S-a lansat StreamingMail, un serviciu românesc de email marketing

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

StreamingMail este un serviciu de email marketing dezvoltat integral de o echipă românească de programatori și specialiști în marketing și oferă un set complex de statistici, o rată ridicată de livrare a mesajelor și servicii personalizate pentru fiecare client în parte.

Începând cu 1 iunie, timp de 90 zile, compania oferă un pachet gratuit, în limita unei baze de date de 5.000 de contacte și 30.000 de mailuri lunare, precum și pachete lunare personalizate în funcție de nevoi, cu costuri care încep de la 30 până la 1.000 de dolari.

Lansarea StreamingMail vine în contextul schimbărilor continue în piața de advertising online. 91% dintre companiile românești folosesc rețelele de socializare pentru a ajunge la clienți suprapopulând mediul, în timp ce, potrivit iSense Solutions, 14% dintre utilizatorii de internet din România blochează bannerele pe marile site-uri prin intermediul programelor de tip AdBlock. Create cu atenție și cu un scop precis, tocmai datorită caracterului lor personal, newsletterele pot ajuta la construirea unei relații mult mai intime între consumator și brand.

Pentru a construi mesaje relevante pentru clienții lor, marketerii care folosesc StreamingMail primesc în timp real un set de statistici elaborate, care analizează performanța newsletterelor trimise și interacțiunea cu abonații, printre care:

  • Numărul de emailuri trimise;
  • Numărul de adrese de email care au ieșit din folosință;
  • Numărul de persoane care s-au dezabonat de la newsletterul trimis;
  • Numărul de persoane care au raportat emailul ca spam;
  • Numărul de persoane care au deschis emailul o dată;
  • Numărul de persoane care au deschis emailul de cel puțin două ori;
  • Numărul de linkuri din emailul trimis care au fost accesate;
  • Numărul de clickuri pe care l-au avut aceste linkuri;
  • Care sunt device-urile de pe care s-a deschis emailul;
  • Unde se află publicul-țintă atunci când a deschis emailul;
  • Posibilitatea de a publica mesajul din newsletter pe platformele social media;
  • Posibilitatea de a previzualiza newsletterul înainte de a fi trimis, în peste 78 de dispozitive.

StreamingMail

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)