Visa Europe îi trimite la Rio pe posesorii de carduri Visa prin campania „Inima Olimpicului”

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Jocurile Olimpice de la Rio sunt la șase luni depărtare, iar Visa Europe împlinește 30 de ani de când este sponsorul oficial al evenimentului pentru serviciul de plăți. Pentru a sărbători cum se cuvine această realizare, lansează campania „Inima Olimpicului”, prin care românii care plătesc până la sfârșitul lunii aprilie 2016 cumpărăturile realizate în magazine sau online cu un card Visa, intră automat în cursa pentru câștigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.

Clipul video al campaniei, regizat de Juan Cabral, multiplu premiat la prestigioase festivaluri internationale de advertising, are in prim plan un atlet care se pregateste pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie calatoria pe care acesta o parcurge, atat in viata personala cat si prin antrenamentele zilnice, pana la momentul culminant – competitia olimpica.

visa
Photo by Quinn Rooney/Getty Images
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)