Cum azi a fost prima zi mai de toamnă de aia adevărată în București și cum știu că, spre deosbire de mine (îmi place tot ce înseamnă temperatură între 15 și 20 de grade maximum! :D), cei mai mulți dintre voi o dați în tremurici :)), am zis să vă raportez despre oferta ”indoor”, cum ar veni de la AFI Palace Cotroceni. Ca să știți ce opțiuni aveți.
1 septembrie a fost deschis cel mai mare parc de aventură dintr-un mall din Europa, cu oportunități pentru toată familia. Cei mici, dar și cei mari își pot pune curajul la încercare pe traseele din parcul de aventură, pe tiroliana de 110 m sau chiar pedalând pe bicicleta de pe sârmă, la peste 20 de metri înălțime.
La deschiderea parcului de aventură a avut loc prima prezentare de modă pe tiroliană din România, unde au fost expuse noile colecții toamnă-iarnă ale brandurilor Stefanel și Tezyo. Parcul este dotat cu cele mai performante sisteme de siguranță, care asigură utilizatorul în permanență.
Distracția poate continua împreună cu cei dragi la Cinema City, la pationar, în roller coaster sau la arena Laser Maxx.
La începutul școlii AFI Palace Cotroceni le spune copiilor, dar și adulților că sunt Cool Destul atunci când iau propriile alegeri și îi așteaptă cu promoții și cadouri la cumpărăturile din magazinele partenere în campanie. Astfel, până pe 18 septembrie au loc înscrierile în tombola cu premii atractive pentru noul început de an școlar, de la tablete, la boxe portabile și ursuleți de pluș. În plus, în magazine elevii pot găsi în continuare oferte avantajoase pentru haine și rechizite.
Shoppingul pentru noul sezon poate să înceapă, pentru că magazinele din AFI Palace Cotroceni au introdus deja cele mai recente colecții de fashion, de la îmbrăcăminte și încălțăminte, până la accesorii. Brandurile țin pasul cu noile tendințe toamnă- iarnă din 2016, astfel încât oricine își dorește să fie la modă să poată face alegerile perfecte.
Stefanel, Tezyo, Meli Melo, ECCO, Bigotti sau BSB sunt doar câteva dintre magazinele care te pregătesc să fii în trend în sezonul rece.