Bravo, UniCredit, pentru că ați adus trofeul Champions League în România!

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Da, știu, unii ați putea strâmba din nas pentru că felicit, direct și abrupt, un brand pentru că a făcut ceva. Doar că, vedeți voi, eu fac parte din acea categorie de oameni pentru care a zice un sincer ”bravo” atunci când este cazul nu reprezintă un efort, ci dimpotrivă, un fel de ”mulțumesc” pe care îl adresez unora care, simplu spus, au adus un pic de bucurie în viața unor oameni.

Căci despre asta a fost vorba în Trophy Tour: despre bucuria adusă unor oameni din Iași, Bacău și București. Am fost la toate momentele din acest tour, în care UniCredit a adus trofeul Champions League în România, și am asistat la multe momente frumoase.

Să vă spun doar o fază (din multe altele…). Eram la Bacău. Un domn, cu un copil de vreo 5 ani lângă mine. Apare Belodedici cu trofeul în mână, pe fundal muzica de Champions League. Domnul își îndreaptă spatele și ridică privirea, într-o atitudine de respect. După câteva secunde se apleacă înspre copil și îi spune, în grai moldovenesc: ”uite, e Miodrag Belodedici cu cupa. A câștigat cupa aia de două ori. Și acum o să mergem să ne întâlnim cu el”. Puștiul s-a uitat curios înspre Belo, a luat mâna tatălui și s-au îndreptat către zona de acces în camionul (vezi mai jos cât de tare este acest camion!) unde urmau să se vadă cu Belodedici.

I-am văzut apoi împreună. Pe toți trei. Tatăl zâmbind larg. Puștiul uitându-se curios la Belo. Și am simțit cumva că acest băiețel va fi unul dintre cei mulți alții care va duce, peste ani, legenda mai departe. Cu bucurie, cu nostalgie și cu respect.

A aduce un pic de bucurie în viața unor români stă la îndemâna oricui. Doar că puțini, fie ca vorbim despre persoane sau despre companii, facem asta. Din motive pe care nu le discutăm acum. Dar tocmai de aceea vreau să salut bucuria atunci când o văd. Și pe cei care oferă astfel de momente de bucurie. Așa că, o zic din nou, bravo Unicredit!

Despre cum a fost la Trophy Tour, puteți vedea în selecția de fotografii de mai jos. Și, pentru că ziceam mai sus despr impresionantul camion transformat în muzeu și în platformă unde doritorii puteau să se fotografieze cu trofeul, vă dau și un filmuleț ca să vedeți cum se transforma :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)