Grolsch lansează noul ambalaj printr-un scurtmetraj. De văzut :)

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Noul ambalaj Grolsch se lansează sub umbrela neconvenționalului. Și pentru că aproape tot ce-nseamnă originalitate mie îmi sună minunat, dar și pentru că-i vorba despre bere, am zis să vă povestesc și vouă puțin despre isprava cu lansarea.

Mai precis, să vă spun că noul ambalaj (adică cel din imaginea de mai jos), a ieșit în lume cu un scurtmetraj despre tradiție și originalitate, dar și despre cum cei doi termeni se pupă, chiar dacă unii ar putea să-i vadă ca fiind incompatibili.

grolsch

Mna, eu vă recomand să urmăriți filmulețul. Are câteva idei cu tentă inspirațională, mie mi-a plăcut.

P. S. Vi-l las aici. Eu merg să beau un Groslch. Neconvenționalul ăsta!. :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)