Interesantă campania Arctic: Știm familiile de români din interior

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Cei de la Arctic spun că cu discutat cu peste 1000 de români pentru a înțelege mai bine ce îi face unici și cum își definesc aceștia cu adevărat fericirea de acasă, atunci când își petrec timpul cu familiile lor. Noua campanie Arctic îi aduce în prim-plan pe eroii fiecărei familii, care reușesc de fiecare dată să transforme un simplu moment într-unul … ca acasă, acela care ajunge să ne definească și să ne ofere repere pe tot parcursul vieții.

Campania „Știm familiile de români din interior” reamintește faptul că fericirea nu ține de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei și a momentelor pe care le trăiesc împreună, acasă. Familia este în continuă schimbare și astăzi fiecare membru se implică și are un rol în ceea ce definește viața de acasă. Bucătăria este locul în care se adună tot mai des, iar treburile casnice sunt realizate împreună și de aceea devin mai puțin funcționale și mai mult emoționale, apropiindu-i tot mai mult pe membrii familiei.

Timpul petrecut acasă a devenit aspirațional. Este despre a face totul împreună, despre implicare și despre crearea unor amintiri frumoase.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)