Teamshare: Peste 1/3 dintre români se informează de pe mobil înainte de a comanda online

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Mobilitatea este în continuă creștere în e-commerce-ul autohton, conform Teamshare. Astfel, peste 30% din traficul retailerilor online este generat, în medie, de pe dispozitivele mobile, însă sunt și magazine al căror trafic de pe smartphone-uri sau tablete depășește 50% din total, potrivit datelor Teamshare, una dintre platformele integrate de comerț electronic din România.

Tot mai mulți români se informează de pe dispozitivele mobile înainte de a plasa o comandă într-un magazin online. Site-urile cu cel mai mare trafic de pe aceste device-uri se adresează, de regulă, publicului feminin, comercializând produse cu prețuri mici și medii, precum jucării, haine și articole pentru copii, cosmetice sau bijuterii, potrivit specialiștilor Teamshare.

”Traficul de pe smartphone-uri și tablete depășește, în medie, 30% din totalul înregistrat de clienții noștri și se menține în continuare pe un trend ascendent. Avem în portofoliu și site-uri al căror trafic de pe mobil este mult mai ridicat, în special cele care targetează publicul feminin, ceva mai pretențios, atent la detalii, obișnuit să compare, analizeze și abia după să cumpere, mutându-se pe desktop”, declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare.

Raportat la volumul total, numărul achizițiilor de pe smartphone-uri și tablete este, deocamdată, relativ mic – circa 5% din comenzile înregistrate de clienții Teamshare, însă trendul este în urcare. Cu cât variantele de mobile ale site-urilor se vor optimiza, cu atât vor crește și cumpărăturile de pe device-uri portabile.

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)