Reclama de mai jos este foarte frumoasă. Probabil că o să fie apreciată peste tot în lume. Doar că noi, ca români, ne uităm la ea și zicem ”da, frumos, dar…”, pentru că ni se strânge stomacul atunci când ne gândim că o bijuterie precum Cazinoul din Constanța este lăsată de izbeliște….
https://youtu.be/_gYdwWxSXBM
Filmată și produsă la calitate 4K de către regizorul american Andre Stringer și echipa DDB Berlin, reclama aduce la viață cazinoul în paragină din Constanța, România, folosind 4.000 de baloane și peste 1.500 kg de sclipici, pentru a alcătui un cadru vizual unic.
Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care pătrunde într-o clădire goală, apoi spectatorii privesc fascinați cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminând cu o explozie de culori în momentul în care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.
Utilizând o combinație de metode și unghiuri diferite de filmare, reclama a fost concepută pentru a capta strălucirea și frumusețea gamei de televizoare 4K HDR, prin juxtapunerea baloanelor albe și a sclipiciului multicolor, culminând cu explozia uimitoare de culoare.
Mesajul campaniei „More Brilliance. More Beauty” va fi transmis prin intermediul mai multor canale: cinema, VOD, în mediul online, outdoor și magazine și va prezenta culorile, contrastul și detaliile excepționale oferite de noua gamă de televizoare Sony 4K HDR.
Elementele vizuale suplimentare au fost filmate de fotograful specializat în fotografia de mare viteză Fabian Oefner, care a montat un senzor de zgomot la diafragma camerei, astfel încât aceasta a declanșat de fiecare dată când se spărgea un balon, ajutându-l să obțină imagini uluitoare și incredibil de detaliate.
Shuhei Sugihara, Head of Brand and Product Communication, Sony Europa, spune: „Filozofia companiei noastre este de a satisface curiozitatea oamenilor, fie că e vorba despre produsele noastre sau despre campaniile de marketing. Noua reclamă TV urmează tradiția reclamelor BRAVIA. De la mingi, iepurași, petale de flori sau baloane cu sclipici – Sony a folosit întotdeauna culori izbitoare și estetica vizuală pentru a prezenta gamele sale de televizoare. Direcția creativă a acestei secvențe s-a bazat pe aceeași idee și sperăm că telespectatorii se vor bucura privind aceasă imagine frumoasă, care utilizează un milion de detalii strălucitoare pentru a demonstra avantajele pe care televizoarele noastre 4K HDR le oferă la nivel de culoare, contrast și detalii.”
Muzica rămâne unul din aspectele importante și, având în vedere genul reclamei, Sony a colaborat cu Tom Odell pentru a crea o versiune nouă a clasicului cântec al lui Cyndi Lauper „True Colors”, redenumit „True Colours”. Divizia de drepturi de autor a Sony Music s-a implicat în acest proces și s-a ocupat de consultarea artistului și de producția unui cântec în high resolution audio. True Colours va fi lansat ca single pe toate marile platforme digitale începând cu 30 septembrie.
Tom Odell a declarat: „Reclama e foarte frumoasă. Admir munca lui Andre Stringer, așa că mi-am dorit să mă implic. True Colours este unul din cântecele mele preferate și m-am bucurat mult să-l pot interpreta și folosi în film. Versurile m-au impresionat dintotdeauna, pentru că au un mesaj unic; să fii tu însuți și să fii mândru de acest lucru. Din această perspectivă, sper că vă va plăcea, la fel de mult cât mi-a plăcut mie să-l înregistrez.”
Alin Popescu, fotograf român, declară: ”Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, în calitate de fotograf de platou. Am primit invitația cu entuziasm, datorită istoriei încărcate a locației și a conceptului inedit. Averi au fost câștigate și pierdute în acest loc, iar povești de dragoste s-au scris în apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevărat spectaculoase, care au readus strălucirea cazinoului din Constanța.”
Alice Bottaro, director de creație la DDB Berlin, explică: „Filmarea acestei reclame a necesitat săptămâni de pregătiri și un efort uriaș din partea partenerilor care s-au ocupat de efectele speciale și design de producție. Sclipiciul este un element cu care se lucrează foarte greu, mai ales că noi am vrut să prezentăm particulele în detaliu și în toată strălucirea lor. De asemenea, am fost norocoși să obținem o locație frumoasă: în timpul filmării am putut trăi experiența transformării cazinoului abandonat într-un loc plin de culoare și de viață.”
Campania va fi lansată în Marea Britanie, Irlanda și Germania la începutul lunii octombrie.
14 thoughts on “Ce nu au făcut autoritățile, a făcut Sony: a adus la viață Cazinoul din Constanța”
Frumos, dar trist.
Sa ne zici te rog si cum au curatat toate mizeriile alea de sclipici din jur. Chiar vreau sa vad asta. Dupa Color Run-ul din Mamaia, 1 km in jurul hotelului Rex era plin de confetii si praf sclipicios….
Sunt efecte speciale boss , nu s-au fol nici baloane nici sclipici
O sa afli raspunsul in curand la mine pe blog ;)
Nimic mai gresit. 4000 de baloane si 1500 de kg de glitter si praf colorat. Tot ce s-a folosit afara a fost Bio, se dizolva in apa ;)
Dar cine se risca sa intre acolo sa curete ca sa se darame cazinoul pe el? Doar strainii care nu stiu care e treaba…
De atat suntem buni, sa ne lasam calcati in picioare si sa isi faca altii reclame la produse pe carca noastra. Daca nu suntem in stare sa ne renovam Casino-ul. Ne meritam soarta. Bravo, SONY, voi cu banii noi cu… Reclama e reclama, Casino-ul cade! Unde sunt banii de pe urma reclamei? Cine a inchiriat Casino-ul pentru a face reclama? De ce nu sunt bagati banii in Casino? Vai de mama noastra. Daramati-l si faceti un bloc ca la asta va pricepeti mai bine.
Păi da…cameramanii noștrii filmează reclame la dero,și telenovele de doi bani.până si turcii au telenovele cu rating bunicel în toată europa.
„Poate că istoria e o carte care ne menţionează cu litere mici, o carte cu file rupte ici şi colo, purtând comorori pierdute pentru totdeauna sau file smulse şi duse departe de noi. Sau poate e ceva ce ne-a fost scris de alţii, fără suflet, nouă, cei care doar cu sufletul trăim. Paragrafe întregi dictate într-o limbă pe care n-am mai înţeles-o şi care ne-au făcut să ne simţim străini la noi în ţară. O carte pe care unii dintre noi au lăsat-o în urmă neterminată. Asta poate că e istoria, un şir lung de capitole care n-au depins de noi şi pe care le-am parcurs cuminţi, aşteptând cu speranţă că va urma o pagină pe care să ne-o scriem singuri, ştiind că o putem scrie atât de frumos, încât cei care spun acum « Ce vrei, bă? Asta e România!», să şoptească respectuos: «Asta este România!». ”
SAU CAZINOUL ESTE AL MEU SI AL TAU DONEAZA… SA FAC CEVA PE EA DE CUMINTENIE,
BRANCUSI A STAT SI S-A CURVIT PRIN FRANTA … NU E AL MEU SI AL NIMANUI , DECAT A LU MASA…. CAZINOU MEU SI AL TAU CADE SI AUTORITATILE NU FAC NIMIC . PENTRU CA NU LE IESE NIMIC DIN ASTA LOR IN BUZUNARE…. PE CAZINOU SA MOR DE NU AS DONA , DAR PE CACATU ALA DE PIATRA SA DEA MASA…
Eu sunt Misu de la Constanta.as vrea sa port o discutie cu tine daca se poate..adresa mea de facebook Piticu Mysu.multumesc!
Am trait gloria cazinoului. Aveam 16 Ani cand a inceput razboiul si 18 cand au venit rusii….
Ce de vise ce de trairi spulberate…. Dar imi doresc acum la 90 de Ani sa retraiesc splendoarea lui… hm, hm, alte vise….??
cand copil fiind,imediat dupa razboi,adesea vizitam cazinoul si urcam acele scari,eram mut de uimire,pentru ca vedeam cata noblete inspirau interioarele,dar si exteriorul cazinoului!! Dar au aparut noii comunisti si un primar infractor care s-au ocupat numai cu furtul banilor publici si tot felul de afaceri necurate!! Acest PSD inventat de un mai vechi comunist,ION ILIESCU,au dus tara de rapa,cu zambetul pe buze!! Nu cred ca vom mai vedea cazinoul asa cum era el cu 70 de ani in urma!!
In caz ca vreti sa vedeti kum-fu la filmari, toata povestea Behind the Scenes este aici – http://www.alinpopescu.eu/blog/sony-bravia-4k-hdr-tv-commercial-behind-scenes/
Nu poți decit sa plingi văzând o așa fosta frumusețe ajunsă in paragina!!!!! Cred ca poate fi simbolul unor guvernări eșuate complet!!!!!! Nici măcar un pic de mândrie naționala!!!!!!