează :D
https://youtu.be/kChRcqoLYZw